Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. februar 2003 #21 Del Skrevet 18. februar 2003 Alt må jo være bedre selskap enn BB Jeg jobber også hjemmefra innimellom, og de er det enten radio (P3) eller noe god musikk som gjelder. Neida, jeg liker å høre folk, spise, dusje og krangle Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 18. februar 2003 #22 Del Skrevet 18. februar 2003 Neida, jeg liker å høre folk, spise, dusje og krangle Du hadde sikkert passet bra inn i en italiensk stor-familie ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. februar 2003 #23 Del Skrevet 18. februar 2003 Du hadde sikkert passet bra inn i en italiensk stor-familie ;-) Hi Hi, kanskje det. Uansett så er jeg veldig spent på deltagerne som er med i år, håper vi unngår de værste typene. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steve Cooling Skrevet 18. februar 2003 #24 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg håper på masse intelligente og reflekterte fattige og rike - kanskje helt opp mot nivået på Ramsey... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. februar 2003 #25 Del Skrevet 18. februar 2003 huff ...Ramsey ..nei vet du hva .. gleder meg jeg ....sååå spent hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2003 #26 Del Skrevet 18. februar 2003 Så litt på BB første gangen de sendte det. Andre gangen ikke i det hele tatt. Syntes rett og slett det er dørgende kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. februar 2003 #27 Del Skrevet 21. februar 2003 Nå kan man bestille BB-2003 billett fra www.canaldigital.no Prisen er 195 kroner for hele perioden. Jeg har allerede bestilt mitt :-) gleder meg kjempemye!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå