Gjest Chrizzy Skrevet 2. november 2006 #61 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg er tydeligvis en av få kvinner som klarer å ha sex for sexens skyld uten følelser og angrer ikke på noe jeg har gjort. ← Det er vel ikke snakk om å klare, jeg kunne vel fint ha klart det, men jeg har bare ikke sett vitsen eller poenget, eller ikke hatt lyst. Da jeg tror jeg gjør det bedre selv enn med en tilfeldig. Har vel egentlig ikke hatt få eller mange, tror jeg er midt på treet. Folk er sikkert bare forskjellige når det gjelder sex. Jeg har snakket med endel venninner av meg, som har hatt mange ons. Har spurt om det gikk for de, hvor bra det var, på en skala fra 1-10 f eks. Veldig ofte har de vært full, det har ikke gått for de, typen har kommet fort. (jeg tror at mange mannfolk også legger mindre i et ons, og derfor ikke bryr seg like mye om å prestere det helt store, noe han kanskje vil være mer opptatt av med ei han virkelig vil ha?). Har egentlig ikke forstått at de orker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 2. november 2006 #62 Del Skrevet 2. november 2006 Hvordan finner du ut at du vil dele livet med han uten å forsøke å ha sex med han da? Den klarte jeg ikke å forstå. Det er jo en del av et forhold som skal vare hele livet. Funker ikke sexen holder ikke forholdet i langdrag. Og nei, det er ikke tull. Jeg venter for å se om alt det andre som er viktig i et forhold fungerer, før jeg tar steget å ha sex med ham. En person som jeg ikke kan ha det godt sammen med uten sex er ikke aktuell bare fordi han er en gud i senga. Et forhold kan ikke KUN baseres på et godt sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. november 2006 #63 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Jeg har ikke hatt sex fordi jeg vil gjøre det med en jeg er glad i og som jeg stoler på. For meg er det å elske med en annen person veldig stort, for meg betyr det enormt mye. Jeg kunne simpelthen aldri hatt sex med noen jeg ikke har følelser for, eller som jeg ikke kjenner. Potensielt kunne mitt første gang blitt i sommer, men jeg lot være nettopp fordi det ikke føltes riktig for meg, jeg kjente ikke personen. Selv om kyssene var gode så må det være noe mer enn det. Sex er ikke noe jeg kan gjøre med hvem som helst, og derfor har jeg ikke hatt sex. Synes heller ikke det er noen big deal. Jo, kanskje jeg går glipp av å ha den erfaringen, men samtidig har jeg ikke noe behov for å 'krydre' hverdagen min på den måten. For meg blir det bare feil. Mvh Yvonne Endret 2. november 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. november 2006 #64 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg syns det er rart med sånne folk som er sån "ooh, jeg har pult masse folk!". Min personlige mening er at, om du er 20 og har hatt sex med 10 folk, så er du laus, uansett om du er gutt eller jente! Jeg får intrykk av at folk som er sån ONS typer, eller andre som bare spretter fra shæshte til shæshte, bare ikke greier å styre seg, rett og slett. Jeg er 21, å har hatt sex 1 gang, å det er 1 gang jeg gjærne kunne vært for uten! Hvorfor skal folk ha så mye sex, heletia? Munkene i tibet har jo fhaanmeg aldri tatt i ett eneste kvinnfolk, å se hvor kule de er! De kan banke drittn ut a folk, om de vil! Tøffinger er dem. Men uansett, 10 eller flere, å du er laus! Det er jo værre når jenter har hatt mange sexpartnere da, får dere blir jo vie i fitta! Det er det ingen som liker.... nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. november 2006 #65 Del Skrevet 3. november 2006 Hvordan finner du ut at du vil dele livet med han uten å forsøke å ha sex med han da? Den klarte jeg ikke å forstå. Det er jo en del av et forhold som skal vare hele livet. Funker ikke sexen holder ikke forholdet i langdrag. Og nei, det er ikke tull. ← Hva er det her forno piss? Sex er jo absolutt ikke det viktigste i ett forhold, ass... Det er en bonus som kommer av at du faktisk har noen som du er veldig glad i, og som er veldig glad i deg. Syns det er helt merkelig å ha en sån instilling... Så lenge du tørr å utforkse sexualiteten din, med den personen du er glad i, så vil du få ett godt sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #66 Del Skrevet 3. november 2006 Hva er det her forno piss? Sex er jo absolutt ikke det viktigste i ett forhold, ass... Det er en bonus som kommer av at du faktisk har noen som du er veldig glad i, og som er veldig glad i deg. Syns det er helt merkelig å ha en sån instilling... Så lenge du tørr å utforkse sexualiteten din, med den personen du er glad i, så vil du få ett godt sexliv. ← Bra sagt. Helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 4. november 2006 #67 Del Skrevet 4. november 2006 hun har opplevd mer og bedre sex, som han ikke har erfaring til å gi. ← Med riktig kommunikasjon kan hun lære han å gi sex slik hun ønsker. Problemet ligger i kommunikasjon her, ikke at han ikke har hatt sex med mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 4. november 2006 #68 Del Skrevet 4. november 2006 Hva er det her forno piss? Sex er jo absolutt ikke det viktigste i ett forhold, ass... Det er en bonus som kommer av at du faktisk har noen som du er veldig glad i, og som er veldig glad i deg. Syns det er helt merkelig å ha en sån instilling... Så lenge du tørr å utforkse sexualiteten din, med den personen du er glad i, så vil du få ett godt sexliv. ← Der er jeg altså ikke enig. Det er ikke så enkelt som å "utforsk seksualiteten din med personen du er glad i, og få et godt sexliv". Det er mye som skal klaffe for at et sexliv skal bli godt.. Det hender faktisk at folk som er veldig glade i hverandre, ikke får til et godt sexliv sammen. Men folk er forskjellige, heldigvis. Jeg vil prøve, du vil ikke.. Kall meg laus om du vil, jeg har i det minste hatt mye god sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor Gull Skrevet 4. november 2006 #69 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg reagerer litt på den holdningen du uttrykker om at man ikke kan vite om man går glipp av noe hvis man føler man har det bra sammen med den eneste man har vært sammen med. Hvis man er så heldig at det klaffer første gang og at begge partene føler at man har et flott sexliv skal man da gå og gruble på om det egentlig er så bra siden man ikke har noe annet å sammenligne med? Det er faktisk det du indirekte sier .. Og at det å ha sex med få ikke bør være noe mål, men ha seg med "noen"- . For meg er det i hvertfall et mål å ha meg med så få som mulig. Og om det ikke er det for deg, så er det greit for meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #70 Del Skrevet 4. november 2006 Der er jeg altså ikke enig. Det er ikke så enkelt som å "utforsk seksualiteten din med personen du er glad i, og få et godt sexliv". Det er mye som skal klaffe for at et sexliv skal bli godt.. Det hender faktisk at folk som er veldig glade i hverandre, ikke får til et godt sexliv sammen. Men folk er forskjellige, heldigvis. Jeg vil prøve, du vil ikke.. Kall meg laus om du vil, jeg har i det minste hatt mye god sex ← Mja! Men uansett... Sex er ikke mesteparten av forholdet. Det mange deler av ett forhold som er MYE viktigere enn det, å når jeg leser forskjellige tråder, her på kg, får jeg intrykk av att de fleste jenter er enige om at "hvis ikke sexlivet er bra, så må man pælme forhodlet i søpla!". Det syns jeg er en veldig dårlig innstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. november 2006 #71 Del Skrevet 4. november 2006 Mja! Men uansett... Sex er ikke mesteparten av forholdet. Det mange deler av ett forhold som er MYE viktigere enn det, å når jeg leser forskjellige tråder, her på kg, får jeg intrykk av att de fleste jenter er enige om at "hvis ikke sexlivet er bra, så må man pælme forhodlet i søpla!". Det syns jeg er en veldig dårlig innstilling. ← Glemte å logge meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 4. november 2006 #72 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg reagerer litt på den holdningen du uttrykker om at man ikke kan vite om man går glipp av noe hvis man føler man har det bra sammen med den eneste man har vært sammen med. Hvis man er så heldig at det klaffer første gang og at begge partene føler at man har et flott sexliv skal man da gå og gruble på om det egentlig er så bra siden man ikke har noe annet å sammenligne med? Det er faktisk det du indirekte sier .. Og at det å ha sex med få ikke bør være noe mål, men ha seg med "noen"- . For meg er det i hvertfall et mål å ha meg med så få som mulig. Og om det ikke er det for deg, så er det greit for meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 4. november 2006 #73 Del Skrevet 4. november 2006 Mja! Men uansett... Sex er ikke mesteparten av forholdet. Det mange deler av ett forhold som er MYE viktigere enn det, å når jeg leser forskjellige tråder, her på kg, får jeg intrykk av att de fleste jenter er enige om at "hvis ikke sexlivet er bra, så må man pælme forhodlet i søpla!". Det syns jeg er en veldig dårlig innstilling. ← selvfølgelig er et forhold mye mer enn sex, men sex blir en veldig stor del av forholdet dersom det ikke funker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. november 2006 #74 Del Skrevet 4. november 2006 Hvorfor skal man gidde å være i et forhold hvis det ikke funker? Hva er vitsen med det? Da kan man jo like gjerne ha ONS.(..) Helt enig med dere andre, blant annet Lillemor Gull, Norwegian Blue og Valentino (for en gang skyld). Nøkkelen er kommunikasjon, ikke erfaring. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. november 2006 #75 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) jeg har i det minste hatt mye god sex ← Det har jeg også, og sikkert mange andre som har hatt få partnere. Endret 4. november 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 4. november 2006 #76 Del Skrevet 4. november 2006 Det har jeg også, og sikkert mange andre som har hatt få partnere. ← De siste tre årene har jeg bare hatt én, og har hatt mye god sex med "bare" han.. Men angrer ikke det jeg gjorde før jeg møtte han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herkules Skrevet 4. november 2006 #77 Del Skrevet 4. november 2006 Det handler ikke om x antall partnere, ikke tørre eller behov for å teste ut, og min påstand er at jeg er en kjekk mann, så problemet ligger ikke der, men at det må være «full klaff» hver gang, helt enkelt. Det må være et tonn av følelser, gnister og nærhet. Og da blir sexen heftig uansett. Hvis jeg skulle forelsket meg en gang i måneden eller uka for den saks skyld, så er det rett og slett ikke mulig. Fordi jeg ville vært nede for telling mye lenger. En annen ting er at når du har et langt forhold får du etter min mening mer erfaring enn det du gjør med mange partnere uten det faste. Jeg forstår at mange ikke trenger en forelskelse eller full klaff da, men det er det jeg trenger. Også kvinnen jeg trenger må være ganske lik. Jeg har sagt nei til kvinner og dessverre for dem, var de fleste gifte frustrerte kvinner. Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 4. november 2006 #78 Del Skrevet 4. november 2006 Det handler ikke om x antall partnere, ikke tørre eller behov for å teste ut, og min påstand er at jeg er en kjekk mann, så problemet ligger ikke der, men at det må være «full klaff» hver gang, helt enkelt. Det må være et tonn av følelser, gnister og nærhet. Og da blir sexen heftig uansett. Hvis jeg skulle forelsket meg en gang i måneden eller uka for den saks skyld, så er det rett og slett ikke mulig. Fordi jeg ville vært nede for telling mye lenger. En annen ting er at når du har et langt forhold får du etter min mening mer erfaring enn det du gjør med mange partnere uten det faste. Jeg forstår at mange ikke trenger en forelskelse eller full klaff da, men det er det jeg trenger. Også kvinnen jeg trenger må være ganske lik. Jeg har sagt nei til kvinner og dessverre for dem, var de fleste gifte frustrerte kvinner. Mann ← Godt innlegg Kjenner bare et snev av irritasjon på grunn av det siste du skriver. Hva var poenget? Var det et poeng? At du ike vil involvere deg med gifte (som forsåvidt sikkert er flott), derfor er det de du har avvist? Hva med andre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercules Skrevet 4. november 2006 #79 Del Skrevet 4. november 2006 Til Chrizzy Beklager det var ikke meningen å irritere, og det var utenfor tema. Men må innrømme at noen kvinner tror at en mann er grønt lys og spesielt frustrerende er det når de er gifte. De andre, fordi det ikke var full klaff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercules Skrevet 4. november 2006 #80 Del Skrevet 4. november 2006 Poenget var jo at det ikke er vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå