Gå til innhold

Eg ELSKA singel-livet:)

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Må berre få sagt det, eg har det heilt FANTASTISK uten type for tida!! :klappe:

Har vore singel i godt over året, men først no er eg 100% komfortabel.

Klare nesten ikkje sjå for meg å ha type igjen eg altså..

Nyte livet singel-jenter!! :sjarmor:

fleire som e enige med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er det du synes er bra med det? Å kunne flørte fritt og fyke rundt med hvem du vil, eller det å faktisk være alene?

Hilsen nysjerrig (og litt nervøs) nysingel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Enig så det suser. Var samboer i seks år. Vært singel over to, og det er herlig. Det bare er det. Ikke er jeg på flørter'n eller noe. Det er bare godt å være for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Guest_*

Føyer meg inn i rekken, og er kjempe happy med å være singel!

Er heller ikke veldig på flørteren, men liker tiden alene. Og det faktum at jeg kun trenger å fokusere på meg og hva JEG vil. En god tid - virkelig.

Men tok meg 6 mnd å komme hit,altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også singellivet er bra. Man er seg selv aller mest når man er singel. Liker det! Fordi jeg liker meg selv....

Men å ha kjæreste har såklart også sine kvaliteter! Men ikke noe jeg trakter etter eller savner. Alt til sin tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg syns det e bra fordi eg e 100% sjølvstendig, gjer det eg vil uten å ta hensyn til type osv.

og da meina ikkje eg å drive å ha meg med tilfeldige mannfolk altso.

vanskelig å forklare, men en "finne seg sjæl":)

og har det BRA i eget selskap.. samtidig som eg e sosial stort sett heile tida og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur dere er noen enstøinger som syns singel livet er bra, dere høres utrulig kjedelige ut.

:ler: Enstøing... knappest. Huset fullt av folk. Derimot trenger jeg ikke en annen til å bekrefte meg selv, som så mange andre. Jeg er heller ikke redd meg selv, mine egne tanker og min egen skygge som noen som alltid må være i forhold er.

Tror du er bare et lite redd forumtroll, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Har vært singel stort sett hele ungdomstida mi og forstår ikke de som hopper fra det ene forholdet til det andre. Selvsagt har det vært stunder innimellom at jeg har savnet å ha en kjæreste, men synes det er herlig å bare kunne gjøre det jeg vil uten å måtte ta hensyn hele tiden. Dessuten synes jeg det har vært en klar fordel å være singel disse årene som jeg har utviklet meg som person. Tror faktisk ikke jeg hadde blitt like sterk, selvsikker og selvstendig som jeg er nå dersom jeg hadde vært i et forhold hele tiden. Synes det er rart at folk stresser slik med forhold og ikke ser verdien av å være alene og lære seg selv å kjenne. Jeg er så glad i singellivet at jeg sliter med å binde meg. Den mannen som skal få meg ut av det må i alle fall være verdt det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Enig.

Har vært singel stort sett hele ungdomstida mi og forstår ikke de som hopper fra det ene forholdet til det andre. Selvsagt har det vært stunder innimellom at jeg har savnet å ha en kjæreste, men synes det er herlig å bare kunne gjøre det jeg vil uten å måtte ta hensyn hele tiden. Dessuten synes jeg det har vært en klar fordel å være singel disse årene som jeg har utviklet meg som person. Tror faktisk ikke jeg hadde blitt like sterk, selvsikker og selvstendig som jeg er nå dersom jeg hadde vært i et forhold hele tiden. Synes det er rart at folk stresser slik med forhold og ikke ser verdien av å være alene og lære seg selv å kjenne. Jeg er så glad i singellivet at jeg sliter med å binde meg. Den mannen som skal få meg ut av det må i alle fall være verdt det. ;)

føyer meg på den siste setninga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 20 år i forhold, og 8 måneder som singel må jegt si at jeg stortrives! :)

Deilig å kun ha seg selv å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forvirra innimellom.

Litt ensom innimellom.

Men aller mest fri.

En klok tante av meg sa rett etter at det var blitt slutt mellom meg og ekskjæresten: "så får man lære seg å like seg selv, og sitt eget selskap, en selv er jo tross alt den eneste personen man får holde ut med hele livet". Og det ligger mye sannhet i de ordene.

For all del: jeg har venner, jeg har familie, og en helt ok stor omgangskrets (hvor det alltid er plass til noen flere). Men jeg trives i mitt eget selskap. Jeg må ikke ha med meg noen på skitur, eller på høsttur i fjellet. Eller på trening, eller til å se TV. Jeg klarer helt fint å gjøre alt dette alene.

Nok så sikkert har jeg igjen noen mil på veien mot å finne meg selv, men jeg vet iallfall at jeg har funnet deler av meg, og de delene kommer jeg aldri til å gi slipp på.

Jeg tror forresten mye av det med å trives som singel har med å trives med seg selv. Jeg trives langt bedre med den personen jeg er nå, enn den jeg var de sju siste månedene av mitt siste forhold. Det har jo ikke vært noen dans på roser fram til den innsikten :) Men man får se på rosene og ikke tornene, så blir livet mye morsommere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...