Tarí Númenessë Skrevet 27. oktober 2006 #1 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei og velkommen til min lille dagbok. Kan jo fortelle litt om meg selv.. Jeg er ei jente (dame høres så gammelt ut, og kvinne er liksom ikke meg) som bor sammen med Tarímannen og våre 2 barn. En gutt på 5 og ei jente på 1,5. Mannen er "hjemmeværende" med hjemmekontor, mens jeg jobber borte. Jobber noen netter, men har egentlig ikke turnusjobb. Trives godt både i heimen og på jobben, så da skal man ikke klage På fritiden spiller jeg gitar/keyboard, skriver en del og maler litt. Når jeg jobber på natta er det mye "dø-tid" og da sitter jeg på internett med laptoppen for å få tiden til å gå. Hadde kanskje vært mer fornuftig å lest en bok eller lest noe fagstoff.. Det var litt om meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei Tari. Gratulerer med dagbok og velkommen til KG Flott nick du har. Lov å spørre hvor du har det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. oktober 2006 Takk for det! Nicket mitt er alvenavnet mitt. Er ikke så velding opptatt av alver og sånnt, men ønsket meg et nick som kunne være rimelig anonymt. Ja, så ble det jobbing i natt. En av de nye passientene har det veldig tungt, men ikke så ille at dem ringer bakvakta. (sånn er det å være lengere ned på rangstigen;) ) Helt greit å slappe av og lese og surfe i mellom slagene, men det blir nok en tøff runde å jobbe morra. Har heldigivs ikke så mange avtaler, og siste avtalen er i 1-tiden, så da kan jeg reise tidlig hjem og sove før ungene kommer hjem fra barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. oktober 2006 Da var min jobb gjordt her for i natt. Rekker å sove litt før det er morgen igjen. Heldigvis tar mannen av seg ungene når jeg må jobbe (uplanlagt) på natten. Hadde ikke kunnet jobbe på denne måten uten han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. oktober 2006 #5 Del Skrevet 28. oktober 2006 Velkommen til KG og nabolaget P-T, håper du vil trives. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 28. oktober 2006 Takk for det. Endelig er helgen i gang. Tenkte jeg skulle bake litt brød. Det er jo noe sønnen kan være med på, så får han litt alenetid med meg og slipper at lillesøster trenger oppmerksomhet "hele" tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 28. oktober 2006 #7 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nybakt brød både luker og smaker nydelig Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. oktober 2006 #8 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ååååh! Jeg fant en nyoppstartet dagbok! Ja, så fikk jeg lyst til å hilse på og si velkommen til KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 28. oktober 2006 #9 Del Skrevet 28. oktober 2006 Velkommen til nabolaget! : Håper du vil trives blant oss på P-T. Ha en fin helg (det som er igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Så hyggelig med besøk! Nå må jeg resie på en lang tur i forhold til jobben. Vanligvis så blir folk sendt med poilitiet når dem rømmer fra lukket avdeling, men noen ganger må vi gjøre unntak. Så 2 andre som jobber på avdelingen og jeg reiser. Blir vel borte i 2,g dag Kommer til å savne ungene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 11. november 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 11. november 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Det har rett og slett gått i 100 her. I tillegg har mannen bestemt seg for at gresset er grønnere på den andre siden, så da jeg kom hjem fra jobb i går la det seperasjons papirer på kjøkkenbenken. Ble satt ut da, gitt. Det verste er at han har ei annen ei. Dem har vist nok hatt et "forhold" i ca et halvt års tid! Blir rett og slett kvalm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. november 2006 #12 Del Skrevet 11. november 2006 ååhhh.. Må bare gi deg en Kom dette helt som et sjokk på deg eller har dere hatt problemer en stund..? Om jeg får spørre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 11. november 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 11. november 2006 Bare å spørre det Det er det som er så frustrerende, ingen forvarseler. I tilleg er det sjefen hans som er "den nye" så dem har jo hatt en del kontakt og vært på seminarer osv sammen.. Men det har alltdi vært sånt i jobben hans. Er vel meste forbanna siden han har løyet så lenge fo meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. november 2006 #14 Del Skrevet 11. november 2006 Uff,så utrolig trist da Håper det går greit med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 12. november 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 12. november 2006 Takk for det, går egentlig greit. Er vel flere overraskelser som kommer etterhvert.. Men en ting har jeg fått vite, dem er forlovet! Blir litt sjokkert ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. november 2006 #16 Del Skrevet 12. november 2006 Forlovet?!? *sitter bare og rister på hodet og vet ikke hva jeg skal si* Du virker igrunnen rolig i innleggene dine.. Det hadde ikke jeg klart iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 12. november 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 12. november 2006 Uff, har nok ikke gått helt opp for meg. Så da putter jeg "jobb-masken" på.. Jobber inne psykiatrien, så jeg er jo vandt med det Men seriøst, jeg er mest kvalm og føler meg rett og slett tråkket på. Er mest bekymret for ungene.. De er jo så små! Vet ikke åssen han har tenkt å legge opp ting fremover, men jeg venter på at han skal ta det opp først. Da får jeg tid til å "planlegge" hva jeg skal si og ikke minst hvordan jeg vil ha det. Jeg kan bare ikke skjønne hvordan han har klart å holde det så godt skjult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 12. november 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 12. november 2006 Nå ringte mannen og sa han hadde fått barnevakt så vi kunne snakke sammen. Burde sikkert være glad for det, men blir trist med tanken på hva som er i ferd med å skje. Spennede hva slags tanker han har om allt fra ungene til hus og dyrene.. Ikke det at noen annet en barna betyr noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. november 2006 #19 Del Skrevet 12. november 2006 Men en ting har jeg fått vite, dem er forlovet! Blir litt sjokkert ja ← Er det mulig?? Er dere gift eller,og vet hun andre dama om deg? Skjønner ikke hvordan sånne folk som mannen din klarer å leve med seg selv jeg. Håper praten i dag gikk greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 12. november 2006 #20 Del Skrevet 12. november 2006 Er det mulig?! Sier bare en ting jeg: mannfolk! Håper det går bra med deg etter praten deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå