Aquila Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fikk en strekk i låret på fotballtrening forrige tirsdag. Kjente den ganske godt under treningen på fredag og også på treningen i går . På lørdag starter inneserien (bedriftsfotball i idrettshall - 5 a side) og jeg bør være bra til da... Går greit å springe og slå ballen, men å brenne av harde skudd, samt plutselige brå bevegelser og korte løp/"rykk" gjør vondt... Noen ideer? Bør jeg forholde meg rolig til lørdag? Er vel ikke noe sjakktrekk å ta en lang løpetur og tøye på strekken? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 Min eneste erfaring med strekk er at det går til h****** om man ikke lar det hvile ordentlig etterpå. Da jeg fikk strekk i låret visste jeg ikke hva det ville si å strekke noe, og at man må la det hvile etterpå. Så jeg fortsatte å trene og det gikk DÅRLIG. Sliter fremdeles med problemer nå, over et halvt år etterpå Hadde jeg bare visst... Jeg hadde med andre ord ofra kampen og tatt det veldig med ro noen uker. Å forhaste seg etter en strekk er IKKE verdt alt tullet det kan gi i ettertid, det er hvertfall min erfaring. Lykke til! Håper det fikser seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå