Gå til innhold

Julegavetips til foreldre

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Foreldrene mine er det veldig vanskelig å kjøpe gaver til. De er begge pensjonister med få eller ingen interesser og de har alt de selv mener de trenger og ønsker ikke å få nye ting som vi andre mener de trenger, men som de selv ikke har oppdaget de trenger. ;) (F.eks. eggekoker var total fiasko).

Jeg trenger ideer... mange ideer. HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Abonnement på tidsskrifter

Teaterbilletter

Gavekort på reise (det finnes pensjonistturer i mange prisklasser og for de fleste interessefelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forsøket, men far leser ikke, teater fins ikke i nærheten og er heller ikke noe de hadde kommet til å gå på og reise er dessverre umulig pga sykdom. De har ikke engang kunne besøke meg de siste årene pga sykdom.

Men takk! Skal tenke litt mer på abonnement til mor. Det hadde kanskje vært noe. :)

Flere forslag? Som dere forstår er dette et ekstremt vanskelig tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdigutfylte lottokuponger osv. Sånn at de har litt spenning i hverdagen noen uker fremover... Pluss en fin korg med vanlige matvarer, såper osv. (oppvaskkost, kaffi, konfekt, dusjsåpe osv. osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gir hjemmelagde kalendre, med bilder av seg selv/barn og situasjoner fra sitt hverdagsliv. Det passer kanskje ekstra godt når de ikke kan komme og besøke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I vår familie har "den eldre generasjon" begynt å gi gave til Redd barna etc. i steden for å gi gave til hverandre. Under treet ligger da et julekort i konvolutt der det står at gaven deres i år er gitt til den-eller-den-organisasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kurv med vin, frukt, sjokolade, kaffe ol eller en kurv med shampo, balsam, såpe, fuktighetskrem ol

Jeg er veldig for disse kurvene, og tror mange vil like dem, både kvinner og menn, og i alle aldersgrupper.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til mamma tenkte jeg å lage en almanakk eller hva det heter (sånn bok med hele året i man kan skrive avtaler) Mamma bruker alltid sånn bok, og tenkte det kunne være noe.

man kan lage egen på www.allkopi.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brenne lage en video/dvd med film og bilder av dere igjennom året som har gått. Evt en DVD spiller om de ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_edurt_*

Vi har innført begrepet "spises,drikkes, nytes eller oppleves" Mine foreldre har alt *2, så dette er vi nødt til å følge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...