Gå til innhold

Du er elsket!


Smashing

Anbefalte innlegg

Til alle som sliter, eller er nedfor vil jeg bare si:

Du vet vel om at du er verdifull, at du er elsket her og nå. Ja, du er elsket for din egen skyld, for ingen annen er som DU :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg har også hørt den sangen Olaug, eller var det et dikt? :enig:

Selvsagt vet jeg at jeg er elsket. Men gjør DU det?

Det var ikke så veldig godt sagt, for du kopierte en annen. Du sier man er elsket for den de ER. Ok, vær den du ER da, og ikke kopiér andre.

Finn på noe selv neste gang, hva? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt den sangen Olaug, eller var det et dikt? :enig:

Selvsagt vet jeg at jeg er elsket. Men gjør DU det?

Det var ikke så veldig godt sagt, for du kopierte en annen. Du sier man er elsket for den de ER. Ok, vær den du ER da, og ikke kopiér andre.

Finn på noe selv neste gang, hva? :hoho:

Er det rart at Gjester har fått et dårlig rykte her på KG ??? Gå et annet sted og sleng med kjeften! Ikke ødelegg en hyggelig tråd !! :fy: :frustrert: Det var pent sagt av henne uansett om det er et visdomsord eller hentet fra en sang - eller laget av henne selv ! Så ikke kom her og prøv å være løyen på andres bekosting ! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk situasjon, noen kommer innom for å muntre opp, og noen kommer innom for å slenge dritt. Sånn kommer det alltid til å være, men vi liker i alle fall Olaug bedre enn denne gjesten! Stå på, det er sant som det var sagt, vi er ALLE verdifulle, og kanskje også gjesten en gang trenger en oppmuntring, og da er vi andre positive her....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig skrevet av deg Olaug.

Å få slike påminnelser når man sitter her og leset/skriver på KG gjør at humøret løftes enda litt mer.

Så tusen takk til deg..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...