lil Skrevet 1. november 2006 #21 Skrevet 1. november 2006 Glemte å si dette her; Hun sladrekona jeg skrev om måtte jeg klage på etterhvert. Det at hun prater drit om sjefen om han er utro sammen med en kollega og at hun er ei hore orker jeg ikek høre på og jeg fortalte henne at jeg skulle si ifra hvis hun ikke stoppet. Hun stoppet ikke og jeg sa ifra. Hun fikk sparken i dag. Jeg sitter med litt dårlig samvittighet samtidig som jeg er lettet. Endelig en sladderfri arbeidsplass! ← Syntes ikke du skulle ha dårlig samvittighet jeg!!
Gjest Tweek Skrevet 1. november 2006 #22 Skrevet 1. november 2006 Ikke jeg heller! Hun fikk som fortjent. Jeg har å fått en sparket på jobb, men da var det flere klager på han. Han gjør ikke jobben sin, og hadde han vært på jobb en dag, var det dobbelt arbeid for vi andre dagen etter.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #23 Skrevet 2. november 2006 Brune dreads og piercinger i ansiktet er farlig det Pluss tatoveringen av en plantesak jeg har på beinet (ja hun spurte om den og. Når skal jeg blotte bein i barnehage??) Kledd i dag med jeans, strikke tskjorte-kjole som er blå og en grønn genser under. Satan kjæme no :O ← Skulle ikke tro at det hadde vært farlig i en barnehage. Det hadde ikke jeg synes som forelder. Verre med de "jåledamene" som jobber enkelte steder, de som står med kåpe og høye hæler ute, som aldri tør gjøre noe. Det at du har dreads og piercinger tyder på at du ikke er redd i allefall. Prøve andre barnehager da vel
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #24 Skrevet 2. november 2006 Loveren din har jo dreas og jobber i barnehage! Syntes det er dårlig gjort å ikke ansette deg fordi du har dreads. Leste jo for litt siden om ei som ble sparket fra sfo fordi hun brukte skateboard til jobb. Det er jo bare bra og ha mange forkjellige folk i barnehagene så lenge de er flinke til det. Barna lærer jo at alle er forkjellige, og at de ser hvilket fargerikt samfunn vi har
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. november 2006 #25 Skrevet 2. november 2006 Skulle ikke tro at det hadde vært farlig i en barnehage. Det hadde ikke jeg synes som forelder. Verre med de "jåledamene" som jobber enkelte steder, de som står med kåpe og høye hæler ute, som aldri tør gjøre noe. Det at du har dreads og piercinger tyder på at du ikke er redd i allefall. Prøve andre barnehager da vel ← Tror ikke barnehage er noe for meg. Er vel i den alderen jeg ikke kan bestemme meg et sekund, men det er vel bra også siden jeg ikke kommer til å bli stuck et sted jeg ikke vil trives :-) Men vi får se! Fikk telefon fra manpower i dag - de ville gi meg en ekstra måned prøve. Det betyr iallfall at de ikke hater meg der iallfall Skal iallfall være på telefonsalg ut året så..
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. november 2006 #26 Skrevet 2. november 2006 Loveren din har jo dreas og jobber i barnehage! Syntes det er dårlig gjort å ikke ansette deg fordi du har dreads. Leste jo for litt siden om ei som ble sparket fra sfo fordi hun brukte skateboard til jobb. Det er jo bare bra og ha mange forkjellige folk i barnehagene så lenge de er flinke til det. Barna lærer jo at alle er forkjellige, og at de ser hvilket fargerikt samfunn vi har ← HADDE! Men det hakke noe å si, for det var jo da de ansatte han så du har rett ja.. men de er vel redd for at ungene skal få seg slikt råttent hår :D
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #27 Skrevet 2. november 2006 Glemte å si dette her; Hun sladrekona jeg skrev om måtte jeg klage på etterhvert. Det at hun prater drit om sjefen om han er utro sammen med en kollega og at hun er ei hore orker jeg ikek høre på og jeg fortalte henne at jeg skulle si ifra hvis hun ikke stoppet. Hun stoppet ikke og jeg sa ifra. Hun fikk sparken i dag. Jeg sitter med litt dårlig samvittighet samtidig som jeg er lettet. Endelig en sladderfri arbeidsplass! ←
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 2. november 2006 #28 Skrevet 2. november 2006 Lurefjesgjest! Men jeg tenker bare på at nå er det snart jul og hun har sikkert mange hun skal kjøpe gaver til, men nå har hun mistet jobben og får ikke noen god jul Kan noen skjære ned overempatien jeg er blitt tildelt?
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #29 Skrevet 2. november 2006 Fikk telefon fra manpower i dag - de ville gi meg en ekstra måned prøve. Det betyr iallfall at de ikke hater meg der iallfall Skal iallfall være på telefonsalg ut året så.. ← Så bra da Jeg fikk å telefon fra manpower idag. Værtfall et halvt år siden jeg registrerte meg der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå