Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 (endret) I dag er det bare 7 måneder til 1. juni. Jeg har handlet solkrem og pusset motorkassen til båten. Endret 8. november 2006 av Alf Kaida
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Solkremen var forresten på salg. Det viser bare at det lønner seg å planlegge, sånn at ikke ting kommer som St. Hans på kjerringa.
Gjest Tyr Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Solkrem er noe klin...Motorkassen i båten, derimot, må smørres. Finner du Ovatrol på tilbud ?
Ciara Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Pøh, jeg er før ute enn deg, Alf, jeg har trent til bikinisesongen i flere år allerede. *stolt*
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Pøh, jeg er før ute enn deg, Alf, jeg har trent til bikinisesongen i flere år allerede. *stolt* ← Det har da jeg også gjort! Kjøpt mørke solbriller og øvd opp røntgensynet!
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Solkrem er noe klin...Motorkassen i båten, derimot, må smørres. Finner du Ovatrol på tilbud ? ← Vet du, jeg FIKK faktisk litt Owatrol av en som har væt enda flinkere enn meg til å planlegge. Kjempefint, egentlig, siden jeg trengte pengene til en ny badetanga pga noen gjenstridige flekker på den nåværende.
Gjest LilSweetie Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Du maa kjope inn oppblaasbar krokodille.
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Du maa kjope inn oppblaasbar krokodille. ← Oppblåsbar? Ja. Krokodille? Nope.
Gjest LilSweetie Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Oppblåsbar? Ja. Krokodille? Nope. ← Hva skal vaere oppblåsbart da? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Hva skal vaere oppblåsbart da? :klø: ← Åååhhhåååhhhåååh, Jeg vet jeg vet *rekker opp hånda*
Gjest Tyr Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Hva skal vaere oppblåsbart da? :klø: ← Det er såklart fendere til båten....
Gjest LilSweetie Skrevet 1. november 2006 #13 Skrevet 1. november 2006 Det er såklart fendere til båten.... ← De blaaser man da ikke opp, din tullebukk. (eller tulletyr)
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2006 #14 Skrevet 1. november 2006 Det er såklart fendere til båten.... ← Nei,det er hun derre Rabarbra. Det lært jeg på M*A*S*H såh
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2006 #15 Skrevet 1. november 2006 Du kan da ikke kjøpe solkrem nå tullebukk, du vet da at den går ut på dato.... *en smule oppgitt*
Ciara Skrevet 1. november 2006 #16 Skrevet 1. november 2006 Du kan da ikke kjøpe solkrem nå tullebukk, du vet da at den går ut på dato.... *en smule oppgitt* ← Det gjør sikkert pepperkakene man kjøper i juni også
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2006 #17 Skrevet 1. november 2006 Det gjør sikkert pepperkakene man kjøper i juni også ← det er da ingen som kjøper pepperkaker i juni ... *ler*
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #19 Skrevet 1. november 2006 Hva skal vaere oppblåsbart da? :klø: ← Mitt eget ego. Eh, nei, det var "oppblåst." Kanskje ballongene til den årlige ballongdansen vi har i foreningen Badetissens venner.
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #20 Skrevet 1. november 2006 Du kan da ikke kjøpe solkrem nå tullebukk, du vet da at den går ut på dato.... *en smule oppgitt* ← Jeg synes at det er viktig å planlegge sommeren i god tid, sånn at jeg virkelig kommer i sommerstemning. Om ikke annet er solkremen et symbol på at det snart (bare litt over halvannen måned) går mot lysere og varmere tider. Dessuten; så gammel og utgått som jeg selv er, føles det helt greit å ha en solkrem som matcher.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå