Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei, Jeg har unormalt store legger, de er større enn lårene mine, noe som ser veldig rart ut, men det er ikke det som plager meg mest. Det er nemlig at der finnes jo ingen støvletter som passer til disse gigantske leggene mine noen som har noen gode triks for å trene spesielt legger, men uten å gjøre de mer muskuløse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du kan ikke punktslanke... Det nytter derfor ikke å trene bare leggene i håp om at de skal bli mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Del Skrevet 4. november 2006 Hvorfor ikke bare godta kroppen din som den er, og heller se det positive i at du har sterk beinbygning? Selv har jeg også veldig store legger, selv fotballgutta blir imponert når jeg viser dem fram Men så har jeg vært skånet for skader hele mitt liv, og er flink til å gå og løpe mye. Jeg vil heller være sterk enn å være en pipestilk som ikke kan bevege på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #4 Del Skrevet 4. november 2006 Hvorfor ikke bare godta kroppen din som den er, og heller se det positive i at du har sterk beinbygning? Selv har jeg også veldig store legger, selv fotballgutta blir imponert når jeg viser dem fram Men så har jeg vært skånet for skader hele mitt liv, og er flink til å gå og løpe mye. Jeg vil heller være sterk enn å være en pipestilk som ikke kan bevege på meg. ← Hvorfor trekker du slutningen at pipestilker er svake og ikke kan bevege på seg? Kan du ikke godta kroppen din uten å rakke ned på andre sine kropper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seeker Skrevet 4. november 2006 #5 Del Skrevet 4. november 2006 Hei, Jeg har unormalt store legger, de er større enn lårene mine, noe som ser veldig rart ut, men det er ikke det som plager meg mest. Det er nemlig at der finnes jo ingen støvletter som passer til disse gigantske leggene mine noen som har noen gode triks for å trene spesielt legger, men uten å gjøre de mer muskuløse? ← Du er da slett ikke alene om å ha legger som ikke får plass i støvlene i butikkhyllene. Flesteparten av mine venninner har samme problemet faktisk. Flesteparten. Om de er 40 eller 20 år, veier 65 eller 95 kg. spiller ingen rolle. Støvlene er fortsatt for trange i skaftet. Håpet er at de som er ansvarlig for å ta inn i butikkene snart innser problemet og tar inn f.eks. snørestøvletter. Støvlene med elastisk skaft for et par år siden var et mareritt. De stoppet jo blodtilførselen i bena. Ikke er det pent med valker rundt knærne heller. Støvlene som er å finne under betegnelsen "ekstra vidde" er 40 cm. i omkrets. Vel, beklager det holder ikke her. Ønsker ikke butikkene mer salg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #6 Del Skrevet 4. november 2006 Hvorfor trekker du slutningen at pipestilker er svake og ikke kan bevege på seg? Kan du ikke godta kroppen din uten å rakke ned på andre sine kropper? ← Jeg rakker IKKE ned på andres kropper, sammenlikningen med svake pipestilker er hvis JEG skulle hatt små legger. Jeg vet at hvis jeg som er disponert for store legger (alle andre i slekta har store legger også) skulle fått små legger, måtte jeg slanket meg så mye at jeg ikke hadde blitt svak og sykelig. Jeg har selv vært veldig tynn (40 kg), men hadde likevel store legger. Derfor sammenlikner jeg med meg selv: enten kan jeg godta kroppen min som den er (med store legger), eller jeg kan slanke meg nesten til døde (og dermed bli svak og sykelig). Alle må være fornøyd med kroppene sine slik de er. Jeg har IKKE rakket ned på de som har tynne legger, men heller muskuløse legger på min kropp enn tynne legger på min kropp som ville innebære at jeg måtte ha slanket meg voldsomt. Skjønte du hva jeg mente?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå