Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #41 Del Skrevet 1. november 2006 Din tulleball. Du må jo bruke antirynkekrem kan du skjønne. ← Kommer de med solfaktor? I så fall er jeg positiv (og trengende, særlig rundt øynene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2006 #42 Del Skrevet 1. november 2006 Anti-rynkekrem på ballene høres da fornuftig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2006 #43 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Kommer de med solfaktor? I så fall er jeg positiv (og trengende, særlig rundt øynene). ← Rundt øynene tar du hemoroidekrem kan skjønne. Endret 1. november 2006 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #44 Del Skrevet 1. november 2006 Anti-rynkekrem på ballene høres da fornuftig ut! ← Lurer plutselig på om du kjenner meg IRL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 1. november 2006 #45 Del Skrevet 1. november 2006 Antirynkekrem funker overalt. Og ja, de kommer med solfaktor så du kan være helt trygg (faktor 60=blek og glatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2006 #46 Del Skrevet 1. november 2006 Lurer plutselig på om du kjenner meg IRL. ← *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #47 Del Skrevet 1. november 2006 Antirynkekrem funker overalt. Og ja, de kommer med solfaktor så du kan være helt trygg (faktor 60=blek og glatt) ← Du store! Her lærer jeg stadig nye ting, hvilket indikerer at det er kjempelurt å starte juliforberedelsene tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2006 #48 Del Skrevet 1. november 2006 Håper å bli bedt på 'Julitrefest'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 1. november 2006 #49 Del Skrevet 1. november 2006 Ja du må bare spørre hvis du lurer på noe mer. Men nå har jeg smurt meg inn med antirynkekrem fra topp til tå, og tatt på meg flanellnattkjolen. Good night Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2006 #50 Del Skrevet 1. november 2006 Nei bare tuller -det er for mye 'jul' i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #51 Del Skrevet 1. november 2006 Håper å bli bedt på 'Julitrefest'? ← Kan skjønne det! "Så går vi rundt om en rhododendronbusk, rhododendronbusk, rhododendronbusk" Og julibordene våre er skikkelig umoralske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2006 #52 Del Skrevet 1. november 2006 JA! Litt sånn fyll og masse mat og klining og sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 1. november 2006 #53 Del Skrevet 1. november 2006 *gnir søvnen ut av øynene* Jeg vil også være med på julitrefest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #54 Del Skrevet 1. november 2006 JA! Litt sånn fyll og masse mat og klining og sånn!! ← Ikke minst mye sånn! Vi pleier å komme som julikvelden på kjerringa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #55 Del Skrevet 1. november 2006 *gnir søvnen ut av øynene* Jeg vil også være med på julitrefest ← Kan fort bli en bra fest, registrerer jeg! "Jeg er så glad hver julikveld" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2006 #56 Del Skrevet 1. november 2006 Gleder meg veldig til sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #57 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg fortjener det sikkert ← Her passer det å sitere signaturen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2006 #58 Del Skrevet 1. november 2006 Her passer det å sitere signaturen, ja. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #59 Del Skrevet 1. november 2006 ← Takknemlig for at du ikke har studert min signatur, sånn apropos antirynkekremens bruksområde. Eller kanskje det er akkurat det du har. *tvilemodus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2006 #60 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Det er akkurat det jeg har ja! Fikk bare ikke til å sitere den. :klø: Det ble for vanskelig for meg. Bare lurte: Den er vel ikke like stor etter all denne badingen..? Endret 1. november 2006 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå