Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 31. oktober 2006 #21 Skrevet 31. oktober 2006 Den artikkelen så jeg også akkurat! Jeg må si at jeg synes Lilleborg fremstår som tåpelige i mine øyne, jeg hadde samme tanker om dette som Kan Litt sier over her. Men bevares; folk som ikke vet hvordan aloe vera egentlig lukter, synes det lukter godt. Så det kan hende det blir en salgssuksess til bermen.
Gjest Gjest_holly_* Skrevet 31. oktober 2006 #22 Skrevet 31. oktober 2006 Men bevares; folk som ikke vet hvordan aloe vera egentlig lukter, synes det lukter godt. Så det kan hende det blir en salgssuksess til bermen. ← Hehe, måtte le første gang jeg så den reklamen. Aloe vera lukter jo forferdelig. Som svette synes jeg Men synes jeg så en reklame for bind med Aloe vera og Kamille-urter My god.. Og la oss ikke glemme den kortvarige floppen; strømpebukser med aloe vera
Susan Sto Helit Skrevet 1. november 2006 #23 Skrevet 1. november 2006 Synes det er synd at flere og flere produkter tilsettes aloe vera jeg... Reagerer nemlig på aloe vera, og får skikkelig stygge utslett. Holder meg derfor konsekvent unna alle produkter som har dette på innholdsfortegnelsen. (Det skal jo liksom være så "mildt mot huden"...) Men når noen her også forteller at det lukter av det (er parfymert), så er det ikke spesielt aktuellt for meg for tiden alikevel. Blir dårlig av sånn lukt for tida.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå