Gå til innhold

Hva er det med folk

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si det. Skjer det ofte?

Har opplevd det en del ganger i min "singelperiode"

Denne gang sendte jeg en melding tilbake og foreslo at vi kunne finne på noe edru;) noe som ble positivt motatt, så gjenstår det bare å se om han tør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er jeg skikkelig kontaktsjuk i fylla og sender overstadige meldinger til folk jeg egentlig ikke ønsker å ha kontakt med i det hele tatt når jeg er edru. :sjenert: Det er vel den samme fylleeffekten som får folk til å slenge ut en hel masse komplimenter de egentlig ikke mener...

Men det skjer selvsagt at jeg sender meldinger til de skjønne menneskene også. :) Likevel ville jeg ikke vært altfor positivt innstilt til noen som bare turte/ville kontakte meg i fylla. Rødt flagg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er jeg skikkelig kontaktsjuk i fylla og sender overstadige meldinger til folk jeg egentlig ikke ønsker å ha kontakt med i det hele tatt når jeg er edru. :sjenert: Det er vel den samme fylleeffekten som får folk til å slenge ut en hel masse komplimenter de egentlig ikke mener...

Men det skjer selvsagt at jeg sender meldinger til de skjønne menneskene også. :) Likevel ville jeg ikke vært altfor positivt innstilt til noen som bare turte/ville kontakte meg i fylla. Rødt flagg!

Sant det, heheh, vet at denne mannen er sjenert da ;) Likevel

jeg liker edru mennesker best, he he :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det en del ganger i min "singelperiode"

Denne gang sendte jeg en melding tilbake og foreslo at vi kunne finne på noe edru;) noe som ble positivt motatt, så gjenstår det bare å se om han tør ;)

Har opplevd det selv jeg og har tolket det som at de er umodne eller redde for å ta kontakt i edru tilstand, noe jeg ikke syns er så veldig positivt. :ler:

Uansett er det flott at det ble positivt motatt i edru tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til fenomenet.

Og det er vel to grupper som er overrepresenterte når det gjelder det å bare ringe og sende meldinger i fylla: De sjenerte og de som bare er ute etter sex. Mine erfaringer tilsier at menn som ringer litt tidligere på kvelden og bare vil prate som oftest er sjenerte, mens de som ringer sånn i 2-3 tida etter at utestedene har stengt og vil ha deg med på "nachsiel" - veeel...det er vel ikke så vanskelig å skjønne tegninga etterhvert viss det er noe som skjer ofte ;)

Hvis han ringer og bare vil snakke eller finne på noe en annen dag så er det vel større sjans for at han bare er sjenert. Men spørsmålet da er jo hvorvidt han er noe å samle på hvis han bare tør å ta kontakt i fylla. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det samme.Med han hjem, stryker bare i hår og kliner,prøverseg ikke på sex en gang, men har ikke peil på om han liker meg, jeg har sagt at jeg liker han så han vet det,mens jeg synes han sender ut motstridene signaler,eller bare han holder meg på pinebenken. En mann som jeg er med hjem 2 helger på en måned-og ikke prøver seg på sex, bare roting-jaggu ikke verst. Slitsomt er det i hvertfall,tror jeg skal prøve å roe følelsene, tar ikke mer kontakt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det samme.Med han hjem, stryker bare i hår og kliner,prøverseg ikke på sex en gang, men har ikke peil på om han liker meg, jeg har sagt at jeg liker han så han vet det,mens jeg synes han sender ut motstridene signaler,eller bare han holder meg på pinebenken. En mann som jeg er med hjem 2 helger på en måned-og ikke prøver seg på sex, bare roting-jaggu ikke verst. Slitsomt er det i hvertfall,tror jeg skal prøve å roe følelsene, tar ikke mer kontakt nå.

Han høres jo fuyllstendig pinglete og passiv og handlingslammet ut! Hvem gidder å ha sex med en mann som ikke klarer noe som helst.:klaske::murvegg::riste::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres jo fuyllstendig pinglete og passiv og handlingslammet ut!  Hvem gidder å ha sex med en mann som ikke klarer noe som helst.:klaske:  :murvegg:  :riste:  :roll:  :roll:

Nettopp.

Det kan umulig bare være sex da jeg har vert med denne fyren hjem 2 ganger ;)

Jeg tror det er en form for sjeanse, men jeg gidd ikke tenke på det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper av prinsipp slike menn: de er jo fullstendig ute av stand til å foreta seg noe! :frustrert: Da er det bedre å være uten...skikkelig turn-off er slike menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...