Gå til innhold

Hvor mye alkohol må du drikke


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ikke så mye. 2-5 enheter er nok. 2 glass vin er ok, 5 glass vin er i overkant mye men ok.

5 enheter sprit (altså drinker) er også mer enn nok.

:kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg kan drikke 4 halvlitere + noen glass hvitvin på vors, og deretter drikke blandede drinker som tilsammen utgjør 50 cl 22% eller 20-30 cl 40% og bli rimelig full. Hender at jeg ikke husker så mye dagen etter heller, men det kommer jo som sagt før, an på dagsformen.

Da har vorset gjerne startet i 8-tiden, og jeg drikker ganske så jevnlig fram til 2-tiden.

Er 178 høy, og 58 kg eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor full da. Litt brisen, da kanskje et par glass vin (har noen andre lagt merke til at i offisielle sammenheng eller med familie blir en litt myk i beina bare av et glass?)?

Småfull med en flaske vin og da det blir to flasker da er jeg ganske fyll allerede, men ikke noe flatfyll. For meg er ikke mengden viktigst, men hvor fort jeg drikker. Jeg kan bli ganske så på kanten av flatfull av to flasker med vin, hvis jeg ikke passer på.

Ikke noe jeg er stolt over, men jeg tåler alkohol ganske bra, selv om jeg drikker ganske lite nå i tiden.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger faktisk veldig lite for å bli brisen.. Om jeg har vært på jobb, og spist litt dårlig så skal det ihvertfall ikke mere til enn å drikke ten-o bokser øl litt fort for å bli i "god humør"=P hehe..

Men vanlig vis drikker jeg 2-3=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk 6 halvlitere i kveld, + et glass vin, og ble ikke full. Er det normalt? Er jente.

Kommer ann på formen din, om du har spist mat eller ikke spist mat, om du er slank, liten fyldig, høy mm.

Selv drakk jeg 6 øl før på forspill før jeg gikk ut og da drakk jeg mengder øl ute + en og annen shoot, nå drikker jeg 12 øl før jeg går ut og det samme ute.

Samme virkning nå som før.

Jente 35 år, 167 høy og passe vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Gjest xxxxxx

Jeg blir godt brisen etter 1 smirnoff ice jeg... :sjenert:

Men nå drikker jeg kun 1 "Ice" i løpet av året og da, så det er kanskje ikke så rart? :ler:

jeg blir drita av 1 smirnoff jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker 1 flaske rødvin, det er egentlig litt mye, men who cares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Varierer veldig - sist jeg var ute drakk jeg 4 middels store glass med sprit og burn ganske fort - plutselig smalt det ja.

Ellers er en vin flaske nok til å få meg godt brisen og sjarmerende som bare f. Og ikke minst gøy - lurer på hvorfor alle synes jeg er gøyal da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg faster en hel dag med bare alkohol, så blir jeg fortere full! Trenger bare 2 øl for å bli kjempe brisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er sliten, har mensen, sitter i sola eller har spist lite i løpet av dagen, blir jeg fortere full enn ellers.

Som regel blir jeg brisen på 2-3 halvlitere, og litt for full på seks halvlitetere. Det skal sies at jeg drikker rimelig fort, og at det er mye av grunnen. Drikker vanligvis fra 6-11 på kvelden, og da blir jeg full av det jeg har skrevet. Om jeg skulle drukket det samme fra 6-03, hadde jeg neppe blitt mer enn litt brisen tidlig på kvelden.

Er 165 og veier ca 57 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stillness

Det kommer jo an på dagsform,om jeg har spist mye/lite,om jeg er trøtt osv.,men sånn ca. 6 halvlitere pleier å være nok.

Da er jeg full,men husker samtidig alt jeg har gjort.Er veldig over den der fjortisfylla der man har blackout hver gang man drikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utrooolig fort full hvis jeg ikke drikker masse vann samtidig. Etter 5-6 øl er jeg møkkings. Drikker jeg derimot masse vann samtidig, kan jeg omtrent drikke så mye jeg vil (men jeg gjør jo ikke noe annet enn å drikke hele kvelden, så det kommer tilslutt til et punkt hvor jeg ikke orker å drikke noe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier å drikke en sixpack øl (0,33 flasker) eller en flaske vin. Som regel drikker jeg ikke opp noen av delene og er alltid drita når jeg går ut på byen.. :sjenert: Lærer aldri.

Drikker ca. 1 øl ute på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg er en jente som er 1.64 og veier 45 kg, jeg har aldri drukket før. Blir jeg full eller brisen på 3 smirnoff ice og 1 cider? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...