Gjest Alf Kaida Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg lover dyrt og (skinn)hellig at dette er første og siste gang jeg havner på juleforumet, i hvert fall i dag. Men altså: http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx Her skal jeg shoppe gaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fresh Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 Veldig fine gavetips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Del Skrevet 1. november 2006 Den var ikke dum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Del Skrevet 1. november 2006 Ganske bra, men vet dere om noe lignende med ikke-religiøse organisasjoner? Syntes også det er litt synd at man ikke er garantert at pengene går til det man ønsker de skal gå til (det står på den siden at det er bare eksempler, og at pengene kan bli brukt på en annen måte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #6 Del Skrevet 1. november 2006 Dyrebeskyttelsen har/hadde? en nettbutikk med diverse stash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 2. november 2006 #7 Del Skrevet 2. november 2006 http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx Her skal jeg shoppe gaver! ← så det på frokost-tv, utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. november 2006 #8 Del Skrevet 2. november 2006 Har vært inne og kikket der i dag, faktisk. Vi skal også kjøpe julegaver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yzma Skrevet 5. november 2006 #9 Del Skrevet 5. november 2006 Nå har jeg gitt bort kyllinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xi Skrevet 6. november 2006 #10 Del Skrevet 6. november 2006 Julegaven til foreldrene mine er i boks! De sier alltid at de ikke vil ha noe fra oss voksne barn, men vi har alltid lyst å gi noe likevel Har kjøpt en geit! PS: Du er velkommen innom på juleforumet igjen med flere gode ideer, Alf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #11 Del Skrevet 8. november 2006 Dette var et veldig godt tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. november 2006 #12 Del Skrevet 9. november 2006 det var et godt tips og litt anderledes enn å bare si at man har gitt en viss sum.. mer moro å kjøpe en geit da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå