Gå til innhold

Hvor mye alkohol må du drikke


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kommer jo an på hvor lang tid du brukte, høyden og vekten din, hvis du har brukt mye av dagen og kvelde/natta på det og ikke er en tynn litta flis, går det jo an.

Men jeg hadde blitt full på det hvis jeg hadde begyn i 6-7tiden og kommet hjem når du har skrevet her. 1,73/64kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler svært lite, og det har jeg alltid gjort. 2-3 øl og jeg er skikkelig brisen. Drikker jeg 5 øl på vorspiel som varer fra 7-8 til 11-12-tida, er jeg skikkelig full og har mistet alle hemninger.

Jeg er jente, 176 m høy, veier ca 75 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også full veldig fort. Det varierer litt, men oftest er jeg skikkelig brisen på mellom to og tre halvlitere... Jeg er ikke tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Varierer. Er jeg sliten, har mensen, deppa, sulten, sitter i solen -fortere full.

Men gjennomsnittlig så blir jeg brisen på 4-5 halvlitere, og full fra 6-7-8 øl. 8+ meget full.

Av og til hender det dog at jeg drikker hele natta, øl og sprit og blir ikke full før eventuelt nachspiel, da jeg uansett begynner å bli sliten og trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så varierer det utrolig mye..., jeg som regel drikker 2 seksere på vorspiel, òg kjøper meg 2-3 halvlitere ute..., da er jeg full, men ikke "dritings"! Da begynner jeg gjerne vorspielet i 6 tiden. Jeg er 172 høy og 65 kg.! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal mye til før jeg blir full. Når det er sagt, blir jeg omtrent aldri full fordi jeg blir kvalm lenge før jeg rekker å drikke så mye. Jeg er ikke glad i å drikke så mye øl, grensen går på 3 halvlitere før jeg ikke orker mer av det og går over på vin. Jeg må vel drikke 3 halvlitere og 2-3 glass vin før jeg blir ordentlig brisen. Jeg kan fint også drikke en god del mer enn en flaske vin, spesielt hvis jeg drikker en del vann til. En del over det, og jeg begynner å bli full, men så mye orker jeg som sagt sjelden å drikke.

Og det kommer selvsagt også an på dagsform, men i det store og det hele skal det mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... synes mange her tåler veldig lite!! Selv drikker jeg to flasker vin på vorspill, og da blir jeg sånn passe full! Drikker jeg èn blir jeg litt brisen og i godt humør. Hvor mye jeg drikker kommer helt an på hvilken anledning det er, hva jeg skal dagen etterpå og hvor full jeg ønsker å bli!

Sprit drikker jeg en halvflaske på vors, og da blir det akkurat passe, øl er sjelden jeg drikker, men kanskje 8-10 på vors...

Er 166 og 57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir godt brisen etter 1 smirnoff ice jeg... :sjenert:

Men nå drikker jeg kun 1 "Ice" i løpet av året og da, så det er kanskje ikke så rart? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg kan drikke en flaske hvitvin på vorspiel - og da er jeg noen ganger ganske så god og brisen etterpå, og noen ganger er jeg fortsatt like edru - merkelige greier.

Så dagsformen og en masse ting spiller veldig mye inn for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler lite. Skal ikke mer enn et glass vin før jeg merker noe. Etter to halvlitere er jeg brisen, og får jeg i meg fem halve er jeg full. Drikker jeg vin, blir jeg av og til full på en flaske over noen timer, men må drikke mer om det drøyer tidsmessig. Er mye mer glad i øl enn vin, og drikker dermed det fortere.

Jeg er kjent for å tåle lite. Er jeg på noe kan jeg begynne å drikke noen timer etter de andre. Orker ikke drikke på samme ølen i evigheter.

Er 1.58 høy og veier 46,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 flaske vin holder for meg, da er jeg enten brisen eller full. Varierer litt. Men topper jeg vinflasken med en shot eller to, da er det over og ut med meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagsformen spiller selvsagt en rolle, men normalt er 1 flaske vin evig nok for meg. Blir det mer, ja, da er det over og ut for mitt vedkommende :ler:

Nå drikker jeg veldig sjelden da, og stort sett bare 1-2 glass vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig et ganske merkelig fenomen. Noen ganger kan jeg bli brisen av bare en halvliter enda jeg har spist som normalt og sovet godt. Men vanligvis tåler jeg ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har merket noe rart: Hvs jeg f.eks for det meste drikker øl en periode, så tåler jeg mer og mer. Hvis jeg så drikker et par glass vin i stedet for øl, så kan jeg plutselig bli brisen av det. Akkurat som om kroppen venner seg til den alkoholtypen jeg drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Full. Skal vi se. En halvliter smirnoff da er jeg full. En flaske rødvin, da er jeg brisen. 6 pils, da blir jeg bare trøtt. Men jeg bli full på øl må det nok ganske mange til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner aldri noen å dele vinflaska med, for alle rundt meg drikker øl, og det liker ikke jeg... Og to glass vin er vanligvis nok til å få meg småfull.. Jeg stopper når jeg kjenner drikker-jeg-mer-nå-blir-jeg-dårlig-følelsen, så det er sjelden jeg klarer hele flaska alene..

Mens jeg studerte kunne jeg drikke atskillig mer, men da drakk jeg hver uke... en gang tylla jeg i meg to helflasker martini... at jeg ikke ble dårlig er meg et sant mysterium...

Dersom jeg feks spiser middag ute med ei venninne før vi går på byen, kan det gå 2 glass vin til maten, og da er det vanligvis ikke noe problem å ta to glass til på utestedet i løpet av en times tid. Men jeg drikker sakte - nyter vinen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...