Gå til innhold

Vak-r

Luzi

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med dette kosttilskuddet? ser de reklamerer for det på tv, og ble litt nyskjerrig. vanligvis er jeg ikke så fan av kosttilskudd og prøver å få i meg nok av det jeg trenger gjennom mat, men det har blitt vanskelig i det siste ettersom matbudsjettet er gått litt ned:p

Endret av Luzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Borghild

Humbug og fanteri! Ærlig talt, du kan ikke være et tjukt berg av et kvisetryne for så å ta piller en måneds tid og dermed bli seende ut som en supermodell! Du hadde vel ikke trodd det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forventer ikke det av den heller, og har ikke kviser så forventer ikke noe gigantisk effekt. eneste problemet jeg har er at huden ofte ser litt gussen ut, fordi jeg mangler en del vitaminer. så tenkte kanskje at det ville hjelpe litt for å få de stoffene jeg trenger. men er veldig skeptisk som sagt:p så bare reklamen i forbifarta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Omega 3 er i hvertfall veldig bra for eksemhud og hud som lett blir tørr. Trådstarter sa vel ingenting om kviser i startinnlegget?

Men jeg ville også spist mer fete fiskeslag, som laks, makrell i tomat på skiva osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke mer enn det jeg så på reklamen, at det inneholdt de fleste tilskuddene huden trenger. men hvis man søker på nettet står det sikkert litt mer om det et sted:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss_alexandria

Har dere sett prisen for dette produktet?

Det koster 295 kr i de fleste butikker og jeg tror ikke det varer i en mnd engang! :overrasket:

Da bruker jeg heller vanlige b-vitaminer og tar omega tre utenom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje..
Humbug og fanteri! Ærlig talt, du kan ikke være et tjukt berg av et kvisetryne for så å ta piller en måneds tid og dermed bli seende ut som en supermodell! Du hadde vel ikke trodd det vel?

Øh, tror ikke den er ment på kvisete hud, akkurat?? :forvirret: Det er jo bare et kosttilskudd som skal gi huden (sånn over hele kroppen altså) de næringsstoffene den trenger. Selv om dette produktet reklameres for på tv, så behøver man jo ikke å kalle det humbug med en gang... Reklamen er jo der rett og slett bare for PR. Det er hva som er I selve produktet som teller, og vak-r inneholder forskjellige stoffer som en nordisk hud trenger, i kulde og tørr luft.

Jeg er positiv til dette produktet, og akter å prøve det :) Hvis det ikke er like bra som forventet, så får jeg heller komme tilbake hit og kritisere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...