Snasen Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg må si meg litt overrasket og jeg har tenkt å starte en tråd om dette her inne en god stund. For... I en del tråder hvor brukere utleverer seg om hvor mange de har hatt sex med ser jeg at flere stadig vekk kun har hatt sex med enten en eller to stk. Jeg stusser litt på dette da. Jeg er ikke promiskuøs (som dere alle vet og merker), men har da virkelig hatt sex med flere enn en og to stk, da jeg har rundet 20 og vel så det. Hvorfor har det seg sånn at ganske mange her inne, til tross for at flere (noe de har skrevet selv) er både 25-35 år har hatt så få sexpartnere? Ikke at det er negativt heller, men jeg vil nå våge å påstå at det er en fordel å ha høvla med en fem stk i det minste. Det fordi da vet man hva som er bra/ikke bra, fordi sexlivet kan fortsette å være kjempe bra når man vet hva man vil ha, og fordi man får erfaring i det hele tatt. Jeg forstår at man treffer èn hvor det da er full klaff, men da kan da umulig gjelde så mange her inne??? Mitt inntrykk er jo at en del strengt talt ikke er pripne heller, så hva er grunnen til at damer på 30 år har hatt to partnere? Noe gærnt er det i det assa. Tør dere ikke? Prøver dere å leke uskyldige Alice i eventyrland eller er det slik at dere ikke har muligheten for flere partnere og at dere har strevd no jævlig for å få den ene ligget dere har? Nei, jeg vet ikke jeg. Syns det er rart bare. For å sammenligne dere uerfarne her inne med venninner/bekjente av meg f.eks (og dem er det mange av) så ligger dere veldig langt ned på "sexstigen", og de fleste har faktisk et snitt på 10 tør jeg påstå, noe som jeg tror er ganske vanlig også hvis man er en vanlig og attraktiv person. Jeg spør, dere har (kanskje) svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 Tja, ikke alle som har samme syn på sex som deg, da. Ikke at det er negativt heller, men jeg vil nå våge å påstå at det er en fordel å ha høvla med en fem stk i det minste. Det fordi da vet man hva som er bra/ikke bra, fordi sexlivet kan fortsette å være kjempe bra når man vet hva man vil ha, og fordi man får erfaring i det hele tatt. Jeg er f.eks. veldig uenig i dette. Jeg er ikke ute etter å "høvle over" mest mulig for å få erfaring. Jeg er ute etter å finne en kar som jeg fungerer sammen med og kan utvikle meg sammen med, både seksuelt og på andre måter. Dessuten er sex veldig personlig for meg og noe som hører hjemme i et stabilt og godt forhold. Det er derfor jeg, på 20, ikke har hatt mer en 1 sexpartner, fordi jeg bare har vært i ett lengre forhold. Selv om jeg er veldig glad i sex og ehm, kåt som faen for tiden, vil jeg ikke nedverdige meg selv (i mine øyne) til å gå ut å bli pult av den første karen som tilbyr seg av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. oktober 2006 Tja, ikke alle som har samme syn på sex som deg, da. Jeg er f.eks. veldig uenig i dette. Jeg er ikke ute etter å "høvle over" mest mulig for å få erfaring. Jeg er ute etter å finne en kar som jeg fungerer sammen med og kan utvikle meg sammen med, både seksuelt og på andre måter. Dessuten er sex veldig personlig for meg og noe som hører hjemme i et stabilt og godt forhold. Det er derfor jeg, på 20, ikke har hatt mer en 1 sexpartner, fordi jeg bare har vært i ett lengre forhold. Selv om jeg er veldig glad i sex og ehm, kåt som faen for tiden, vil jeg ikke nedverdige meg selv (i mine øyne) til å gå ut å bli pult av den første karen som tilbyr seg av den grunn. ← Det er jo ikke det jeg sier. Du misforstår helt du. Nå sier du at sex er viktig og selvsagt skal man ikke ha sex med noen kun for å ha sex, men jeg regner med at du kommer til å føle deg tiltrukket av andre menn oppover og da kommer jo ikke ett-tallet til å vare så veldig mye lenger, eller? Selvfølgelig må det være andre ting til stede enn bare den fysiske delen (så lenge man ikke kun vil ha ONS da). Men, dette finner man jo ut ved å prøve. Og med det mener jeg ikke at man skal pule rundt. Selvfølgelig har man en grense. Les tallene jeg skrev ned. De er ikke absolutte, men noe jeg tror er et normalt nivå. Det jeg hengte meg opp i er at såpass mange her inne som er eldre enn deg kun har hatt en-to sexpartnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #4 Del Skrevet 29. oktober 2006 Tja, ikke alle som har samme syn på sex som deg, da. Jeg er f.eks. veldig uenig i dette. Jeg er ikke ute etter å "høvle over" mest mulig for å få erfaring. Jeg er ute etter å finne en kar som jeg fungerer sammen med og kan utvikle meg sammen med, både seksuelt og på andre måter. Dessuten er sex veldig personlig for meg og noe som hører hjemme i et stabilt og godt forhold. Det er derfor jeg, på 20, ikke har hatt mer en 1 sexpartner, fordi jeg bare har vært i ett lengre forhold. Selv om jeg er veldig glad i sex og ehm, kåt som faen for tiden, vil jeg ikke nedverdige meg selv (i mine øyne) til å gå ut å bli pult av den første karen som tilbyr seg av den grunn. ← Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #5 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvis disse hadde vært som dine venninder, hadde de vært et sted å knulla, i stedet for å sitte her å skrive snerpne moral prekner;-) Her er bare de skrive føre, de som aldrig lar seg forføre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 29. oktober 2006 Som jeg skulle sagt det selv. ← Enda en med lese og skrivevansker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvis disse hadde vært som dine venninder, hadde de vært et sted å knulla, i stedet for å sitte her å skrive snerpne moral prekner;-) Her er bare de skrive føre, de som aldrig lar seg forføre.. ← Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. oktober 2006 #8 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nå sier du at sex er viktig og selvsagt skal man ikke ha sex med noen kun for å ha sex, men jeg regner med at du kommer til å føle deg tiltrukket av andre menn oppover og da kommer jo ikke ett-tallet til å vare så veldig mye lenger, eller? Bare fordi jeg er tiltrukka en kar betyr vel ikke at jeg kan hive meg over ham? Har respekt for folk nok til å ikke bruke menn som "forsøkskaniner" bare for at jeg skal kunne få seksuell erfaring. Hvis det blir sånn at jeg må innom flere forhold før jeg finner ham jeg vil dele livet mitt med, så blir det sånn, det er ikke noe jeg vil sikte etter. Hvis jeg som 80åring ender opp med å bare ha en til sexpartner i livet mitt blir jeg kjempeglad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. oktober 2006 #9 Del Skrevet 29. oktober 2006 og det at det kanskje er ett flertall av de med få seksualpartnere som er representert i tråder alla: "hvor mange har du hatt sex med?", kan vel være at det er mange som ikke egentlig er spesiellt interessert i å legge ut her inne om hvor mange de har hatt sex med og ikke. jeg har en gang i blant stukket nesa innom slike tråder, og har reagert som du snasen C, at det var da voldsomt så mange som kun har hatt en seksualpartner... nesten alle i denne typen tråder har under fire seksualpartnere... så da går jeg utifra at de av oss som har hatt fler, bare tusler videre og finner diskusjoner som interesserer mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #10 Del Skrevet 29. oktober 2006 Enda en med lese og skrivevansker. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reisende John Skrevet 29. oktober 2006 #11 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bare fordi jeg er tiltrukka en kar betyr vel ikke at jeg kan hive meg over ham? Har respekt for folk nok til å ikke bruke menn som "forsøkskaniner" bare for at jeg skal kunne få seksuell erfaring.← 99% av gutter på omtrent din alder ville synes det var topp om damer hev seg over dem for å tilegne seg seksuell erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bare fordi jeg er tiltrukka en kar betyr vel ikke at jeg kan hive meg over ham? Har respekt for folk nok til å ikke bruke menn som "forsøkskaniner" bare for at jeg skal kunne få seksuell erfaring. Hvis det blir sånn at jeg må innom flere forhold før jeg finner ham jeg vil dele livet mitt med, så blir det sånn, det er ikke noe jeg vil sikte etter. Hvis jeg som 80åring ender opp med å bare ha en til sexpartner i livet mitt blir jeg kjempeglad ← Fortsatt skjønner du ikke hva jeg mener. Les igjen, please? Jeg skrev jo at det kan bli full klaff med denne ene, og skrev også at man ikke skal ha sex kun for å ha sex. Samtidig mener jeg at å prøve ut sex, for å se hva som er bra sex for "meg" ikke er respektløst i det hele tatt. Spesielt ikke siden jeg da liker denne personen (for hvem søren har sex med en de ikke liker?) og vise versa. For jeg lurer... hvordan kan dere med èn sexpartner vite hva som er god sex? Selvfølgfølig kan dere kjenne at det er godt hvis det er godt, men for alt du vet kan det finnes så mye bedre. Nå er det veldig fokusering på sex, men det er det tråden handler om skjønner du. Selvsagt må andre verdier til, men det er en annen diskusjon igjen. Seeee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. oktober 2006 #13 Del Skrevet 29. oktober 2006 99% av gutter på omtrent din alder ville synes det var topp om damer hev seg over dem for å tilegne seg seksuell erfaring ← Hehe, jau jau, men jeg har ikke samvittighet til sånt, vettu . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 29. oktober 2006 og det at det kanskje er ett flertall av de med få seksualpartnere som er representert i tråder alla: "hvor mange har du hatt sex med?", kan vel være at det er mange som ikke egentlig er spesiellt interessert i å legge ut her inne om hvor mange de har hatt sex med og ikke. jeg har en gang i blant stukket nesa innom slike tråder, og har reagert som du snasen C, at det var da voldsomt så mange som kun har hatt en seksualpartner... nesten alle i denne typen tråder har under fire seksualpartnere... så da går jeg utifra at de av oss som har hatt fler, bare tusler videre og finner diskusjoner som interesserer mer. ← Sant nok, men allikevel...fortsatt mange her med få partnere. Skjønner heller ikke at det er så farlig å skrive at man har ligget med f.eks 10 stk. "Alle" vet jo at "alle" gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #15 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bare fordi jeg er tiltrukka en kar betyr vel ikke at jeg kan hive meg over ham? Har respekt for folk nok til å ikke bruke menn som "forsøkskaniner" bare for at jeg skal kunne få seksuell erfaring. Hvis det blir sånn at jeg må innom flere forhold før jeg finner ham jeg vil dele livet mitt med, så blir det sånn, det er ikke noe jeg vil sikte etter. Hvis jeg som 80åring ender opp med å bare ha en til sexpartner i livet mitt blir jeg kjempeglad ← Ja!!!La oss snakkes om det når du nærmer deg 40..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 29. oktober 2006 99% av gutter på omtrent din alder ville synes det var topp om damer hev seg over dem for å tilegne seg seksuell erfaring ← Tror jeg også. Og risken er vel større for at hun blir dumpet enn at de blir såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. oktober 2006 #17 Del Skrevet 29. oktober 2006 Du kan jo prøve å lage en statistikk ved å sammenlikne trådene om antall seksualpartnere med trådene om alkoholforbruk? I rest my case. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hehe, jau jau, men jeg har ikke samvittighet til sånt, vettu . ← Men du gjør dem jo en tjeneste. Du er jo snill hvis du hopper på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. oktober 2006 #19 Del Skrevet 29. oktober 2006 For jeg lurer... hvordan kan dere med èn sexpartner vite hva som er god sex? Selvfølgfølig kan dere kjenne at det er godt hvis det er godt, men for alt du vet kan det finnes så mye bedre. Hvorfor skal jeg på død å liv hele tiden være ute etter noe som er bedre? Jeg er mer interessert i å utvikle et godt sexliv med han jeg er glad i, enn å prøve å finne noen andre som er "bedre i senga". Jeg leser og leser, jeg men jeg tror ikke vi er helt på bølgelenge rett og slett. Du forstår ikke hva jeg syntes og jeg forstår ikke hva du syntes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvorfor skal jeg på død å liv hele tiden være ute etter noe som er bedre? Jeg er mer interessert i å utvikle et godt sexliv med han jeg er glad i, enn å prøve å finne noen andre som er "bedre i senga". Jeg leser og leser, jeg men jeg tror ikke vi er helt på bølgelenge rett og slett. Du forstår ikke hva jeg syntes og jeg forstår ikke hva du syntes. ← Til dels så forstår vi ikke hverandre, men det jeg gjentar nå for tredje gang er: Ja, enkelte kan finne den perfekte match med denne ene partneren, og da er vel kanskje du en av de. Enig i det, sant? Hvis du er happy og alt det der er vel ingenting bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå