Gjest Harleybabe No1 Skrevet 29. januar 2003 #1 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei! Jeg bruker clear-up strips for å fjerne talg og sorte prikker i ansiktet, og det fungerer jo kjempefint. Men det er jo så dyrt. 50 spenn for 6 strips som egentlig er papir med lim på. Er det noen som vet om det finnes andre merker enn LÔreal, synergie og nivea, som er billigere enn disse? Nå har jeg ikke Bodyshop i nærheten av der jeg bor, men kan alltids hamstre ved anledning. Har Bodyshop slike clear-up strips, eller finnes det andre merker? Har prøvd med all slags masker og peelinggeler, men det funker ikke. Takker og bukker for svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. januar 2003 #2 Del Skrevet 30. januar 2003 Når det gjelder slike strips så har de ikke noen særlig effekt, du burde heller gå til hudpleier for å få hjelp med urenhetene og sette opp ett skikkelig renseprogram. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. januar 2003 #3 Del Skrevet 30. januar 2003 Sier meg enig med milla.. Stripsene har iallefall ikke funket på min nese! :-? Mulig jeg gjør det feil.. men det eneste som forsvinner er hud deler av huden.. hehe (JADA, huden er vasket og renset osv før stripssaken ble lagt på.hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 30. januar 2003 #4 Del Skrevet 30. januar 2003 Har prøvd disse stripsene og de funker ikke noe særlig på meg heller. Jeg kjøpte en maske fra Body Shop (Tea Tree merket deres), som var beregnet på uren hud på nesen. Den smører du på og lar virke i ca 15 minutter. Da har den stivnet og du drar den av, akkurat som stripsene, men mye mer effektivt (iallefall for meg). Den koster 85 kr for en liten tube (vet ikke hvor lenge den holder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 30. januar 2003 #5 Del Skrevet 30. januar 2003 jepp, stripsene funker IKKE! eneste de tar vekk er et par småhår fra trynet... de stripsene fra nivea eller l'oréal fant jeg i en billigbutikk her nede og de kostet ikke to Euro engang. og bra var det! brukte det én gang på meg selv og én gang på typen min som har noen hudormer på nesa. hudormkraterne blir sittende bom fast. i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. januar 2003 #6 Del Skrevet 30. januar 2003 Det eneste som hjelper mot hudorm er en skikkelig dyprens hos hudpleier. De bruker ett slikt redskap som formelig graver dritten ut av porene samt renser så grundig etterpå at man får 100% rene og fine porer. Du kan kjøpe så mye peeling, masker eller strips du vil men det hjelper ikke en døyt- det garanterer jeg! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 30. januar 2003 #7 Del Skrevet 30. januar 2003 Det kan godt være, men min nese ser nå helt fin ut iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 30. januar 2003 #8 Del Skrevet 30. januar 2003 sikker på at du hadde hudormer da og ikke bare støv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 30. januar 2003 #9 Del Skrevet 30. januar 2003 Nei for alt jeg vet kan det godt være at det var bare støv...trodde det var hudormer, men...hvem vet. Isåfall var jo det en positiv overraskelse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harleybabe No1 Skrevet 30. januar 2003 #10 Del Skrevet 30. januar 2003 Men er det ikke veldig dyrt å gå til hudpleier og få en sånn "gørra-ut" behandling, da? Vet ikke av noen hudpleiere i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. januar 2003 #11 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvis du går på www.dermalogica.no kan du søke på fylket for å finne din nærmeste hudpleiesalong. Jeg fikk opp 5 stykker som fører Dermalogica produkter. Du kan jo ringe rundt og høre litt om prisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. januar 2003 #12 Del Skrevet 31. januar 2003 Men er det ikke veldig dyrt å gå til hudpleier og få en sånn "gørra-ut" behandling, da? Vet ikke av noen hudpleiere i Trondheim. Ikke mer enn 4-500 kroner og det er det verdt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #13 Del Skrevet 31. januar 2003 Ikke mer enn 4-500 kroner og det er det verdt. Milla Gud bedre, er dere (damer) virkelig villige til å betale 1000 kr timen for å få litt krem,m.m i ansiktet. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 31. januar 2003 #14 Del Skrevet 31. januar 2003 Milla skrev 4-500 kr ikke 1000 kr. En hudpleie time varer alt fra en time til en og en halv alt etter hva som følger med (div massasje i tillegg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 1. februar 2003 #15 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er nok lurt å ta en tur til hudpleier å få en dyprens og råd om hva du kan gjøre selv hjemme for å bli kvitt hudormene. Har ingen tro på slike strips, de gjør nok mer skade enn nytte. Hadde selv problemer med uren hud da jeg var yngre, og fikk kjøpt en spatel lignende dings med et lite hull i den ene enden hos hudpleieren min. Pleide da å sitte og dampe ansiktet over en bolle med varmt vann og så klemme ut urenheter med dingsen etterpå. Gikk også jevnlig til hudpleier. Viktig at man supplerer med gode produkter og er flink til å rense morgen og kveld. Behandling hos hudpleier og produkter koster en del men er absolutt verd det. Forresten er det ikke noen god ide med en hot date etter en dyprens, husker jeg pleide å føle meg som en kjøttkake i trynet.... men huden ble jo bedre etterhvert da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå