Gå til innhold

slanke ben

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg har alltid vært nøye med kosthold og trening, og har for såvidt en slank kropp. Dessverre er jeg utstyrt med en til dels kraftig underkropp, noe som gjør at når jeg vil ha slanke pene ben, og trener litt ekstra ender jeg opp med "Marit Bjørgen" lår. Hvis jeg trener mindre for bena får jeg dvaske lår. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å trene bena pene? Konkrete øvelser tas i mot med stor takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener litt pilates, men jogger/går for det meste..Synes det funker som bare det:) Er ute og går tur hver dag, ca. 30-45 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging har jeg hørt hjelper! da får du ikke sterke muskler men trening i bena,strammer bena og gjør de slanke og stramme..

jeg har ikke problemer der,men hoftene..noen som har peiling på hvordan man trener bort de "kjærlighetshåndtakene"? huff.... føler meg helt epleformet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Jogging har jeg hørt hjelper! da får du ikke sterke muskler men trening i bena,strammer bena og gjør de slanke og stramme..

jeg har ikke problemer der,men hoftene..noen som har peiling på hvordan man trener bort de "kjærlighetshåndtakene"? huff.... føler meg helt epleformet!

Takk for svar, og jeg kan hjelpe deg med håndtakene. Du må trene rygg og magemuskler MYE så blir du stram og fin, men har du mye fett også så må du nok trene så du svetter også. Stepmaskin er skikkelig bra for fettforbrenning ( det er bare det at det bygger lårmuskler også::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men lett-spinning..så lenge d ikke er så kraftig motstand så trener d ikke musklene så veldig. . tror nå jg:) er mer slankende og strammende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådatarter
Takker! har ik så mye flesk..mest muskler der som er så kraftige..hjertlig!:D spinning tror jg også er bra for bena!

Nei, jeg har trent masse spinning, og fått store definerte muskler i bena (som jeg ikke vil ha) Men det er bra for å fjerne fett og man blir stram og fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...