monja Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bruker du å henge opp julegardiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja, eller jul og jul. Jeg henger opp dyp røde gardiner i stua og har pleid å ha hvite med gullmønster på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 29. oktober 2006 #3 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vi henger opp rød/hvit rutete gardiener på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yzma Skrevet 29. oktober 2006 #4 Del Skrevet 29. oktober 2006 På kjøkkenet har mamma hengt opp julegardiner, og på mitt rom har jeg røde og hvite gardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 29. oktober 2006 #5 Del Skrevet 29. oktober 2006 ja, på kjøkkenet har vi sydd om juleduker til gardiner, i stua har vi røde, ikke spesielt julaktige, gardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 29. oktober 2006 #6 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nei, jeg har sluttet med gardiner hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. oktober 2006 #7 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nei. Er ikke vant til det hjemmefra heller. Mamma har to sett med gardiner, sommergarinder og vintergardiner, hun bytter rundt påske og starten på oktober eller noe sånt. Jeg har bare ett sett, har bare bodd her i to år så jeg har ikke gått lei de jeg har ennå, og tar meg derfor ikke råd til noen nye nå ennå. Tviler sterkt på at det blir julegardiner jeg kjøper, heller ett sett med "vanlige" gardiner til å bytte med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 30. oktober 2006 #8 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 30. oktober 2006 #9 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har, men jeg bruker dem ikke lenger.. de kommer ikke opp i år heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #10 Del Skrevet 30. oktober 2006 På kjøkkenet har jeg julegardiner, rettere sagt liftgardiner i rødt uten julemotiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #11 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har, både på stua og på kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #12 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kjøpte julestoff på salg i januar, og skal sy julegardiner til kjøkkenet i år. Når pleier dere å henge opp julegardinene? Har aldri hatt julegardiner før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #13 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg henger opp mine til 1. desember eller 1. adventssøndag, avhengig av hva som kommer først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. oktober 2006 #14 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jepp, har noen fine kremhite med engler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #15 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja har til kjøkkenet. Henger de opp den 1. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 30. oktober 2006 #16 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har ikke hatt før, men vurderer sterkt å kjøpe inn noe mørkerødt stoff og sy noen paneler til jul. Det står dog ikke øverst på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 30. oktober 2006 #17 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja. henger opp den 1. desember. Har kjøpt nye røde lingardiner i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. oktober 2006 #18 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har røde julegardiner i salongdelen av stua (har lyst på nye!) og så har jeg røde heklefag på kjøkkenet. I år kommet de opp til 1. desember sammen med stjerner osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 30. oktober 2006 #19 Del Skrevet 30. oktober 2006 Skal sy nye julegardiner til kjøkkenet i år, og de skal henges opp til 1.desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. oktober 2006 #20 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nei! Jeg har bare hvite gardiner, og de henger der hele året. (Bortsett fra når de blir vasket. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå