Gå til innhold

Julekalender til samboer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dorullbowling er (slik jeg har prøvd det med noen venninner) at man stiller opp 10 dorullhylser i sånn bowling-formasjon, og forsøker å velte dem med en appelsin e.l. Kan bli et klissete resultat, men så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk. Grønn

Sitter og funderer på hva samboeren min skal få jeg også, og har noen forslag:

- Gavekort på massasje/hjemmelaget middag/spise ute

- Kinobillett/Teaterbillett

- Filmkveld

- Blader

- Flaxlodd

- Julegodis

- Kjøleskapsmagneter m/tekst eller bilde/tegning

- Te i løsvekt m/teklype/Nykvernet kaffe

- Tekopp/kaffekopp

- Bake kake sammen

- Lunsj ute sammen

- DVD/CD

- Brent CD med "våre" sanger

- Spasertur når det snør og vi kan leke snøbalkrig før vi går hjem og lager varm kakao

- Boxere/sokker/belte/t-skjorte

- Innrammet fotografi av oss

- Tegneblokk med blyanter, farger og slikt for hans kreative stunder

- Små gavebøker/en god bok

- Hudepleieprodukter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kjæreste som bor et stykke unna, ser han kun i helgene..jeg kan jo ikke da gi han gaver som å lage middag sammen og sånn? klarte oxo å kjøpe en kalender med ganske så små poser til å legge ting opp i :0/ kan klare å trøkke en boxer nedi liksom..men noen tips til små ting jg kan legge oppi der?.. tenkte legge godteri noen steder,men siden det skal ligge der så lenge må det være innpakket..sjokolader og sånn er det jo ikke plass til! *litt frustret* noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe en pose twist og gi ham noen biter hver dag?

Ellers er det jo mulig at du skriver små ting på lapper som han kan "innløse" når dere møtes+ (Massage, yndlingsmiddag, kinobesøk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type kanlender bruker dere, når dere gir litt tunge gaver som kaffekopp og ølflaske?

Det var mange gode tips å få i denne tråden.

Jeg har også tenkt å legge parfymeprøve i kalenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan henge kovolutter og lage små (eller litt større) vanlige julegave-pakker og skrive dato på og binde dem på et langt sløyefebånd som kan henges opp kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

jeg pleier å ha en lang og fin perlesnor som jeg henger fra vegg til vegg på kjøkkenet, på den knyter jeg innpakkede gaver med nummer på. På den måten blir ingen av lukene for små for gavene.

Har pleid å ha en del godteri, men nå er vi blitt mer sunne, så må finne på noe annet.

Til dere som gir lapper med massasje og andre "tjenester" :lol: , hvordan gjennomfører dere det? Kan de kasseres inn når som helst? Jeg tenker at kanskje litt av spontaniteten blir borte da?

Blader er en slager ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjemmer gavene rundt om i huset, jeg...også får han små rebuser (gjerne på rim) som må løses for å finne ut hvor gaven ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som gir lapper med massasje og andre "tjenester" :lol: , hvordan gjennomfører dere det? Kan de kasseres inn når som helst? Jeg tenker at kanskje litt av spontaniteten blir borte da?

Litt både og: noen ganger kan det være til "i kveld" eller "søndag" eller hva som passer, andre ganger kan det være når han vil. Litt avhengig av hva det er, og litt av hva jeg føler for. For eksempel har jeg tenkt å gi ham yndlingsmiddagen (som tar omtrent en dag å lage med alt tilbehør) og da bestemmer jeg tidspunkt. Det er tross alt ikke så ofte det passer. Massasje kan han derimot velge tidspunkt for selv. Spontaniteten blir kanskje borte, men på den annen side er det ikke så galt å glede seg heller. ;)

Når det gjelder innpakning, så gjør jeg som mange andre, og putter det meste i konvolutter/lager pakker som henger på en snor på kjøkkenet. Det er jo ikke alt som passer der (f eks juleøl bør jo være kaldt), så da får han en lapp om hvor han skal lete.

Ellers så deler vi på kalenderen, og har ansvaret for annenhver dag. Veldig koselig å både få og gi, synes nå jeg.

Endret av Fjellrypa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har avtalt å dele julekalender i år, så heldigvis trenger jeg bare å finne 12 gaver.

Så lurt! Er ikke så lett å finne 24 gaver...puh! Skal spørre sambo om vi skal dele kalender. :sjarmor:

Jeg har også tenkt å legge parfymeprøve i kalenderen.

Kjempelurt! Det skal jeg også gjøre. Får ta en liten runde på parfymerier...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...