Gjest -eline- Skrevet 7. november 2006 #41 Del Skrevet 7. november 2006 For første gang på 3 år så får familien en ønskeliste...de tre foregående årene så har jeg fått penger til å gå og shoppe klær til meg selv før jul som mamma deretter har pakket inn. Men nå flytter vi sammen og da kan man jo ønske seg husting. Foreldrene/besteforeldrene/søskene mine er sjeleglad for at jeg setter opp liste, de synes ikke det er noe morsomt å finne på noe selv -Spill (Settlers+ekstrapakke, Risk, Det store norske spillet, Jenga, Twister) -Deler til Maya bestikk -Aino Aalto-mugge, grå -Aino Aalto-glass, grå. 4 stk 33cl (store) -Dobbeldyne, IKEA 240*220 -Sengesett, IKEA "Tanja Brordyr", mørk rød eller burgunder bomullssateng -Postkasse, hvit eller sort -Deler til Figgo Verde/Spir-serviset som vi samler på -Kokebøker (Fisk&Vin av Bølgen&Moi, Årstider av Arne Brimi, Husmannskost av Tom Victor Gausdal, Sverres sjokolade av Sverre Sæther) -ZPA Moi Piskekjele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #42 Del Skrevet 7. november 2006 Enig med mysan at hvis man ikke vet hva man ønsker se, så trenger man kanskje ikke noe (TIPS: Se Alf Kaidas julegavetips!!!) På min liste der jeg skriver opp det jeg ønsker meg gjennom året står det: Buesag øks sopptørker tøfler strykebrett med sånn smal "arm" til skjorteermer Og så blir jeg kjempeglad om noen spanderer hudpleie eller fotpleie på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #43 Del Skrevet 8. november 2006 Av materielle ting har jeg alt jeg trenger. Hus , bil , møbler og alt. Skal det bli noe jeg ønsker meg må det bli barn, en veskehund, akvarium, en svart vinterjakke, vitrineskap, saueskinn til bilen og til sofaen, bøker, dvder, cder, nye vintersko, pannebånd til vinteren , bilder osv..hmm, når jeg tenker etter klarer jeg alltid å få til en ønskeliste veldig lang, selv om jeg har alt av materielle ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. november 2006 #44 Del Skrevet 9. november 2006 Listen pleier å bli veldig lang.. men som regel er det jo bare ting jeg har litt lyst på og som jeg egentlig ikke trenger, så i år skal jeg skjerpe meg og tenke nøye gjennom hvert ønske.. derfor er listen min ekstremt kort :S 1) penger til BSU-konto 2) ny mobil (min er vel 4 år gammel..) 3) diorshow mascara og dior skinflash?skinlight? (hva nå den enn heter) + noen mer useriøse ønsker: 4) david og goliath pyjamas (til å sove i! ikke gå med til hverdags!) 5) in style parties (bok om "hvordan arrangere selskaper") 6) abonnement på den amerikanske utgaven av Cosmopolitan gleder meg til jul altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysti Skrevet 9. november 2006 #45 Del Skrevet 9. november 2006 Diger, svær, deilig flanellpysjamas som jeg kan boltre meg i Morgenkåpe Armbånd med diverse charms på Vaffeljern Fonduegryte Kommer ikke på mer, synes de ønskene er fine jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. november 2006 #46 Del Skrevet 10. november 2006 Ønsker meg følgende: -klokke -sorte støvletter -sorte, lange skinnhansker -Stelton termokanne -Kitchenaid espressomaskin -Kjøkkenmaskin -sengesett -mobil -sminke -gavekort på hudpleie -brødrister -vaffeljern -bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 10. november 2006 #47 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg ønsker meg: - Fotkrem fra bodyshop + andre fotspa ting - Blank neglelakk - Hårspenner - Bok: Jane Austen - Overtalelse. - Bok: Jane Austen - Northanger Abbey - MASSE BØKER! - Lange topper (grått, hvitt, brunt..) - Lang grå "strikka jakke" og andre lange gode gensere. - Grå vanter fra h&m med en tynt lysrosa bånd med sløyfe rundt. - Sokker i nøytrale farger (har nesten bare sokker med syke farger som ikke matcher noe) - Undertøy! - Håndkrem - Leppomade fra Body Shop (noen som vet om noen gode?) - STOR veske! I en eller annen brun farge tror jeg.. - Filofax - sånn med glidelås rundt i en eller annen fin form. kommer sikkert på noe mer : ) Pleier alltid å slite sånn med ønsker men ikke noe problem i år vist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 10. november 2006 #48 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg ønsker meg -bøker -musikk -deler til serviset jeg sparer på -ny garasje -gavekort på alt mulig.. klær, hudpleie, interiør -reise -dvd'er -smykker mm.. Kommer på nye ting stadig vekk, men tror dette er det jeg ønsker meg mest. Gleder meg til jul, og gleder meg til julegave-shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 10. november 2006 #49 Del Skrevet 10. november 2006 - Aalto-lysestaker (de nye som matcher tulipanvasene) - Trivial Pursuit - Gastrolux-stekepanne - Georg Jensen julepynt (den det kommer en ny av hvert år) - Body Shop-produkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 10. november 2006 #50 Del Skrevet 10. november 2006 Snø :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. november 2006 #51 Del Skrevet 11. november 2006 Ønsker meg også - Blå eller grå ridestrømper - Nye vinter stallsko (mine gamle dette bokstavelig talt snart fra hverandre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. november 2006 #52 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Oppnåelige ønsker: Penger, penger og penger En fin vase jeg kan sette blomster fra sambo inni Reise Uoppnåellige ønsker Lappen Bil Leilighet eller et større kapital til leilighet Jeg har jo det meste egentlig, og jeg er bare 18. Jeg er ikke bortskjemt heller, men likevel har de alle fleste alt de trenger og mye til Endret 13. november 2006 av Tweek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ell Skrevet 13. november 2006 #53 Del Skrevet 13. november 2006 I år ønsker jeg meg... Bergans shoftshell jakke, Reine eller Microlight. Klær Smykker Gavekort på klær, smykker, sminke... Morgenkåpe Tøfler kanskje? Teflonbelagt kasserolle (kjedelig å ønske seg;) Men aller mest koselig jul sammen med samboeren min (vi flyttet sammen i høst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå