Gå til innhold

Har du mange julegaver igjen ?

Gjest Gjest_Margrete_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tessmira

Har funnet ut jeg skal lage dekorasjoner til folk jeg ikke har veldig god kontakt med med, men som jeg synes jeg må kjøpe noe til, så har begynt å kjøpe inn ting til det, så må vell begynne å hive i sammen det snart.

Ellers har jeg ikke kjøpt noe ennå nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Stresset med å springe rundt i midten av desember er jeg ferdig med. Det er nok å gjøre i desember uansett med adventssøndager, kakebaking som jeg ikke kan, julebord, alt som skal være ferdig på jobb før året er omme, familiemiddager med prøvesmaking på julematen, vasking, rydding og pynting +++

hehehe, jeg stryker alt du skrev utenom de siste fire ordene, det er det jeg skal "stri" med i (begynnelsen av) desember. så da har jeg god tid til å kjøpe julegaver og gå på kafè. :)

for jeg har altså ikke kjøpt en eneste julegave.

Endret av Fruktfat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke begynt å tenke på det en gang. Men jeg tror det blir rekord i antall i år, så jeg burde kanskje begynne å tenke på det.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Margrete_*

Da er det jo mange som er flinke her :ler: Fant den siste gaven i går, så da blir det pakking i helga. Litt ny julepynt ble det også, det er jo helt fantastisk. Finner sjelden noe bra i butikkene her vi bor - smalt utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt 6 og nesten laget ferdig 1. Har endel igjen, har ikke helt oversikten over hvor mange. Blir vel rundt 7-8 som gjenstår tror jeg, pluss kjæresten sin familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt bare en, også har vel kjærsten på en måte fått sin siden det var katter.. Så da er det to-tre stykker igjen, men vet hva jeg skal kjøpe så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt en eneste gave ennå. Tror jeg skal starte snart. Ihvertfall med planleggingen.

Jeg hater å gå i kø når jeg skal handle så det hadde vært deilig å bli ferdig med mesteparten av handlingen i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår de som vil vente - om de har få gaver som skal kjøpes er jeg helt enig.. Men jeg har faktisk 25-30 gaver som skal kjøpes, og MÅ derfor begynne tidlig - ellers blir jeg ikke ferdig.

Det er altfor tidlig, men jeg har startet. Har kanskje 20 gaver igjen...

Sukk - jula er blitt et gavemas.. Skal derfor bli ferdig før desember starter slik at jeg kan kose meg med barna og pepperkakebakst, juleverksted m.m. i julemåneden... Det blir deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har ikke kjøpt noen enda.

Det er noen jeg skal kjøpe klør til og det er jo litt kjedelig om de ikke får byttet.

Kan tenke meg at klør er litt kinkig å få byttet ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...