Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 jeg føler meg rett og slett fortapt.. hele mitt liv har jeg vært tynn, meget tynn, så plutselig la jeg på meg.altså, jeg er ikke rkaftig på den måten, men lagt på meg i forhold til det vanlige. jeg er 23 pr, veier 60 kilo, alltid ligget på 55. noen kilo må av, ikke fordi jeg ser tykkut, men fordi det plager meg og magen disser og lårene disser,samt at hoftene eser ut, og buksene passer ikke lenger! jeg er ingen treningsnarkoman! funnet ut at det er ikke noe ideelt for meg å melde meg inn åp treningsstudio, for jeg går kun et par ganger og sitter å betaler et år på noe jeg ikke har behov for. jeg klarer det rett og slett ikke, uansett om vi er fler. hjemmetreningen går fint en ukes tid, så faller jeg ut av det også! gidder rett og slett ikke.... jeg er et matvrak! enormt matvrak! kan spise i det uendelige! både middager og godis! nå prøver jeg å finne en livsstil, som jeg kan leve med, og ikke drive med slik jojoslanking.. jeg kutter ut alt av brus og godis i ukedagene og mindre i helgene. nekter jeg megs elv dette i helgene så ryker det tvert! jeg har lagt som mål å gå rask gange hvertfall 30 min et par ganger i uken.. tror dere dette vil hjelpe på sikt? hjelper rask gange? jeg blir så såret og så lei meg når jeg ser nmeg selv i speilet, jeg tar aldri av meg klærne foran speilet slik at jeg ser meg selv! der og da har jeg så lyst til å klare det! men jeg klarer det ikke:( jeg klarer rett å slett ikke å finne motivasjonen...:8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ramboline_* Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 Prøv å finn en treningsform du liker, noe du syns er gøy å holde på med. Ikke tenk så mye på hva du bør gjøre. Hvis du holder på med noe du liker er det mye større sjanse for at du kommer til å fortsette ikke sant! Selv har jeg i årevis prøvd å komme igang med å jogge. Men nå har jeg lagt det helt fra meg. Jeg hater å jogge! Rett og slett misliker det, så da blir det jo aldri til at jeg fortsetter med det. Og ikke sett deg for høye mål for da ender du bare opp med å gå lei etter en uke. Bestem deg f.eks for at du skal begynne å trene en gang i uken. Litt er bedre enn ingenting! Klarer du det, og trives med det, kan du øke på etterhvert. Det er mange måter å trene på, rask gange, sykling, svømming, kampsport, dans, aerobic, styrketrening, ballsport, jogging osv. Selv liker jeg å sykle og å gå raskt. Men det frister ikke så veldig å gå ut nå når det er så mørkt og kaldt. Så nå setter jeg på en film og slenger meg på ergomtersykkelen og sykler i 50 min. Har også nettopp begynt på jazzercise. Kjempegøy og bra trim! Jeg vet det er vanskelig å komme igang, men når du først klarer det og klarer å fortsette blir det en vane og noe du blir avhengig av. Og du må faktisk bruke energi for å få mer energi. Ligger du på sofaen dagen lang forblir du daff! Lykke til med treningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå