Gjest Sumiko Skrevet 26. oktober 2006 #21 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg ser i veggen, på døra eller på de andre menneskene i heisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 30. oktober 2006 #22 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ser vel enten på døra eller på et evnt digitalt etasjeviser! Men kanskje jeg skal være litt obs neste gang og titte mer i taket! Kan jo hende Michael fra Prison Brake kommer for å "kidnappe" meg.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. oktober 2006 #23 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ser på meg selv i speilet. ← Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. oktober 2006 #24 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg også. ← Ekle sjøldiggere :--D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 30. oktober 2006 #25 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og all snakking opphører så fort man går inn i en heis. Noe som er mer irriterende: Du venter på heisen og har selvsagt trykt på knappen for lengst. Før heisen når etasjen du står i, kommer det flere til som også skal ta heisen samme vei som deg - og alle trykker på knappen selv om de ser at den allerede er trygt på. Utrolig irriterende. Tror de heisen kommer raskere?← Akk ja, alt man skal ha å irritere seg over Jeg ser forresten ned hvis det er flere enn meg heisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #26 Del Skrevet 1. november 2006 Ser meg i speilet hvis det er speil, ellers så ser jeg på displayet dersom det er noe! Mulig jeg ser opp, ned , rett fram eller bort (høyre eller venstre). Hvor skal man ellers se!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå