Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 IKke problem inn i øret, men rett før du begynner å komme inn i eller hva jeg skal kalle det. Har en rød og hoven klump der og øret verker om jeg kommer borti det, og det verker litt ned etter halsen. Noen som vet hva det kan ver? Har tenkt litt på betennelse i brusket, men vet ikke om det er noe? Er så altfor ofte med legen, så hadde håpt å slippe det. Så vil se det an litt før jeg eventuelt drar til legen. Men noen som har hatt noe lignende?
Solskinn Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Det er ikke bare en sånn "underjordisk" kvise da? De kan gjøre skikkelig vondt, og kan vare en stund om du får en skikkelig en. Det kan også hende det er en fettklump som du har fått betendelse i. Mange får slike fettkuler over alt og de er ikke farlige, og man behøver ikke gjøre noe med dem med mindre de blir plagsomme. Jeg ville ventet å sett om det ble bedre, men om det begnte å veske og bli mer rødt ville jeg gått til legen å fått en kur/salve, evnt sett om det var noe som burde fjernes. Betendelse i fettkuler, etc kan sette seg skikkelig kraftig og om man venter lenge med benahdling kan det ta lang tid før man får ordnet skikkelig opp. Kanskje du kan prøve å rense det litt om det er ting som kommer til overflaten på kulen, kanskje blir det bedre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå