Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #21 Skrevet 30. november 2006 Ikke på toalettet, men ofte når jeg ligger i solarium
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #22 Skrevet 30. november 2006 Ikke på toalettet, men ofte når jeg ligger i solarium ← Er det derfor mange jenter har et "bånd" med hvit hud, skrått nedover magen mot musa, tilsvarende tykkelsen på en underarm?
Gjest Luci Skrevet 1. desember 2006 #23 Skrevet 1. desember 2006 Er det derfor mange jenter har et "bånd" med hvit hud, skrått nedover magen mot musa, tilsvarende tykkelsen på en underarm? ← Ja..
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 8. april 2007 #24 Skrevet 8. april 2007 For en stund siden var jeg på et universitet i Napoli. Det var egentlig ordnede forhold med toalett for gutter og jenter, men skiltene var borte, så det gikk visst litt om hverandre. Og båslåsene var ikke alltid helt i orden. For meg gjør det ikke noe, kommer det noen, så ser man jo at båsen er opptatt. En gang bare stormet jeg inn og rev opp en dør og hva ser jeg: En gutt med staken rett opp og godt i farta. Og ansiktet var preget av at han nærmet seg slutten. Jeg ble så kåt at jeg satte meg i neste bås og onanerte til en rask orgasme, men stille. Jeg tror også han ved siden av fullførte, men det var vanskelig å høre noe.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #25 Skrevet 10. april 2007 Det hender jeg er på et offentlig toalett (rent og pent) hvor det er en bås for kvinner og en for menn. Det er ikke stor trafikk der, så jeg kan sitte lenge i egne tanker. Men så hender det at jeg reagerer på at det kommer en kvinne ved siden av; det kan gjøre meg rett og slett kåt. Hvis jeg så er i rette modus, onanerer jeg, stille, stille, for dette har ingen andre noe med, og dessuten vil jeg ikke forulempe noen. Men så lurer jeg på, hvis det så kunne høres i båsen ved siden av, ville det være ekkelt, uinteressant eller opphissende for kvinnen som sitter der? Hvordan ville du ha reagert viss du skjønte hva som foregikk? Ville du onanert for eksempel? ← nei.
Grønt blad Skrevet 11. april 2007 #26 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde blitt kvalm hvis noen onanerte i nabobåsen. Fordi jeg regner med at det er en gammel gris. ← Jeg også...
Cognizance Skrevet 11. april 2007 #27 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde blitt kvalm hvis noen onanerte i nabobåsen. Fordi jeg regner med at det er en gammel gris. ← Ja, for gamle griser har som kjent hverken lov til å være kåte eller onanere, og i alle fall ikke la andre vite om det! For ikke å snakke om hvis de skulle vise seksuell interesse for unge søte kvinner, phøy! Kastrert burde de vært, kappe av dem balla!
Azalea Skrevet 20. april 2007 #29 Skrevet 20. april 2007 hva er det som tilsier at "gamle griser" onanerer på offentlige toalett? Det kan like gjerne være en kåt uerfaren ungdom. ← Tror faktisk det større sannsynlighet for at det er det
Azalea Skrevet 20. april 2007 #30 Skrevet 20. april 2007 Ja, for gamle griser har som kjent hverken lov til å være kåte eller onanere, og i alle fall ikke la andre vite om det! For ikke å snakke om hvis de skulle vise seksuell interesse for unge søte kvinner, phøy! Kastrert burde de vært, kappe av dem balla! ←
Gjest Elastica Skrevet 23. april 2007 #31 Skrevet 23. april 2007 Det hender jeg er på et offentlig toalett (rent og pent) hvor det er en bås for kvinner og en for menn. Det er ikke stor trafikk der, så jeg kan sitte lenge i egne tanker. Men så hender det at jeg reagerer på at det kommer en kvinne ved siden av; det kan gjøre meg rett og slett kåt. Hvis jeg så er i rette modus, onanerer jeg, stille, stille, for dette har ingen andre noe med, og dessuten vil jeg ikke forulempe noen. Men så lurer jeg på, hvis det så kunne høres i båsen ved siden av, ville det være ekkelt, uinteressant eller opphissende for kvinnen som sitter der? Hvordan ville du ha reagert viss du skjønte hva som foregikk? Ville du onanert for eksempel? ← Jeg ville nok tenkt at "her var det en som var nøden!" Så ville jeg gjort meg ferdig, og listet meg stille ut.
Grønt blad Skrevet 23. april 2007 #32 Skrevet 23. april 2007 (endret) Jeg hadde blitt kvalm hvis noen onanerte i nabobåsen. Fordi jeg regner med at det er en gammel gris. ← Ja, for gamle griser har som kjent hverken lov til å være kåte eller onanere, og i alle fall ikke la andre vite om det! For ikke å snakke om hvis de skulle vise seksuell interesse for unge søte kvinner, phøy! Kastrert burde de vært, kappe av dem balla! ← Har opplevd at en "gammel gris" har onanert i nabobåsen. Og ja, han var gammel og ekkel. Nå var ikke jeg den første jenta som opplevde det på dette stedet, men det var ekkelt. Vedkommende ble vist bort av politiet... Endret 23. april 2007 av gnask
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #33 Skrevet 23. april 2007 Har opplevd at en "gammel gris" har onanert i nabobåsen. Og ja, han var gammel og ekkel. Nå var ikke jeg den første jenta som opplevde det på dette stedet, men det var ekkelt. Vedkommende ble vist bort av politiet... ← ...er det en politisak at folk onanerer i et toalett-avlukke? Hva hvis det hadde vært en "ung gris", eller en kvinne som ikke klarte å onanere lydløst, hadde det blitt en sak for politiet også?
Mrs. K Skrevet 29. april 2007 #34 Skrevet 29. april 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2007 #35 Skrevet 10. mai 2007 Jeg onanerer ofte på offentlige toaletter. Har et spesielt jeg like å stikke innom, blir våt og kåt så snart jeg nærmer meg. Der er en herrebås ved siden av, med et kikkehull i mellom. Jeg passer på å vri ene benet slik at jeg vet at hvis noen kikker kan de se godt. En gang jeg var der hørte jeg at det kom noen inn på nabobåsen rett etter jeg gikk inn. Det er ikke vanskelig å se når noen kikker i hullet, for da kommer ikke lyset igjennom og blir det svart. Dette skjedde ganske raskt etter døren ble låst i nabobåsen. Jeg vrikket buksen sakte ned, og viste at vedkommende ved siden av kunne se. Snudde meg slik at han kunne se meg forfra før jeg satte meg ned på toalettet. Etter en liten stund vrir jeg foten mot nabobåsen og forbi kikkehullet, lener meg bakover og setter meg lengre fram på toalettet slik at "skrittet" mitt blir godt synlig. Så begynner jeg forsiktig å beføle meg selv. Jeg er så kåt at jeg får nesten orgasme før jeg åpner opp og begynner å massere klitorisen. Jeg kan nå tydelig høre jamne og raske bevegelser i nabobåsen også. Det gjør meg så kåt at orgasmen kommer veldig raskt, og jeg klarer ikke å unnlate å lage litt lyd. Jeg stønner svakt, og sekundet etter hører jeg det samme fra nabobåsen. Jeg ser der blir lys i hullet, så jeg bøyer meg over og ikker inn i nabobåsen, og ser rett inn på den mens han tørker av den med litt papir. En herlig opplevelse.Jeg går ut og vasker hendene, bruker ekstra lang tid, slik at han skal komme ut. Det var IKKE en "gammel gris", men en pen ung mann i 20 årene. Vi smilte til hverandre og han blunket lett. Jeg tar også solarium et par ganger i måneden, og der slapper jeg av, og onanerer hver gang, av og til 2 ganger på den halvtimen jeg har til rådighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå