Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Så fint at du har en ny jordmor som virker grei :) Fint at hun kan parsamtaler og. Ikke noe gøy for mannen å skulle være med, hvis jordmor bare snakker til mor hele tiden. Greit nok at hovedoppgaven hennes er å sjekke at alt er bra med mor og barn, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du har fått ny jordmor. Kjemi er kjempeviktig :Nikke:

Ja, det er utrolig viktig. Den forrige vi hadde fant vi ikke tonen med i det hele tatt, og da gleder man seg ikke akkkurat til å treffes igjen. Denne gangen gleder jeg meg virkelig! :-D

Så fint at du har en ny jordmor som virker grei :) Fint at hun kan parsamtaler og. Ikke noe gøy for mannen å skulle være med, hvis jordmor bare snakker til mor hele tiden. Greit nok at hovedoppgaven hennes er å sjekke at alt er bra med mor og barn, men likevel...

Ja, det har du rett i. Det betyr mye. Og den nye jordmoren var opptatt av at at mannen også burde være med. Dette blir sikkert bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en fin dag, og jeg har flere ting jeg kan hoppe for.

Jeg er 17 uker i dag! :hoppe:

Bestevenninna mi er 12 uker i dag! :hoppe:

Det er fredag! :hoppe:

Og ikke minst:

Jeg har en ukes ferie nå! :hoppe:

:juhu:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen har ferie samtidig. Men vi har ingen planer. Har det litt stramt økonomisk denne måneden, så vi har ikke råd til å finne på noe spesielt.

Men vi håper på å få malt ferdig kjellerstua. Spørs om vi ikke bare beholder den fargen vi valgte først, bare for å slippe å male et ekstra strøk. *late*

Ellers skal vi nok hjem til mamma for å hente sprinkelseng, kurv og barnestol. Trenger dem ikke på lenge enda, men det er kjekt å få dem i hus. Dessuten får vi god tid på oss til å lære kattene at akkurat de tinga der er fy-fy. ;)

Men vi er ikke avhengige av store planer for å kose oss. Det viktigste er at vi skal slappe av og kose oss sammen og være alle andre steder enn på jobb. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det krever virkelig :hoppe: ja!

Så fint med jordmor da :) Har ikke vært hos det enda jeg, siden jeg tenkte å vente til vi har flyttet. Det er nemlig en annen kommune. Håper hun er koselig, for sambo har deklamert at han skal være med på ALLE kontroller. Søte mennene våre :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med ferie uten planer også, være oppe så lenge man orker uten å tenke på at man skal opp tidlig, sove så lenge man vil om morran og gjøre akkurat som man vil heeeele dagen :)

Kos deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 uker! :hoppe: Dette går unna ja. Sikker på at du ikke har hoppet over noen uker. :fnise: Tiden går så fort... nesten for fort innimellom...

Men samtidig er det da ikke lenge til lille-Bippe er her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O' herlige ferie! Det er så deilig å ikke være på jobb om dagen. Nyter friheten til å gjøre akkurat hva jeg vil, samt det å våkne om morgenen sammen med mannen.

I går var jeg ute i hagen og ryddet bort alt det visne som jeg egentlig skulle tatt bort for lenge siden. Men orket ikke før i går. Nå er det iallfall gjort, og det er deilig! :-D

I kveld skal jeg treffe to venninner på café. Det blir koselig! Hun ene har jeg ikke sett på ganske lenge. Den andre er den gravide bestevenninna mi. Gleder meg til å se magen hennes nå, den har visst vokst siden jeg så henne sist. Det har min også, så vi ser nok forskjeller begge to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en telefon fra sykehuset i dag. På grunn av sykdom måtte de utsette UL-timen vi har til fredag. Ny time er nå torsdag neste uke. Dritt altså! Vi er lite lystne på å vente enda en uke! :sur:

I tillegg passer den dagen dårlig for mannen, og han kan i utgangspunktet ikke. Han skulle gjøre sitt beste for å få det til, men kunne ikke love noe. Dersom han ikke kan bli med, kjenner jeg at jeg kommer til å bli forferdelig skuffet og nervøs. Tenk om vi får dårlige nyheter på ULen. Det vil jeg ikke takle så bra alene.. :tristbla:

Men dersom han ikke får det til, får jeg kanskje spørre mamma om hun vil være med i stedet. Ikke sikkert hun tør det, men noen må jeg ha med meg.

Men det ordner seg nok! :Nikke:

Sykehuset hadde forresten ikke hørt om at jeg hadde fått to forskjellige timeavtaler på fredag. Hun jeg pratet med sist og som ordnet doppler-timen for meg, sa at jeg måtte komme to ganger og møte to forskjellige steder til henholdsvis UL og doppler. Men i dag sa de at det bare var tøys, fordi det er samme person som tar begge undersøkelser og at de tar dem samtidig. Helsevesenet altså.. :roll:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet vimse! Jeg skal sannelig huske på deg dersom mannen (evt. mamma) ikke kan være med. ;)

*steller meg til cafétur i kveld*

Det skal bli så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens jeg har deg der vimse; hvordan går det med Turbo for tiden? Det er så lenge siden jeg har sett noe til henne nå. Du kan fortelle henne at hun er savnet her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bra, hun er travelt opptatt og det er ikke så mye jeg ser henne, men hun ringte i sta, da snødde det i den lille nabobyen østover :) Kanskje det kommer hit også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille nabobyen østover? Har hun flyttet? :klø:

Men jeg håper da inderlig ikke at snøen kommer hit med det første! Jeg nekter å måke!

Men på den andre siden; det er jo begrenset hvor mye jeg bør måke i år.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...