Gjest metalheart Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 hei, Jeg har snakket en del med en jente på nett, og hun har for en periode vært uten internett grunnet dårlig økonomi. Hun mener at hun liker meg veldig godt og er blitt forelsket i meg. Man blir jo en smule smigret av å få høre slikt, men her er dilemmaet. Hun har aldri møtt meg, jeg har prøvd å forklare henne at jeg er villig til å gi det en sjanse, men ikke legge ut noen følelser før vi treffes i virkeligheten siden det der det som teller mest. Jeg har møtt jenter på nett før og har brent meg på det med at hun har enten skuffet meg eller så har hun blitt skuffet over å se meg. Hva kan jeg si/gjøre for å få henne til å roe ned forventningene sine?. Jeg liker henne som den hun utgir seg for på nett, men man kan aldri vite før man har møtt hverandre i virkeligheten. Hun er så gal etter meg, men jeg vil ikke være noen gledesdreper heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #2 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du har opplevd at jenter har trukket seg etter at de har møtt deg, og er redd et samme skal skje igjen fordi du tror hun har for skyhøye forventinger til deg? Hvis dere har utvekslet bilder og du ellers ikke har løyet om deg selv, så burde hun jo ha en pekepinn på hvordan du er. Om det da allikevel ikke klaffer ansikt til ansikt så tror jeg ikke du må ta det personlig, men heller tenke at det tross alt skal litt til å få full klaff. Noen er sikkert heldige første gangen, andre må møte/kysse en del frosker. Senk skuldrene og la det stå til du. Og husk at om hun ikke syns du er så fantastisk i levende live, så er det greit at dere finner det ut, og da passer dere uansett ikke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest metalheart Skrevet 25. oktober 2006 #3 Del Skrevet 25. oktober 2006 er nok det jeg fyrkter ja. Personlig har jeg ikke høye forventninger til henne. Er nok mer henne det står på for å si det slik. Jeg vil bare ikke at hun skal forvente kjærlighet fra dag 1. VI må nok treffes et par ganger for å finne ut om det er noe der eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå