Gjest Jon Are Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Denne helgen var jeg på byen for en gangs skyld. Det traff jeg en hyggelig oppegående jente til en forandring! Vi kom i prat og det visste seg at vi begge hadde schaferhunder. I tillegg er jeg opptatt av feminisme og mener at vi befinner oss i en kvinnekamp. Det rare var at denne jenta var Ottarmedlem For et sammentreff! Jeg trodde ikke slike kvinner fantes lenger jeg etter å ha vært innom de forskjellige rommene her på KG. Denne jenta kjempet for sin rett som kvinne. Vi ble sittende å prate hele kvelden om kvinnekamp, patriarkat,mannsdominans og feminisme! For en dame sier jeg bare. Jeg er fortsatt singel,da jeg mener at et forhold bør utvikle seg over år. Denne opplevelsen fikk meg virkelig til å se lyset i tunnelen. Kampen er ikke død! Det finnes fortsatt flotte kvinner på byen. Hva med dere;har dere møtt et menneske som har beriket kvelden deres på byen så til de grader? Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så hyggelig å høre! Nei, har ikke truffet noen selv. Burde kanskje gått på byen da, men jeg kan ikke fordra det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nei, byen holder jeg meg unna. Synes det der er langt enklere å treffe menn i den andre enden av spekteret. Men det er hyggelig at noen har hatt en positiv erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 29. oktober 2006 #4 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nei, byen holder jeg meg unna. Synes det der er langt enklere å treffe menn i den andre enden av spekteret. Men det er hyggelig at noen har hatt en positiv erfaring. ← Unnskyld, men kass spekter?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #5 Del Skrevet 29. oktober 2006 Unnskyld, men kass spekter?? :klø: ← Menn i den andre enden av spekteret? Oppsøke dem hjemme da? Hvis de ikke er ute? Jon Are: Hvorfor melder du deg ikke inn i Ottar og blir med på møtene deres? Det må jo være et perfekt langtids-sjekke-sted for deg? Som et barn i en godteributikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #6 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hva med dere;har dere møtt et menneske som har beriket kvelden deres på byen så til de grader? Ja, absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #7 Del Skrevet 29. oktober 2006 Denne helgen var jeg på byen for en gangs skyld. Det traff jeg en hyggelig oppegående jente til en forandring! Vi kom i prat og det visste seg at vi begge hadde schaferhunder. I tillegg er jeg opptatt av feminisme og mener at vi befinner oss i en kvinnekamp. Det rare var at denne jenta var Ottarmedlem For et sammentreff! Jeg trodde ikke slike kvinner fantes lenger jeg etter å ha vært innom de forskjellige rommene her på KG. Denne jenta kjempet for sin rett som kvinne. Vi ble sittende å prate hele kvelden om kvinnekamp, patriarkat,mannsdominans og feminisme! For en dame sier jeg bare. Jeg er fortsatt singel,da jeg mener at et forhold bør utvikle seg over år. Denne opplevelsen fikk meg virkelig til å se lyset i tunnelen. Kampen er ikke død! Det finnes fortsatt flotte kvinner på byen. Hva med dere;har dere møtt et menneske som har beriket kvelden deres på byen så til de grader? Med hilsen fra Jon Are ← Kampen er ikke død? " Vi befinner oss i en kvinne kamp" ? Det er vel å dra det litt langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #8 Del Skrevet 29. oktober 2006 Unnskyld, men kass spekter?? :klø: ← Spekteret mellom positiv og negativ. TS hadde en positiv erfaring med å treffe en kvinne på byen. Jeg har en negativ erfaring med å treffe en mann på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 30. oktober 2006 #9 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ååå, I see. Eg har begge deler. Har møtt menn på byen som har blitt stalkers, menn som har hatt ONS med bestevenninna mi og trur dei får meg to veker etterpå, (til tross for lite flatterande omtale etter ONS 1 ), har møtt menn som har vore det eg har trengt der og då, som har blitt veldig gode vener, som har vore mine store forelskelsar. Mao; eg har møtt alle sortar der som ellers. Men opptil fleire som verkeleg har vore flotte å preike med, og som eg har likt. Er like mange ulie typar der som på jobben, på nett osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå