Gå til innhold

Står ingenting her lenger. :)

veslemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkar deg ...her var det ikke mange som hadde svart :o

Har desverre ikke så mye å bidra med jeg heller til deg :( selv om jeg skulle ønske jeg hadde det.

kan bare si at jeg synes det er trist at du har det sånn , og at jeg håper at det ordner seg !

Ingen andre som kan bidra med noe???

*klem til deg * :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å gi råd om slik. Du virker som en oppegående og reflektert jente. Når ikke du har svaret, kan heller ingen andre gi det til deg.

Men tankene mine etter jeg har lest innlegget ditt kan du få:

Du er sammen med en gutt du er glad i, men den store overveldende forelskesen har lagt seg?! Nå skal du finne ut om dette er det du vil satse videre på. Mitt beste råd må være å bruke litt tid på denne avgjørelsen. Prat med ham om de konkrete tingene som plager deg f.eks økonomiske disponeringer. Menn har ofte problemer med å forstå hva vi kvinner prater om når vi er veldig diffuse. Forklar ham konkret hvordan du føler, men prøv også å sette deg inn i hans situasjon. Bruk ord på følelsene dine - ikke la han måtte gjette seg til og dra konklusjoner på egenhånd. Da ender man gjerne opp med å diskutere to forskjellige ting og begge føler seg misforstått. Sånn som jeg forstår deg har dere ganske ulik bakgrunn mht økonomi. Dette gjør dere forskjellige, det skaper forskjellige behov hos dere. Det betyr ikke at dere ikke kan få forholdet til å fungere.

Det er helt normalt at du av og til føler at samlivet har "down" perioder. Sånn er det bare - det går opp og ned. Ta vare på de gode stundene!

Hvis du ser ann samlivet en stund, men om en tid fremdeles sliter med de samme følelesene i forhold til kjæresten din - da bør du vurdere om følelsene dine for ham er gått over til å være "venne"følelser.

De følelsene som dukker opp etter at den stormende forelskesen stilner vil, hvis dette ER mannen for deg, gå over til å bli både dypere og sterkere enn forelskesen.

Ingen har det bare bra hele tiden. Når livet går oss imot på andre områder; jobb, økonomi, venner osv, er det lett for at dette gir utslag i forholdet vårt til kjæresten.

Ble sikkert litt rotete dette her; jeg er såååå trøtt, må legge meg nå tror jeg. Lykke til da, uansett hva du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...