Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 var i butikken i dag og så at de solgte noe som het antislim (?) i fra loreal, philips.. var en maskin med gele som skal massere over områder med cellulitter... noen som har testet? når jeg tenker meg om så skal jo varme og massasje faktik hjelpe mot cellultter... kanskje verdt et frsøk for meg som har så mye av det..og fortsatt er ung
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Tror du kommer like langt med å massere med bare hendene. Jeg har i alle fall ikke tro på noen maskin mot cellulitter.
Morea Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Antislim er vel ikke noe godt navn¨på en maskin som skal gjøre folk slankere. .
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Antislim er vel ikke noe godt navn¨på en maskin som skal gjøre folk slankere. . ←
Najs Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Spar heller pengene, og bruk de på f.eks. nye joggesko. Eneste som funker mot cellulitter er trening, sunt kosthold og masse vann. Og selvfølgelig bra gener i utgangspunktet.
Brunhilde Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Og selvfølgelig bra gener i utgangspunktet. ← Mener du altså at folk med cellulitter har dårligere gener enn andre?
Najs Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Mener du altså at folk med cellulitter har dårligere gener enn andre? ← Øh, nei. Det jeg mente var at cellulitter til en viss grad er arvelig. Om du ser på låra til din mor, ser du hvordan dine lår (sannsynligvis) kommer til å se ut om en del år. Endret 28. oktober 2006 av Najs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå