Gjest *Snart medlem* Skrevet 1. november 2006 #21 Skrevet 1. november 2006 Det kan jo være flere grunner til at mange ikke vil gå med lakk og lær - for det første kan det blant den vanlige mann/kvinne i gata forekomme som seksualiserte plagg grunnet at det er en vanlig fetish og typisk noe man forbinder med fetishklubber på film osv. Det andre er jo at hverken lakk eller lær puster særlig godt. Lakk blir svett og ekkelt og holder ikke på varmen, og lær blir klamt og er ofte stivt. Så det er ofte ikke særlig behagelig å ha på seg. Jeg liker både lakk og lær uten at jeg har en fetish på det, men siden det ikke alltid er behagelig - dessuten grusomt kaldt vinterstid her i Nord-Europa - blir det til at jeg ikke går med denslags plagg til hverdags (med unntak av skinnjakke). Jeg går gjerne med det når jeg skal ut dog.
Yme Skrevet 1. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 1. november 2006 Det kan jo være flere grunner til at mange ikke vil gå med lakk og lær - for det første kan det blant den vanlige mann/kvinne i gata forekomme som seksualiserte plagg grunnet at det er en vanlig fetish og typisk noe man forbinder med fetishklubber på film osv. Det andre er jo at hverken lakk eller lær puster særlig godt. Lakk blir svett og ekkelt og holder ikke på varmen, og lær blir klamt og er ofte stivt. Så det er ofte ikke særlig behagelig å ha på seg. Jeg liker både lakk og lær uten at jeg har en fetish på det, men siden det ikke alltid er behagelig - dessuten grusomt kaldt vinterstid her i Nord-Europa - blir det til at jeg ikke går med denslags plagg til hverdags (med unntak av skinnjakke). Jeg går gjerne med det når jeg skal ut dog. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Skinn er temmelig ubehagelig å gå med da. Syntes jeg ihvertfall. Hvis man skal ha skikkelig godt og mykt skinn som sitter som støpt må man opp i temmelig høye prisklasser, og jeg gidder ikke bruke masse penger på noe jeg ikke syntes er fint en gang Finnes så mange andre bedre stoffer å lage skjørt av ← Ja, okei! Så det er rett og slett en komfort greie? Kan jo se for meg at det ikke holder no særlig på varmen, i å med at det er lagd av plast Kunne aldri tenkt meg å gå i no sånt, sjæl... Det er liksom ikke helt... øhm... Jeg liker å gå i joggebukse
Gjest LilSweetie Skrevet 1. november 2006 #23 Skrevet 1. november 2006 Jeg synes skinn er mykt og fint, og behagelig! Har et skinnskjort, i tillegg til skinnjakke som er fint. Og det skjortet er veldig lite seksualisert, har mange andre skjort som er mer sexy. Lakk derimot virker ekkelt aa ha paa seg :hår: Er jo best aa gaa naken uansett, er det ikke?
Yme Skrevet 1. november 2006 Forfatter #24 Skrevet 1. november 2006 Er jo best aa gaa naken uansett, er det ikke? ← Jo, du sier no! Ta en titt her, om du ikke allerede har gjort det http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=233267
Gjest LilSweetie Skrevet 1. november 2006 #25 Skrevet 1. november 2006 Mange kloke ord! Er bare saa synd med minusgrader....
Yme Skrevet 1. november 2006 Forfatter #26 Skrevet 1. november 2006 Mange kloke ord! Er bare saa synd med minusgrader.... ← Du må bare hærde deg! Jeg går fortsatt i Tsjorte ute... (helt særiøst)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå