Gjest Pinokkio Skrevet 1. november 2006 #61 Del Skrevet 1. november 2006 Har nå lest hele tråden og har lyst til å dele med meg noen av våre erfaringer. Vi er et voksent par som elsker hverandre og er trygge på hverandre og som har et sexliv som er meget aktivt og har utviklet seg over årene. De siste par årene har dette også medført litt eksperimentering med trekant (både med jente og med gutt) og med par. Våre opplevelser har vært stort sett gode, men jeg hadde aldri i livet gått med på å treffe en mann som for det første kona hadde truffet tidligere, og for det andre, en som dere tydeligvis treffer fra tid til annen i sosiale sammenhenger. For meg har det vært viktig å fokusere på at den ekstra mannen (er det som er vanskeligst for meg som er mann) er en "anonym" figur som kun er med som et slag sexhjelpemiddel - vi er ikke opptatt av han som person og ønsker ikke å bli kjent heller. Derfor har nok vi best erfaring med yngre gutter/menn som vi har blitt kjent med på nettet og som vi ikke behøver å forholde oss til på det sosiale planet. Når det gjelder par er det imidlertid helt anderledes - her føler vi at det passer best for oss med et jenvaldrende par som vi også gjerne har en sosial relasjon med. Du sier lite om Thomas - er han singel, er han yngre enn deg, er han mer viril enn deg? Det er flott å lese de erfaringene du har gjort deg, men hadde jeg lest dette tidligere hadde jeg basert på vår erfaring frarådet dette. Jeg hadde aldri taklet det selv om jeg er aldri så trygg på min kone. Lykke til videre ← Jeg ser også at valg av Thomas som tredjemann kan synes risikabelt, men jeg er fortsatt rimelig trygg på at det i ettertid ikke blir noen problemer. Du nevner at vi omgås ham sosialt, men det gjør vi ikke. Jeg har kun truffet ham et par ganger vi tilfeldig har truffet ham på fergen mello Horten og Moss og fått et visst innntrykk av ham. Ellers treffes vi ikke. Jeg må tilføye at det er særlig jeg som har tatt opp spørsmålet om å realisere fantasien om en "tredjemann". Min kone har vært usikker på om hun ønsket å realisere fantasien. Hun har også vært veldig opptatt av "tredjemann". Hvis det bare er en kåt særing eller en dust med ståpikk som hun ikke får tenning på, så ville det være helt uinteressant. Da vi snakket om Thomas som en mulig tredjemann hadde jeg oså truffet ham og fått et visst intrykk. Jeg spurte henne selvsagt om hun hadde noen følelser for ham, men hun forsikret meg at det hadde hun ikke, men hun syntes han hadde en flott kropp og lett og prate med. Da syntes jeg valget var ganske enkelt. Jeg vet at vi har et godt ekteskap og vårt ønske om å realisere fantasien var ikke noe forsøk på å rette opp en anstrenkt forhold, så dette går nok bra. Jeg har selv erfart fra studietiden at det ikke er noe problem å ha god sex med jenter selv om man ikke er interessert i noe videre forhold, og slik blir det nok også mellom henne og Thomas. Til dine spørsmål. Thomas er ca 10 år yngre enn oss og meget veril, men det er jeg også. Men vi har selvsagt ingen garantier for hva en ektefelle måtte finne på. Jeg ser dette som en "kalkulert rissiko". Hvis vi velger å møte ham igjen så skal jeg love at jeg vil være særlig bevisst på å sjekke ut dette. Blir det flere realiseringer så tror jeg heller det blir en annen variant, kanskje hun da er klar til å dele en kvinne med meg, eller at vi velger et annet par, eller helt andre fantasier for det har vi mange av. Nå må jeg avlutte. Kommer tilbake seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pinokkio Skrevet 1. november 2006 #62 Del Skrevet 1. november 2006 Nå sitter min kjære og jeg og hygger oss med rødvin forran peisen og gjenopplever det vi har opplevet. Nå skal vi gå opp og elske, og det er vi ganske god på. Og så skal vi ta for oss inntrykkene fra seansen sist helg. Tror det blir ganske heftig. Hun er en skikkelig kåt kone og det nyter jeg. Så lenge jeg tilfredsstiller henne har ikke hun noe behov for tredjemann Thomas. Jeg har nemlig en tykkere pikk enn det han hadde, og tykkelsen betyr mye for henne. Men han var absolutt en god elsker og visste hvordan han skulle det gjøre det godt for henne, men jeg tror (slik hun sier) at jeg er bedre. Nå er sistemann lagt, så da er det tid for elskov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m41 Skrevet 2. november 2006 #63 Del Skrevet 2. november 2006 Du verden så hjelpeløse noen kan være i sine uttalelser. Kunnskapen om trekantopplevelser strekker ikke særlig langt. ← Hjelpeløs jeg? Tror nok ikke det, gitt. Man skal være bra naiv dersom man ikke innser at trekant innebærer en viss risiko. Hvis jeg hadde vært Thomas, så hadde jeg nok tenkt litt mer på denne dama som jeg fikk harve over mens mannen så på. Men Pinokkio er vel den nærmeste til å bedømme risikoen i dette tilfellet. Jeg skal ikke sette meg over ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #64 Del Skrevet 2. november 2006 Hjelpeløs jeg? Tror nok ikke det, gitt. Man skal være bra naiv dersom man ikke innser at trekant innebærer en viss risiko. Hvis jeg hadde vært Thomas, så hadde jeg nok tenkt litt mer på denne dama som jeg fikk harve over mens mannen så på. Men Pinokkio er vel den nærmeste til å bedømme risikoen i dette tilfellet. Jeg skal ikke sette meg over ham. ← Det er nokså hjelpeløst å komme med bastante uttalelser om folk man overhodet ikke kjenner annet enn fra andres omtale av dem på nett - i dette tilfelle pinokkios kone. Han er utvilsomt den nærmeste til å bedømme risikoen. Hvis han syntes denne opplevelsen var så spennende for dem begge at det var verd risikoen (som utvilsomt er der) og de hadde en flott opplevelse - bra for dem! Hvis kona er så dum at hun kaster et godt ekteskap og sexliv overbord for å gå bak ryggen på mannen - verst for henne. Jeg kunne ikke tenke meg å dele kjæresten min med en annen kvinne - det tenner jeg rett og slett ikke på. Men en annen mann kunne vært spennende. Men ikke en jeg ikke kjenner eller som jeg betrakter som et "sexhjelpemiddel" - det høres jo helt ekkelt ut. Så da spørs det om det blir noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #65 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Nå sitter min kjære og jeg og hygger oss med rødvin forran peisen og gjenopplever det vi har opplevet. Nå skal vi gå opp og elske, og det er vi ganske god på. Og så skal vi ta for oss inntrykkene fra seansen sist helg. Tror det blir ganske heftig. Hun er en skikkelig kåt kone og det nyter jeg. Så lenge jeg tilfredsstiller henne har ikke hun noe behov for tredjemann Thomas. Jeg har nemlig en tykkere pikk enn det han hadde, og tykkelsen betyr mye for henne. Men han var absolutt en god elsker og visste hvordan han skulle det gjøre det godt for henne, men jeg tror (slik hun sier) at jeg er bedre. Nå er sistemann lagt, så da er det tid for elskov. ← Tenner du på å fortelle historier eller? Ikke verst å dele hele sexlivet i detaljer med nettet nei. Deler av innlegget slettet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 2. november 2006 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #66 Del Skrevet 2. november 2006 Tenner du på å fortelle historier eller? Ikke verst å dele hele sexlivet i detaljer med nettet nei. Deler av innlegget slettet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod) ← Du har jo ikke redigert noe som helst her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EnSomVet Skrevet 2. november 2006 #67 Del Skrevet 2. november 2006 Hjelpeløs jeg? Tror nok ikke det, gitt. Man skal være bra naiv dersom man ikke innser at trekant innebærer en viss risiko. Hvis jeg hadde vært Thomas, så hadde jeg nok tenkt litt mer på denne dama som jeg fikk harve over mens mannen så på. Men Pinokkio er vel den nærmeste til å bedømme risikoen i dette tilfellet. Jeg skal ikke sette meg over ham. ← Naiv?? At et nytt kjærestepar, eller single enkeltmennesker, gir seg inn i trekanter er naivt, og ganske idiotisk. Men et voksent par med sterke følelser for hverandre og mange år sammen, etter en lang vurderings- og planleggingsperiode, virkeliggjør tanken på en fantasi de begge har, tror jeg det er liten eller ingen risiko forbundet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #68 Del Skrevet 22. januar 2013 Tror folk flest angrer på at de ikke fikk med en mann ekstra, FØR. For oss som jenter har man 2 pikker, og mye man kjan gjøre med de. For mannen er det deilig å se på at dama har det fint. Og rimelig opphissende å se den andre mannen. Men man må ha det morsomt. Må da kommandere de 2 mennene i 69. Og i kåthetens situasjon gjør de det. Mannen min og jeg deler på saftene fra den andre mannen. Mitt tips mot sjalusi og alt det der. Anonym poster: 115a4e355484d6fad97339d9157610cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå