Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #1 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei! Er 22år, har slappe små pupper som etter amming. har vært sammen med samboeren min i et og et halvt år, han er ikke barnefaren... Og problemet er at jeg ikke trives med de brystene jeg har... Og naturlig og naturlig... Puppene mine var passe store og passe faste før ammingen, klarer rett og slett ike å godta forandringen som har skjedd! Kjæresten min er ikke begeistret for tankene mine om å legge inn litt silikon... Er redd jeg skal slukke den seksuelle tenningen hans med "falske" pupper. Han vil ikke at jeg skal gjøre det (for hans del i hvert fall), men vet ikke om han kommer til å synes om det blir bedre el verre. Så spørsmålet: Hvordan har dere gutter reagert når damene deres har lagt i silikon og hva var tankene deres før operasjonen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #2 Del Skrevet 30. januar 2003 Dere jenter er også velkommen til å svare, om kjærestene deres og deres synspunkt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 30. januar 2003 #3 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har vel sikkert ganske lik tankegang som din kjære. Allikevel tror jeg nok jeg hadde akseptert det, og ikke mistet noe lyst av den grunn (hvis ikke de ble helt unaturlig store da). Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå