*M* Skrevet 26. januar 2003 #1 Del Skrevet 26. januar 2003 Har den siste tiden følte meg slapp og tung i hele kroppen. jeg trodde føsrt jeg bar kom til å bli syk, men nå har det vart i flere uker og det har ikke utviklet seg til noe. Lurer på om noen har noe erfaring med dette? Bør jeg trene , spise mer vitaminer (tar allerede C og B vitaminer), spise enda mer frukt og grønt (holder meg til 5 om dagen), eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 26. januar 2003 #2 Del Skrevet 26. januar 2003 Slapphet kan skyldes flere årsaker (stress, mangel på viktige vitaminer og mineraler, lite fysisk aktivitet osv.) Spis først og fremst riktig, rikelig med frukt og grønt er alltid sunt. Har du et variert kosthold, skulle ikke vitamintilskudd være nødvendig. Trening gir forøvrig også overskudd og mer energi. Foregår dette over lengre tid, vil jeg anbefale deg å kontakte din fastlege for nærmere undersøkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå