Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, som dere ser i tittelen på innlegget, så er dette en ting jeg lurer litt på. Jeg har liksom aldri skjønt det der helt. Gutter er litt sånn at vi egentlig kan bruke hva som helst(hvertfall mesteparten av oss), å det er helt greit… Ser ikke noe problem der! Men så kommer det til dere jenter da… Hva er greia? Jeg ser dere går sammen i flokk, for å kjøpe alt mulig rart. Stygge ting, pene ting, mote ting (dvs. stygge ting), å generelt bare bruker veldig mye penger på masse dere egentlig ikke har bruk for! For meg er dette helt rart, for jeg, og de fleste andre jeg kjenner er enige om en ting! Jenter ser best ut nakne! Jepp… Med de flotte kurvene, og velstelte kroppene deres, så er det jo bare helt teit at dere ødelegger det hele med å gjemme det bort under teite klesplagg!

Jeg kan forstå at dere bruker BH da, for det er jo muligens kjedelig å sprute melk overalt, hver gang dere snur dere, men jeg tror det er en ting de fleste av oss kunne lært seg å leve… Det gjør ikke noe for meg om dere søler litt, så lenge jeg får se kropp! Det er jo trossalt det eneste dere har… Dere er jo ikke særlig smarte, å dere kan jo egentlig ingenting, så hvorfor ikke bare vise det dere har da, istedenfor å bare gå rundt der, som hjernedøde sombier, ikledd stygge, moteriktige antrekk, som sannsynligvis har kosta 100 ganger mer enn det han stakkars lille negergutten, som har sydd det, fikk når han solgte det til H&M!

Syns dere skal tenke litt på det her, og om dere vil må dere gjerne poste nakenbilder av dere selv… Ikke at jeg har lyst assa, men hvis dere vil! Jeg hadde jo sett på dem, men bare for å være hyggelig mot dere, sant? For… eeh… Jeg har ikke lyst assa! Øøøh… prøver bare å være kammerat!

På forhånd hilsen, vår alles kjære, Yme!

Endret av Yme
Gjest Bellatrix
Skrevet
Dere er jo ikke særlig smarte, å dere kan jo egentlig ingenting, så hvorfor ikke bare vise det dere har da, istedenfor å bare gå rundt der, som hjernedøde sombier, ikledd stygge, moteriktige antrekk,

:ler: *finner fram popcorn og ser om Yme klarte å provosere noen*

Gjest Catwoman
Skrevet

Du har ikke tenkt på at det kunne blit en smule kaldt sånn om høsten og vinteren og våren da, her i kalde Norge?

Forresten hvorfor går dere ikke nakne selv da? :sjarmor:

Skrevet
Forresten hvorfor går dere ikke nakne selv da?  :sjarmor:

Godt poeng! :sjarmor:

Skrevet

Sprute melk??? :overrasket:

Jeg har da aldti spruta melk

Gjest Catwoman
Skrevet
Sprute melk???  :overrasket:

Det er sikkert en våt fantasi han har... at damer går rundt og spruter melk. :ler:

Skrevet
Det er sikkert en våt fantasi han har... at damer går rundt og spruter melk.  :ler:

:overrasket:

håper ikke sambo har samme fantasi

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Det er sikkert en våt fantasi han har... at damer går rundt og spruter melk.  :ler:

mysan har sikkert ammet han så lenge at han tror at pupper bare er melk.

Modder: Dette er en spøk, så ikke slett pga spekulasjoner.

Endret av Bellatrix
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg føler selv at jeg kjøper klær når jeg trenger det, men ifølge Yme så trenger jeg det aldri. Så jeg får vel stille meg i rekke som forfengelig jeg også. Yme; hvis jeg slutter å bruke klær, betaler du alle medisinene når jeg blir syk da? *kjenner jeg får lungebetennelse og uvi bare ved tanken*

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om mote, men må likevel se nogenlunde bra ut. Skulle helst gått naken, det liker jeg best! Men neida, det finnes vel lover mot sånt og nå.

Skrevet
:frustrert: Din homs, har jeg stygge klær nå da???

Neida, slapp av! Sier bare att jeg vil se deg naken :sjarmor:

Å til dere andre som syns det var teit siden det er kaldt... Hva så? Jeg merker jo ikke at dere fryser!

Gutter kan gå med klær, siden det ikke er like intresangt å se dem nakne :tunge1:

Å en ting til! Skjønner ikke hvorfor dere i det heletatt prøver å holde på den løynene om at BHer ikke er der for å holde på melka... Jeg har jo sett de hærre negerdamene i afrika... De går jo uten BH, å puppene dems er jo flate som etleraant flatt, å det er jo helt klart fordi at alt melka har rendt ut!

Skrevet

Ja, jeg må ha på meg BH hele tiden eller så spruter jeg melk som en gærning! T.o.m. om natten må jeg ha på BH, det er fordi samboern har melke-allergi.

Skrevet
Jeg kan forstå at dere bruker BH da, for det er jo muligens kjedelig å sprute melk overalt, hver gang dere snur dere, men jeg tror det er en ting de fleste av oss kunne lært seg å leve… Det gjør ikke noe for meg om dere søler litt, så lenge jeg får se kropp!

Du vil smake du! :icon_lol:

Din pervo. :overrasket:

Skrevet
Jeg bryr meg ikke om mote, men må likevel se nogenlunde bra ut. Skulle helst gått naken, det liker jeg best! Men neida, det finnes vel lover mot sånt og nå.

Du har jo kul mismatch stil!

Vi jenter bruker like mye penger på klær som dere gutter bruker på datating, og andre dingser dere ikke har bruk for!

Annonse
Skrevet
Jeg kan forstå at dere bruker BH da, for det er jo muligens kjedelig å sprute melk overalt, hver gang dere snur dere, men jeg tror det er en ting de fleste av oss kunne lært seg å leve… Det gjør ikke noe for meg om dere søler litt, så lenge jeg får se kropp! Det er jo trossalt det eneste dere har… Dere er jo ikke særlig smarte, å dere kan jo egentlig ingenting, så hvorfor ikke bare vise det dere har da, istedenfor å bare gå rundt der, som hjernedøde sombier, ikledd stygge, moteriktige antrekk, som sannsynligvis har kosta 100 ganger mer enn det han stakkars lille negergutten, som har sydd det, fikk når han solgte det til H&M!

Gå å få igjen skolepengene dine! Det er tydeligvis ting du har gått glipp av.

mysan har sikkert ammet han så lenge at han tror at pupper bare er melk.

Modder: Dette er en spøk, så ikke slett pga spekulasjoner.

Han avvente seg selv i konfirmasjonsalder, sånn ca. Omtrent samtidig som han fikk tenner.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Han avvente seg selv i konfirmasjonsalder, sånn ca. Omtrent samtidig som han fikk tenner.

Det var da endelig godt at han sluttet før han flyttet hjemmefra.

Skrevet

Ja, det skulle tatt seg ut å komme rekenes hjem i hytt og pine for påfyll...

nå var han bare borte et år, så han er hus igjen.. men altså, heldigvis avvent.

Skrevet
yme, du vet jeg er naken for deg :D:D

Kult! Skal vi ha sex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...