*M* Skrevet 25. januar 2003 #1 Del Skrevet 25. januar 2003 Noen som har noen gode råd til å fjerne hår i bikinlinjen? Uansett hva jeg prøver ender jeg opp med små røde nupper. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. januar 2003 #2 Del Skrevet 25. januar 2003 Dra til nærmeste hudpleiesalong som gjør Brazilian wax. Gjør ett søk i Forumet på ordet "Brazilian" og du får opp masse info. Dette har vært diskutert før. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. januar 2003 #3 Del Skrevet 25. januar 2003 Eller du kan bruke hårfjerningskrem spesielt for bikinilinjen. Jeg kan bruke den uten å få røde nupper, og jeg får vanligvis nupper uansett hvordan jeg fjerner hår. Men ulempen er selvfølgelig at det vokser fort ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2003 #4 Del Skrevet 25. januar 2003 Det går vel an å være litt overbærende med nye medlemmer når det gjelder hva som har vært diskutert før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. januar 2003 #5 Del Skrevet 25. januar 2003 Det går vel an å være litt overbærende med nye medlemmer når det gjelder hva som har vært diskutert før. Synes jeg var veldig hyggelig jeg, trådene har info om pris, fremgangsmåte og hvor hun kan finne en salong som er nærme der hun bor, det er bare å søke! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 26. januar 2003 #6 Del Skrevet 26. januar 2003 Ragnhild: Hvor får man kjøpt hårfjerningskrem tilegnet bikinilinjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. januar 2003 #7 Del Skrevet 26. januar 2003 Det selges på de aller fleste vanlige parfymerier og i klesbutikker som har avdeling for kroppsprodukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. januar 2003 #8 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg anbefaler også voks. Litt vondt de første gangene, men det blir mindre vondt etter noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel Skrevet 29. januar 2003 #9 Del Skrevet 29. januar 2003 hadde akkurat det samme problemet, men her en dag så prøve jeg veet hårfjerningskrem, og det funka kjempe bra!!! mild og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. januar 2003 #10 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg bruker hårfjerningskrem fra Veet, men ikke den vanlige. Veet har nemlig en som er spesielt beregnet på bikinilinjen, og da er det med en krem som du smører på etterpå og da blir ikke huden verken rød eller nuppete, og ikke klør eller svir det når hårene vokser ut igjen heller. Denne får du kjøpt på de fleste parfymerier, og også i noen dagligvarehandler hvor du får kjøpt vanlig Veet hårfjerningskrem. Lykke til!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Skrevet 30. januar 2003 #11 Del Skrevet 30. januar 2003 MÅ bare fortelle om da jeg brukte voks på bikinilinjen: tok en side av gangen og det gjorde vondt som fy (hadde litt erfaring med voks fra leggene, og har høy smerteterskel, men dette var ille!) Dagen etter stilte jeg med store bloduttredelser langt nedover lårene - virkelig lekkert - og selvsagt var det dagen for tur i svømmehallen med jentegjengen...... :oops: (men å tenke tilbake på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. januar 2003 #12 Del Skrevet 30. januar 2003 :o ...og derfor bruker jeg høvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. januar 2003 #13 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg driver nå å eksprementerer med epilatoren min jeg... det går egentlig ganske bra! Tar bare litt av gangen, for å ikke "overdrive" den stakkars huden. Litt vondt, men ikke all verdens. Blir rødprikket en dag lenger der, en jeg gjør på leggene (altså to dager etter.) Men etter det ser det helt fint ut, ikke rødt, ikke synlig ettervekst nå etter over en uke. Og etter erfaring fra leggene, så blir jo det håret som kommer ut igjen, mye mykere og finere en det som vokser ut igjen etter høvel. Da håret er helt nytt. Blir vel litt samme sak som å bruke voks, napper ut håra her også, men her kan man ta det litt pø om pø, langpining er min ting, liker ikke brått og brutalt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. januar 2003 #14 Del Skrevet 30. januar 2003 Daisy. Derfor bør man overlate slikt til dem som kan det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #15 Del Skrevet 31. januar 2003 Redde for edderkopper, men tørr å røske laus fi.. håra, er det rart gutta ikke klarer å bli kloke på jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2003 #16 Del Skrevet 31. januar 2003 *ler meg ihjel* Du har et poeng der, Gjest! Men for å holde meg til saken: jeg bruker høvel og barberskum. Gillette Mach 3 (eller noe i den duren) Enkelt og greit - lett tilgjengelig. Blir bedre resultat med hårfjerningskrem, tar gjerne det sånn rett før ferien. *ler enda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 1. februar 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 1. februar 2003 Er det dyrt å gjøre dette på hudpleiesalonger??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 1. februar 2003 #18 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg pleier alltid å gjøre det selv med voksStrips. Det går veldig bra, gjorde det engang på salong, og jeg synes at det ble akkurat samme resultat. Jeg får litt nupper med en gang, men det gir seg etter ca 1 døgn. Derfor er det lurt å planlegg litt. (ikke gjøre det rett før man skal i svømmehallen...o.l) Jeg pleier å gjøre det en kveld/ettermiddag jeg vet jeg ikke skal noe dagen etter (som krever pen bikinilinje). Jeg bruker hels Nair, ikke Veet, den fungerer veldig dårlig på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. februar 2003 #19 Del Skrevet 1. februar 2003 Er det dyrt å gjøre dette på hudpleiesalonger??? jeg betaler 150 kroner for å vokse bikinilinjen hos min hudpleier, men vet at mange er litt dyrere. et tips for å unngå inngrodde hårsekker enten du barberer eller vokser: bruk grundig med peeling før du vokser/barberer, og gjenta et par dager etter voksingen når huden har fått roet seg ned. da er det mindre død hud som dekker over hårene når de vokser ut igjen og du unngår disse inngrodde hårene som ser ut som små blyantstreker like under huden og som kan bli betente men nå må jeg løpe for å rekke voks-avtalen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2003 #20 Del Skrevet 1. februar 2003 et tips for å unngå inngrodde hårsekker enten du barberer eller vokser: bruk grundig med peeling før du vokser/barberer, og gjenta et par dager etter voksingen når huden har fått roet seg ned. Men du Liten, hva peeler du med før og etter??? Er vist litt uerfaren på området.......Men jeg har disse hårene som gror opp under huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå