Skusla Skrevet 11. februar 2003 #21 Del Skrevet 11. februar 2003 I det forrige forholdet jeg hadde kranglet jeg og han så busta føyk konstant... Det tappet meg helt for energi og det ble raskt slutt, selv om lidenskapen og kjærligheten var der I mitt nåværende forhold krangler vi ytterst sjelden. Å det er i så fall om små bagateller. Meget deilig. Tror kommunikasjon har mye og si her, da vi begge er flinke til å prate om ting før de utvikler seg til en krangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. februar 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 12. februar 2003 Har funnet ut at jeg skal være veldig glad for at vi ikke krangler Fungerer veldig bra uten krangler :D Noen diskusjoner er det da innimellom, dvs jeg som maser på han om å rydde bort et eller annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 12. februar 2003 #23 Del Skrevet 12. februar 2003 Vi krangler relativt ofte, eller jeg krangler... Jeg er hissig og utålmodig, og klarer ikke helt å la være å blåse ut hvis det er noe som irriterer meg. Mannen min gidder ikke alltid å svare når jeg småkjefter og godt er vel det. 8) Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå