Gjest Gjest_Truls_* Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Det hender jeg er på et offentlig toalett (rent og pent) hvor det er en bås for kvinner og en for menn. Det er ikke stor trafikk der, så jeg kan sitte lenge i egne tanker. Men så hender det at jeg reagerer på at det kommer en kvinne ved siden av; det kan gjøre meg rett og slett kåt. Hvis jeg så er i rette modus, onanerer jeg, stille, stille, for dette har ingen andre noe med, og dessuten vil jeg ikke forulempe noen. Men så lurer jeg på, hvis det så kunne høres i båsen ved siden av, ville det være ekkelt, uinteressant eller opphissende for kvinnen som sitter der? Hvordan ville du ha reagert viss du skjønte hva som foregikk? Ville du onanert for eksempel?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Kanskje...men det spørs jo hvilket humør man var i i det øyeblikket da... Ikke alltid man blir tent av noe som man i rette humøret ville blitt veldig tent av... Et dobesøk ville vel sjelden vært rette tidspunktet for meg. Heller i et solarium f.eks., hvis det var litt åpnere båser enn de jeg har sett iallefall. Der ville jeg blitt SKIKKELIG tent!! Er igrunn alltid veldig kåt når jeg ligger i solarium. Har mange ganger fantasert om at noen skulle kikket på meg da, eller kommet inn hvis jeg hadde glemt å låse f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Er du naken i solariet da? Skal man ikke ha skille? Onanerer du så mens du ligger der?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Jeg hadde blitt kvalm hvis noen onanerte i nabobåsen. Fordi jeg regner med at det er en gammel gris.
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Nå har jeg i nødens stund noen ganger onanert på toalettet da Hadde jeg skjønt hva som skjedde i nabobåsen så hadde jeg enten syntes det var greit eller kanskje blitt litt opphisset. Det å onanere stille på do er en fair greie. Hvis du derimot hadde lagd masse lyder slik at det var helt opplagt for andre hva du holdt på med så hadde jeg nok følt det som ekkelt. Tenkt tanken om at det var det å onanere på do med folk rundt deg som tente deg.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Er du naken i solariet da? Skal man ikke ha skille? Onanerer du så mens du ligger der? ← Skille er jo en uting som man gjerne kan være foruten hvis man KAN sole seg naken. Det hender at jeg onanerer i solariet ja, blir alltid kåt når jeg ligger der. Får liksom tid til å koble ut alt annet stress og kav da...
Gjest Gjest :-) Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Hender med jevne mellomrom jeg onanerer på toalettet ja, og jeg tror at hadde jeg hørt noen slike lyder fra nabodoen hadde det fort tent meg litt hvis jeg var i det humøret. Hadde nok ført til at jeg hadde kost meg litt selv ja! Jeg tenner av ingenting omtrent, så et tungt pust i øret kan noenganger være nok, eller bare tanken på det, faktisk... Også i solarium har jeg onanert, der bråker det jo litt så man hører ikke så mye, men jeg har gjort det der flere ganger. Har kommet og bare vært så stille som mulig. To fluer i ett smekk: Brun og selv-tafsing! NAM!!! Hmm, tror jeg skal ta meg en tur på toalettet jeg...
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Onanerer av og til på toalettet på jobben :D
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Jeg HATER toaletter hvor det er både menn og kvinner. Blir så stresset at jeg knapt klarer å tisse, hehe.. Så onanering ville vært uaktuelt.
Gjest Dame 43 Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Jeg onanerer til stadighet på offentlig toalett. Skjønt hvis man er på handletur og er litt sliten. Ofte sier jeg det til mannen min også "nå må jeg inn og ta meg ett tak". Det tenner han skikkelig. Men han klarer det ikke på sånne doer og sparer skvetten til meg til vi kommer hjem,e-he. Jeg så en gang en mann onanere på nabo doen, gjennom en sprekk i veggen. Ble opphisset og gjorde det samme. Så at han så meg også. Skikkelig sexy. I yngre dager, når jeg var singel. Onanerte jeg en gang skikkelig på ett svaberg ved en badeplass. Det var veldig sent, inge folk der..trodde jeg. Men en ung gutt kom syklende og begynte i smug å se på. Jeg oppdaget dette, men bare fortsatte. Vinket han bort til meg etterpå. Vi snakket ikke sammen i det hele tatt, bare knullet skikkelig. Det er ett deilig sommer minne.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Jeg onanerer til stadighet på offentlig toalett. Skjønt hvis man er på handletur og er litt sliten. Ofte sier jeg det til mannen min også "nå må jeg inn og ta meg ett tak". Det tenner han skikkelig. Men han klarer det ikke på sånne doer og sparer skvetten til meg til vi kommer hjem,e-he. Jeg så en gang en mann onanere på nabo doen, gjennom en sprekk i veggen. Ble opphisset og gjorde det samme. Så at han så meg også. Skikkelig sexy. I yngre dager, når jeg var singel. Onanerte jeg en gang skikkelig på ett svaberg ved en badeplass. Det var veldig sent, inge folk der..trodde jeg. Men en ung gutt kom syklende og begynte i smug å se på. Jeg oppdaget dette, men bare fortsatte. Vinket han bort til meg etterpå. Vi snakket ikke sammen i det hele tatt, bare knullet skikkelig. Det er ett deilig sommer minne. ←
Gjest Tufse Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Jeg har også opplevd å høre noe som kunne være onani fra nabobåsen på et dametoalett. Nå kunne det jo bare være en som klødde seg. Men det var så stille at jeg fant ikke ut om det var gutt eller jente ved siden av. Pytt, pytt - jeg tente i allfall og tok en kjapp en!
c",) Skrevet 7. november 2006 #13 Skrevet 7. november 2006 Jeg hadde blitt kvalm hvis noen onanerte i nabobåsen. Fordi jeg regner med at det er en gammel gris. ← hva er det som tilsier at "gamle griser" onanerer på offentlige toalett? Det kan like gjerne være en kåt uerfaren ungdom.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 hva er det som tilsier at "gamle griser" onanerer på offentlige toalett? Det kan like gjerne være en kåt uerfaren ungdom. ← Skjønner ikke helt yttrykket "gamle griser". Etter min oppfatning finner man de største grisene blant yngre gutter/menn.
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #16 Skrevet 7. november 2006 Damer onanerer på toalettet. Menn runker på dass.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #17 Skrevet 8. november 2006 Jeg hadde blitt kvalm hvis noen onanerte i nabobåsen. Fordi jeg regner med at det er en gammel gris. ← Jeg også. Hadde blitt småhysterisk og begynt å spekulere i om det var kikkehull.
Rexina Skrevet 19. november 2006 #18 Skrevet 19. november 2006 hadde nok blitt litt tent, men tror ikke jeg hadde gjort det samme for det..
karewa Skrevet 20. november 2006 #19 Skrevet 20. november 2006 Jeg har onanert på toalett noen ganger. Det har vært rene pene toalett, og jeg har hatt behov for å kaoble av litt. Men jeg foretrekker vanligvis andre lokaliteter for den slag aktivitet.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2006 #20 Skrevet 30. november 2006 Jeg har onanert et par ganger på toalett. Spesielt et jeg har funne med dysj nedi toalettet til å vakse seg nedentil etter et dobesøk. Det står ganske for seg selv så jeg håper ingen har hørt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå