Ibenholt Skrevet 3. november 2006 #1 Del Skrevet 3. november 2006 For en stund siden, dvs for et par måneder siden trente jeg kjempemye, spiste helt riktig, kun snop i helgene, ingenting fett og passa meg for for mye frukt osv. Jeg gikk ned totalt ca 5 kg (Grete Roede). Nå har jeg flyttet til et annet land, og får ikke lenger bestemme hva jeg skal spise hver dag. I tillegg får jeg ikke trent slik jeg er vant til, men prøver å trene like mye som jeg gjorde. Jeg trente slik jeg fikk muskler istedenfor fett (men ikke store muskler) og var forholdsvis stram, og til dels fornøyd med meg selv. Men nå får jeg ikke den styrketreningen jeg er vant med, og jeg føler at musklene har på 1 1/2 mnd blitt om til fett. Spinninglårene mine er ikke fullt så stramme lenger, og jeg er svært bekymret. Hva skal jeg gjøre for å forhindre at musklene blir gjort om til fett? Er enda 1 1/2 mnd til, til jeg får begynne å trene slik jeg brukte, og til jeg kommer tilbake til norsk mat. Håper noen tar meg på alvor, og kan svare meg. Jeg vet jo hva jeg bør gjøre, men det er vanskelig å holde seg unna fett når man får servert mat med masse olje og alt. Det er faktisk noen ganger jeg har vurdert å slutte å spise i det hele tatt, men vet hvor dumt det er å gjøre det (fordi det aldri vil bli varig resultat). Sikkert et fryktelig dumt innlegg, men jeg håper virkelig noen forstår hvordan jeg har det, og gidder å svare. Eller lar være å svare, dersom de synes dette blir for dumt. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 3. november 2006 #2 Del Skrevet 3. november 2006 Hei Hvis du slutter å spise, blir ihvertfall musklene borte Så det er en dårlig idè! Det er mange styrke øvelser du kan gjøre med din egen vekt, F.eks knebøy og utfall. HVis du gjør dette med jevne mellomrom opprettholder du muskelmassen. Her kan du få en del tips: www.iform.no Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Del Skrevet 3. november 2006 kan du ikke lage din egen mat innimellom da? salat, omelett, knekkebrød, yoghurt, nøtter, frukt... trenger vel ikke spise alt du blir servert? ang muskler, jeg føler også at de svinner hen når jeg ikke trener styrke, og det på bare noen uker. kjipt. kriseløsning kan være push-ups, båten og planken for mage og rygg, og sit-ups. heldigvis bygger du kroppen raskt opp igjen når du kommer i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå