Yme Skrevet 11. november 2006 #121 Del Skrevet 11. november 2006 La nå bare folk få ha sex med akkurat så mange, eller akkurat så få de vil. Møter man på noen som har problemer med det man har gjort/evt ikke gjort tidligere, får man bare lete videre. Jeg skal ærlig innrømme at jeg kanskje hadde hatt problemer med å ha sex med en som hadde hatt 50 stk før meg, men andre igjen har ingen problemer med dette. Så lenge man føler seg vel med det man gjør er det vel ett fett!!!!! Synes rett og slett endel av utsagnene tidligere her er helt idiotiske!! ← La folk ha sine egne meninger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 11. november 2006 #122 Del Skrevet 11. november 2006 La folk ha sine egne meninger da ← Inkludert meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. november 2006 #123 Del Skrevet 11. november 2006 Inkludert meg ← Hehehe, der tapte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 11. november 2006 #124 Del Skrevet 11. november 2006 Hehehe, der tapte jeg ← Hohoho Tap og vinn med samme sinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 11. november 2006 #125 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) *borte* Endret 26. oktober 2007 av joje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #126 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg vil ikke ha mange sex patnere jeg, for meg holder det med den enste ene- selv om den eneste ene ble borte for meg. Derfor har det blitt fler, men det gir meg personlig ingenting. Må være glad i ett menneske for å klare å gi av meg selv, slik er det bare. Hva andre gjør bryr meg ikke, hvert sitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #127 Del Skrevet 12. november 2006 For det første må jeg si at jeg synes det du skriver er noe ordentlig sprøyt! Jeg tror ikke jeg skal utdype mine meninger rundt måten du har formulert innlegget ditt på noe mer enn det. Så må jeg si at jeg ikke helt ser fordelen med å ha hatt mange sexpartnere. Jeg mener det er det er en av grunnene til all utroskapen og den høye skilsmissestatestikken vi har i dag. Har man først hatt seg med drøssevis og i tillegg alltid vært på søken etter noe nytt, vil dette gjenspeile seg og være en ødeleggende faktor i senere forhold. For meg så handler ikke dette om et ønske om å være uskylig eller for at jeg ikke har hatt muligheten til å ha sex med noen andre enn han ene jeg har vært/er sammen med. Det handler rett og slett om respekt for meg selv og også for han. Jeg hadde ikke syns det hadde vært noe særlig hvis han hadde hatt seg med fem-ti jenter før meg, og vet at det er gjensidig. At vi har vært de eneste for hverandre gjør at forholdet vårt føles tryggere, sterkere og er mindre utsatt for sjalusi enn hva jeg tror det hadde vært dersom vi hadde hatt flere partnere. Det jeg egentlig synes er mest urovekkende i denne tråden, er at det virker som om selve sexen er viktigere enn forholdet. Jeg venter jo ikke til etter jeg har hatt sex med fyren med å bestemme meg om jeg synes forholdet er verdt å satse på. ← det her e jo DI meining, og den respektera eg.. syns det blir rimelig teit når du seie at andre sine meininga e sprøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #128 Del Skrevet 12. november 2006 det her e jo DI meining, og den respektera eg.. syns det blir rimelig teit når du seie at andre sine meininga e sprøyt! ← Men her gjør du jo det samme selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 12. november 2006 #129 Del Skrevet 12. november 2006 det her e jo DI meining, og den respektera eg.. syns det blir rimelig teit når du seie at andre sine meininga e sprøyt! ← Jeg mente ikke at hennes mening var sprøyt, men hvordan hun framstilte den i innlegget. Hvis du leser den andre setninger, så ser du at det er formuleringen jeg reagerer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. november 2006 #130 Del Skrevet 13. november 2006 Hva er det her forno piss? Sex er jo absolutt ikke det viktigste i ett forhold, ass... Det er en bonus som kommer av at du faktisk har noen som du er veldig glad i, og som er veldig glad i deg. Syns det er helt merkelig å ha en sån instilling... Så lenge du tørr å utforkse sexualiteten din, med den personen du er glad i, så vil du få ett godt sexliv. ← (Jeg trodde du tullet i det første innlegget.. Vet for lite om deg til å være helt sikker på at et ikke er tull men etter andre innlegget trodde jeg ikke det var tull lenger. ) Det som er litt spesielt er at flere av de som har veldig sterke meninger i forhold til at man skal ha færrest mulig partnere har veldig lite eller ingen erfaring når det gjelder sex. Noen av dere vet ikke hva dere snakker om.. beklager at jeg sier det, jeg får vel høre det nå, men synes det er litt påfallende. Hva vet dere om hvor viktig sex er i et forhold når dere ikke har noen som helst erfaring med det?? Å tro at et forhold kan fungere i lengden dersom sexen er dårlig er litt naivt synes jeg. Sikkert noen som klarer det, men da mener jeg at de går glipp av en stor del av et samliv, eller muligens har veldig lav sexdrift. Og det kan være veldig vanskelig å fikse dette. kommunikasjon er selvfølgelig veldig viktig for å unngå eller løse dette problemet, men noen ganger er det bare slik at man vokser fra hverandre. Jeg snakker av ERFARING. Jeg hadde i mange år bare en person på erfaringslista mi. nemlig (eks)samboeren min. Og det var ikke en fordel. I starten var det selvfølgelig dampende kaninsex, men da forelskelsen dabbet fulgte sexen etter. Og jeg tør påstå (etter han fått meg mer erfaring i ettertid) at det hadde vært en fordel å prøvd meg litt mer før jeg traff han og fått litt mer erfaring. Og et litt mer avslappet forhold til sex. For da det ikke funket så bra lenger ble en stor del av problemet at jeg trodde at jeg ikke var flink eller at jeg lurte veldig på om vår sex var anderledes enn andres. Og om jeg hadde vært bedre eller verre med en annen.. Høres kanskje litt rart ut, men det er mye som svirrer i hodet når man ikke finner svar på ting. Dersom man ikke har sexuell kjemi tror jeg ikke man har noen framtid. Sexdriften er en grunnleggende del av et menneske (vanligvis) og derav av et forhold. Dette lærer man når man har vært i et/eller forhold. Dvs erfaring med samliv/forhold. Hvorfor skal man gidde å være i et forhold hvis det ikke funker? Hva er vitsen med det? Da kan man jo like gjerne ha ONS.← Tror du mistet en del av poenget her.. (hvis ikke jeg missforstår deg da)Det sies at dersom sexen i forholdet funker bra betyr den 10%. Og dersom det ikke funker så bra betyr sexen 90%. Eller noe sånt.. Det som menes er at når et forhold er bra er gjerne sexen også det og man vektlegger det ikke så voldsomt. det opptar rett og slett ikke tankene som et problem. men når forholdet går dårlig blir gjerne sexen også det. Og blir da et mye større problem. Som da gjerne er et resultat at noe annet ikke stemmer. Orket ikke lese hele tråden men jeg må si jeg synes det er litt gammeldags å tenke at man på død og liv skal ha så få partnere som mulig. Det er noe vi har fått prakket på oss av pripne prester i flere århundrer. Se på Rome (serien) for eksempel!! Det er fra en tid før noen gamle gubber kom og fortalte oss at det var en skam å kose seg og dele fysiske gleder med andre mennesker man likte og tente på. Mener ikke at man skal ligge rundt over en lav sko. Sex med en du elsker vil alltid være spesielt og best i mine øyne. Det jeg mener er at nå må man slutte med å føle en form for skam ved å gjøre noe som er så naturlig. For det må jo være det som gjør at noen ser det som en seier å bare ha en eller to sexualpartere i løpet av et liv..? hvilken annen grunn kan det være? Til orientering har jeg over fem og under ti "erfaringspartnere" og er påvirket nok av de moralske reglene vårt samfunn er underlagt at jeg håper det ikke blir så mange fler. men inntil jeg treffer "den rette" vil jeg ikke føle skam ved å ha sex med en jeg liker og det føles bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. november 2006 #131 Del Skrevet 13. november 2006 (Jeg trodde du tullet i det første innlegget.. Vet for lite om deg til å være helt sikker på at et ikke er tull men etter andre innlegget trodde jeg ikke det var tull lenger. ) Det som er litt spesielt er at flere av de som har veldig sterke meninger i forhold til at man skal ha færrest mulig partnere har veldig lite eller ingen erfaring når det gjelder sex. Noen av dere vet ikke hva dere snakker om.. beklager at jeg sier det, jeg får vel høre det nå, men synes det er litt påfallende. Hva vet dere om hvor viktig sex er i et forhold når dere ikke har noen som helst erfaring med det?? Å tro at et forhold kan fungere i lengden dersom sexen er dårlig er litt naivt synes jeg. Sikkert noen som klarer det, men da mener jeg at de går glipp av en stor del av et samliv, eller muligens har veldig lav sexdrift. Og det kan være veldig vanskelig å fikse dette. kommunikasjon er selvfølgelig veldig viktig for å unngå eller løse dette problemet, men noen ganger er det bare slik at man vokser fra hverandre. Jeg snakker av ERFARING. Jeg hadde i mange år bare en person på erfaringslista mi. nemlig (eks)samboeren min. Og det var ikke en fordel. I starten var det selvfølgelig dampende kaninsex, men da forelskelsen dabbet fulgte sexen etter. Og jeg tør påstå (etter han fått meg mer erfaring i ettertid) at det hadde vært en fordel å prøvd meg litt mer før jeg traff han og fått litt mer erfaring. Og et litt mer avslappet forhold til sex. For da det ikke funket så bra lenger ble en stor del av problemet at jeg trodde at jeg ikke var flink eller at jeg lurte veldig på om vår sex var anderledes enn andres. Og om jeg hadde vært bedre eller verre med en annen.. Høres kanskje litt rart ut, men det er mye som svirrer i hodet når man ikke finner svar på ting. Dersom man ikke har sexuell kjemi tror jeg ikke man har noen framtid. Sexdriften er en grunnleggende del av et menneske (vanligvis) og derav av et forhold. Dette lærer man når man har vært i et/eller forhold. Dvs erfaring med samliv/forhold. Tror du mistet en del av poenget her.. (hvis ikke jeg missforstår deg da)Det sies at dersom sexen i forholdet funker bra betyr den 10%. Og dersom det ikke funker så bra betyr sexen 90%. Eller noe sånt.. Det som menes er at når et forhold er bra er gjerne sexen også det og man vektlegger det ikke så voldsomt. det opptar rett og slett ikke tankene som et problem. men når forholdet går dårlig blir gjerne sexen også det. Og blir da et mye større problem. Som da gjerne er et resultat at noe annet ikke stemmer. Orket ikke lese hele tråden men jeg må si jeg synes det er litt gammeldags å tenke at man på død og liv skal ha så få partnere som mulig. Det er noe vi har fått prakket på oss av pripne prester i flere århundrer. Se på Rome (serien) for eksempel!! Det er fra en tid før noen gamle gubber kom og fortalte oss at det var en skam å kose seg og dele fysiske gleder med andre mennesker man likte og tente på. Mener ikke at man skal ligge rundt over en lav sko. Sex med en du elsker vil alltid være spesielt og best i mine øyne. Det jeg mener er at nå må man slutte med å føle en form for skam ved å gjøre noe som er så naturlig. For det må jo være det som gjør at noen ser det som en seier å bare ha en eller to sexualpartere i løpet av et liv..? hvilken annen grunn kan det være? Til orientering har jeg over fem og under ti "erfaringspartnere" og er påvirket nok av de moralske reglene vårt samfunn er underlagt at jeg håper det ikke blir så mange fler. men inntil jeg treffer "den rette" vil jeg ikke føle skam ved å ha sex med en jeg liker og det føles bra. ← Les den her du Jeg ombestemte meg jo, siden jeg innså akkurat det du skreiv her nå. Jeg har for lite erfaring til å uttale meg Tenkte faktisk litt på det. Om jeg faktisk hadde hatt no særlig sex, så hadde jeg sikkert forstått hvorfor folk er så dilla på det Jaja, jeg får sitte her å kose meg med hånna mi i mellomtia, da... En vakker dag komme det sikkert en vakker jente inn på rommet mitt, å da blir vi shæshter og kommer til å ha mye sex. Mest rumpesex da, såklart. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. november 2006 #132 Del Skrevet 13. november 2006 Les den her du Jeg ombestemte meg jo, siden jeg innså akkurat det du skreiv her nå. Jeg har for lite erfaring til å uttale meg ← He he, se der ja! Burde vel lest hele tråden. Ja ja, fikk lirt av meg noe som jeg har tenkt på en stund. Bra tråd! Lykke til Yme, du har MYE bra å se fram til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. november 2006 #133 Del Skrevet 13. november 2006 Å tro at et forhold kan fungere i lengden dersom sexen er dårlig er litt naivt synes jeg. Sikkert noen som klarer det, men da mener jeg at de går glipp av en stor del av et samliv, eller muligens har veldig lav sexdrift. Og det kan være veldig vanskelig å fikse dette. kommunikasjon er selvfølgelig veldig viktig for å unngå eller løse dette problemet, men noen ganger er det bare slik at man vokser fra hverandre. Jeg snakker av ERFARING. Jeg hadde i mange år bare en person på erfaringslista mi. nemlig (eks)samboeren min. Og det var ikke en fordel. I starten var det selvfølgelig dampende kaninsex, men da forelskelsen dabbet fulgte sexen etter. Og jeg tør påstå (etter han fått meg mer erfaring i ettertid) at det hadde vært en fordel å prøvd meg litt mer før jeg traff han og fått litt mer erfaring. Og et litt mer avslappet forhold til sex. For da det ikke funket så bra lenger ble en stor del av problemet at jeg trodde at jeg ikke var flink eller at jeg lurte veldig på om vår sex var anderledes enn andres. Og om jeg hadde vært bedre eller verre med en annen.. Høres kanskje litt rart ut, men det er mye som svirrer i hodet når man ikke finner svar på ting. ← Om sexen er dårlig så skjønner jeg det. Da bør man kanskje bryte og finne noe annet, men når jeg har fantastisk sex med mannen min så kan jeg da ikke gå fra han fordi jeg ikke har hatt noen andre. Det høres helt sprøtt ut. Nei, man må ikke hatt mange sexpartnere for å vite om man har det bra seksuelt. Når jeg har heidundandes orgasmer og vi virkelig nyter hverandre, må jeg da ha prøvd noen andre for å vite at dette var fantastisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. november 2006 #134 Del Skrevet 13. november 2006 Om sexen er dårlig så skjønner jeg det. Da bør man kanskje bryte og finne noe annet, men når jeg har fantastisk sex med mannen min så kan jeg da ikke gå fra han fordi jeg ikke har hatt noen andre. Det høres helt sprøtt ut. Nei, man må ikke hatt mange sexpartnere for å vite om man har det bra seksuelt. Når jeg har heidundandes orgasmer og vi virkelig nyter hverandre, må jeg da ha prøvd noen andre for å vite at dette var fantastisk? ← SELVFØLGELIG skal du ikke gå fra mannen din fordi du ikke har hatt noen andre. hehe, ja det er et sprøtt om ikke sykt utsagn. Er vel ingen som mener det. Heldig du som har det sånn. Det jeg ville sette søkelys på var at det skulle være en slags seier å ikke ha flere partnere. det er (som jeg nevnte) helt utdatert mener jeg. å ha erfaring med andre er ikke en forutsetning for å ha bra sex. Men det KAN være en fordel. Vi er alle forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. november 2006 #135 Del Skrevet 13. november 2006 SELVFØLGELIG skal du ikke gå fra mannen din fordi du ikke har hatt noen andre. hehe, ja det er et sprøtt om ikke sykt utsagn. Er vel ingen som mener det. Heldig du som har det sånn. Takk for at jeg slipper det. Det jeg ville sette søkelys på var at det skulle være en slags seier å ikke ha flere partnere. det er (som jeg nevnte) helt utdatert mener jeg. å ha erfaring med andre er ikke en forutsetning for å ha bra sex. Men det KAN være en fordel. Vi er alle forskjellige. ← Jeg skjønner poenget, men for de som ser på sex som noe veldig personlig så er det nok en seier. Jeg er i hvert fall glad for at jeg ikke har delt noe så intimt med noen andre enn mannen min, nettopp fordi det er personlig og intimt. Som du selv skriver så er alle forskjellige. Det innebærer også at man har forskjellig syn på sex. Hvorfor skal det ene synet være så mye bedre enn et annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. november 2006 #136 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg skjønner poenget, men for de som ser på sex som noe veldig personlig så er det nok en seier. Jeg er i hvert fall glad for at jeg ikke har delt noe så intimt med noen andre enn mannen min, nettopp fordi det er personlig og intimt. Som du selv skriver så er alle forskjellige. Det innebærer også at man har forskjellig syn på sex. Hvorfor skal det ene synet være så mye bedre enn et annet? ← Jeg synes også det er veldig intimt og personlig. Men jeg tror sex har flere sider. Noen ganger er det mest fokus på det fysiske, rett og slett begjær, andre ganger handler det mest om følelser mellom to som elsker hverandre. Men dette er noe jeg har funnet ut av nettopp erfaring. Jeg hadde samme syn som deg før. Og jeg var ganske voksen før jeg hadde min nr 2. Jeg synes IKKE andres syn er mindre viktig. Men jeg synes man skal sette søkelys på hvorfor man har de holdningene man har. (og det har jo tydeligvis du ) Jeg har en teori om hvorfor "jomfruelighet"(ok, nå dro jeg den litt langt) ses på som en seier. Og ville lufte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. november 2006 #137 Del Skrevet 13. november 2006 He he, se der ja! Burde vel lest hele tråden. Ja ja, fikk lirt av meg noe som jeg har tenkt på en stund. Bra tråd! Lykke til Yme, du har MYE bra å se fram til!! ← Ja, det blir nok mye jeg må venne meg til, tenker jeg Jeg er en merkelig og rar type, å ting er definitivt ikke kobla helt riktig hos meg! Får håpe jeg møter en gøyal jente som er like skadd, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå