Gjest Gjest_Silje:)_* Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men det er jeg ikke da.. Det er bare helt merkelig. Jeg må liksom ha ost flere ganger om dagen og gjerne i alle måltider, enda går jeg å drømmer om ost i alle mulig former. He he, jeg husker når jeg var gravid så hadde jeg det sånn med ostepop og det var jo ikke det beste å ha dilla for akkurat... Det er ikke sånn at jeg spiser det hele tiden for det altså, holder meg til måltider og sånn, men alikevel går ikke ostesuget mitt bort. Sitter her og tenker på at jeg har lyst på pasta med ostesaus av masse forskjellig ost gratinert med ost på toppen.. Er det noen som har noen forklaring på hvorfor det er sånn? Er det kroppen som trenger den næringen vi finner i osten som gjør at jeg har lyst på det eller er noen annen forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg pleier å få dilla på ost, og særlig feta-ost om sommeren. Tror kanskje det kan være et slags saltbehov kroppen har, uten at jeg vet det med sikkerhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 14. november 2006 #3 Del Skrevet 14. november 2006 Har du sett "Super Size Me"? Der snakker de om at det er noen "lykkestoffer" i ost, som gjør at McDonalds og slike burgerkjeder sørger for at osten vises ekstra godt på reklamebildene av burgerne. Jeg snakka med romvenninna mi om det i dag faktisk, hvor mye mer man har lyst på fett og sukker om høsten! Og da nevnte vi spesielt ost! Så du er ikke alene... Jeg har ALLTID lyst på skikkelig grovbrød med leverpostei og agurk og slikt, men på høstmånedene vil jeg myyye heller ha et skikkelig ostesmørbrød med lyst brød Så jeg skylder på høsten. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå