Gå til innhold

Tarí sine dager og netter

Tarí Númenessë

Anbefalte innlegg

takk for varme ord! vet det å komme videre i livet blir en lang prosses. men jeg har 2 fordeler; Utdannelsen/jobben min og venner/kolegaer. Det gir meg en mulighet til å få bearbeidet ting på en fin måte. Ser frem til romjulen, for da er det tid til bare meg selv.

X'en og jeg har snakket mye sammen. Han begynner å bli mere ydmyk og ser konsikvensen av det han har gjordt. han er virkelig innstillt på å samarbeide i forhold til ungene, noe jeg setter umåtelig pris på. For han er virkelig en god far! Den nye dama hans kjenner jeg også forholdsvis godt. Hun har ei datter på 8 år.. Veldig hyggelig dame og søt unge. Tror npk at jeg klarer å forholde meg til henne på en ok måte etterhvert. Men må inndrømme at jeg er glad hun ikke er der denne julen!

Nei, pliktene kaller.. En ting jeg kom til å tenke på, jeg vasker fortsatt x'en sine klær :sjenert: skjønner ikke hvorfor :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en holdning du har til eksens nye dame.. Jeg blir helt imponert! Den holdningen hadde ikke jeg klart å hatt... :sjenert:

Kanskje eksen kan få vaske sine egne klær selv..? eller den nye dama? :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det blir den nye dama som må vaske klærne ja :ler: for klesvasken har vært en katastrofe de 4-5 gangene han har prøvd seg på det :ler:

Det at jeg tar dette med dama så fint.. Ja det at jeg tar allt så fint og ikke har satt meg inn i div saker og ting som f.eks barnebidrag osv.. Lurer på om det er fordi det ikke har gått opp for meg ennå? Ser jo på det jeg har skrevet her inne at jeg virker naiv og konflikt sky :forvirret: nei, det er ikke lett gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det blir den nye dama som må vaske klærne ja  :ler:  for klesvasken har vært en katastrofe de 4-5 gangene han har prøvd seg på det  :ler:

Det at jeg tar dette med dama så fint.. Ja det at jeg tar allt så fint og ikke har satt meg inn i div saker og ting som f.eks barnebidrag osv.. Lurer på om det er fordi det ikke har gått opp for meg ennå? Ser jo på det jeg har skrevet her inne at jeg virker naiv og konflikt sky  :forvirret:  nei, det er ikke lett gitt

At klesvasken blir en katastrofe har han bare godt av, så kan han gå rundt med rosa skjorter og undertøy i et nummer for lite. :frustrert:

Men jeg synes ikke du virker naiv og konfliktsky, det virker bare som du ikke har latt bruddet og sviket gå inn på deg ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se for meg han i trang rosa skjorte og en mini bokser i samme farge :ler:

Nå er de søte små i seng og det er stille her. Det er så utrolig rart å tenke på at om kort tid så bor jeg ikke her lenger! Det kommer til å bli så rart å ikke bo her hvor mini og lill tarí tok sine første skritt og sa sine første ord.

Tenkte å ta med meg mini på handletur i morra etter barnehagen, men da må jeg få faren til å ha lille tarí.. Vet ikke om jeg vil bry han og mase på han egentlig..

Søren å! Mini har ikke sovnet, hører han valser rundt oppe :forvirret: Får gå opp å parkere han i senga igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mini i drømmeland :) Og jeg kan sitte på nett og tenke på allt jeg skulle ha gjort :sjenert: Synes dagene går så fort, nesten så jeg ikke rekker å henge med.

I morra kommer faren til ungene hit. Han skal hente begge i barnehagen sånn at mini har spist til jeg kommer hjem fra jobb. Så kommer vi oss av gårde til normal tid i morra. Tenkte rett og slett å ta han med på Ikea, og finner vi ikke noe der så lurer jeg på om jeg ikke skal foreslå stumpa sengen..

Menn nå får jeg sparke meg bak, klærne bretter seg vist ikke selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er mini i drømmeland :) Og jeg kan sitte på nett og tenke på allt jeg skulle ha gjort  :sjenert:  Synes dagene går så fort, nesten så jeg ikke rekker å henge med.

I morra kommer faren til ungene hit. Han skal hente begge i barnehagen sånn at mini har spist til jeg kommer hjem fra jobb.  Så kommer vi oss av gårde til normal tid i morra. Tenkte rett og slett å ta han med på Ikea, og finner vi ikke noe der så  lurer jeg på om jeg ikke skal foreslå stumpa sengen..

Menn nå får jeg sparke meg bak, klærne bretter seg vist ikke selv

Gjør de ikke? :overrasket: Det gjør mine.. Jeg legger de bare på en seng og torsdagskveld så ligger de ferdig brettet.... :sjenert: Fint med vaskehjelp... :sjenert::)

Hyggelig med en liten handletur da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det, Loevinna :klem:

Jøss, selvgående klær :ler: det skulle det vært her...

Er veldig fristede å ha Au-pair til sommeren/høsten. Det blir jo så mye mer å gjøre selv om faren til ungene ikke har gjordt allt i heimen..

ÅÅÅ :frustrert: der er mini oppe å går igjen :sur: er en smule sliten nå gitt :sjenert:

Endret av Tarí Númenessë
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au-pair hørtes jo bra ut. Pass på så du ikke sliter deg fullstendig ut!! :fy_fy::)

:) ja, denne Au-pair ideen min frister mer og mer

Nå har mini fått oppkast syken. Han har kastet opp 3 ganger og han gråt så sårt fordi han vil på handletur i morra.. Stakkar lille gutten min! Nå er det et kvarter siden jeg skiftet på sengen hans og det ser ut til å ha roet seg. Siden faren jobber mye hjemme fra skal han få lov å ta av seg mini i morra, så jeg slipper å avlyse alle avtalene mine. krysser fingrene for at Lille Tarí holder seg frisk :sjenert:

Er rimelig lys våken nå. fryktlig irriterende, men kan like gjerne sitte oppe ne halvtimes tid for å sa hvordan det går med mini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH MY!!! Jeg holder på å bli skillt!! :overrasket: Ungene mine er på vei til å bli skilsmisse barn!!! :overrasket:

Satt å leste en debatt inne på forbruk og økonomi ang det å ta med seg klær osv. Og da sa det BANG! Kjære min tid! Jeg holder på å flytte fra mine barns far!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...