Gjest Sårbar......? Skrevet 25. januar 2003 #1 Del Skrevet 25. januar 2003 Nææææææææææmen!! Her er det mye fint å se!! Roper han ut i kiosken mens øynene han sveiper over hylla med mannfolkblader. Han sier dette til meg med et fornøyd uttrykk i ansiktet og de andre kundene i kiosken er vitne til seansen. Nakne bryst og lyse lokker med forføreriske slørene blikk er ikke til å unngå å "svelle" ned ved en slik presentasjon. Jeg kjenner sparket i mellomgulvet og det gjorde vondt, hjerte hamrer og en svak skjelving og usikkerheten brer seg i kroppen……Hvorfor sier han dette?? Han ser at jeg er ille berørt og hører mitt nølende svar……..og så ler han tilfreds mens han geleider meg ut av kiosken. Og dette er ikke første gangen, nei dette fortsetter ved neste ”sving”, søte damer som vi går forbi på gaten, på badestranda eller på bilder……..han kommenterer dem TIL meg. Eks. på gaten; ”De to kunne jeg godt tenke meg å gå tur sammens med”. På badestranda; ” Hva er det hun har tatovert på ryggen sin – direkte henvendt til meg. Eller; ” nei ved siden av de to skjønnhetene får ikke jeg lov til å sitte for …( mitt navn) – til sine venner – og så ler han. Og mange andre kommentarer bare om de søte damene. Jeg leter febrisk etter svar men finner ikke svar fordi jeg blir nervøs for å bli latterliggjort – og det er det jeg føler meg. Jeg føler at han sammenligner meg med dem og forteller meg indirekte at jeg ikke er noe å se på – men her er damene han har lyst på – hadde han fått draget her……såååååå……”goodbye!”. Min konklusjon er; Han er sammens med meg fordi han ikke får sjangse på noe bedre. Det som jeg ikke finner svar på er; Hvorfor sier han disse kommentarene til meg – direkte henvendt til meg?? Jeg har forsøkt flere ganger å snakke med ham om dette og jeg har gjort det slutt mellom oss p.g.a. ertingen hans, men da gråter han og blir så fortvilet…..og jeg er glad i ham og det blir bra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. januar 2003 #2 Del Skrevet 25. januar 2003 Og dette finner du deg i? Beklager, men mannen - guttungen - er full av seg selv. Psyk deg opp, neste gang han foreslår å gå tur med to skjønnheter si at "ja, men gjør det da" - og snu deg å gå hjem! Ikke finn deg i dette - du er verd å bli satt pris på av din kjæreste - og de som har et sånt behov for å trykke andre ned - er bittesmå selv, kan utvise grusom oppførsel - og han respekterer deg ikke. Han respekterer neppe seg selv heller, men det skal ikke være ditt problem! Ikke gjør det til ditt problem du heller. La ham få ordne opp med sine egne demoner, og finn deg en fyr som liker og respekterer deg og dine følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. januar 2003 #3 Del Skrevet 25. januar 2003 Jeg syns du skal gi han et spark bak :fy: Du kan ikke finne deg i å være "the next best thing" !! Du kan jo først svare tilbake med samme mynt !!! Kommenter ALLE mannfolka du ser, og vær slik som han... Akkurat like jævlig... Bortsett fra at du gjennomfører det.. Dropp han !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. januar 2003 #4 Del Skrevet 25. januar 2003 Nææææææææææmen!! Her er det mye fint å se!! Roper han ut i kiosken mens øynene han sveiper over hylla med mannfolkblader. Han sier dette til meg med et fornøyd uttrykk i ansiktet og de andre kundene i kiosken er vitne til seansen. og jeg er glad i ham og det blir bra igjen! Si meg en ting? Hvorfor er kvinner sammen med slike idioter, og uansett hvor nedverdigende de sier at de blir behandlet så klarer de alltid å slenge på en "jeg er så glad i ham" på slutten av innlegget. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 25. januar 2003 #5 Del Skrevet 25. januar 2003 Nå vet ikke alderen deres, men på meg virker han som usikker fjortis som tror det er tøft og brøle mest mulig. ellers så er han kontrollfrik som vil presse selvtillit lavest mulig sånn at du aldri tørr og gå fra han fordi han har plapra hodet ditt fullt av dritt av at du ikke duger og at du skal være glad for at du har en sånn kar som han. selvfølgelig trenger det ikke og være sånn, men jeg tror ikke du bør satse på han hvis han ikke gir etter at du har snakket med han, og der tror jeg ikke du har noe valg. du skal ikke la noen behandle deg sånn. det hjelper jo ikke og være glad i noen hvis de prøver og knekke deg, for han virker ikke bedre på meg, etter og ha lest innlegget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. januar 2003 #6 Del Skrevet 25. januar 2003 Ja, han her gjør d jo åpenbart for å være ondskapsfull. :evil: Imidlertid må jeg si at sambo og jeg overhodet ikke har sperrer for å kommentere for hverandre hvis d er noe vi liker å se på. Syns rett og slett d er spenende å høre om han liker de damene jeg TROR han liker. Vi diskuterer dette en masse foran TV*en ff.eks. Artig, syns jeg....Og vi fleiper mye m d.....Hvem fikk du SMS fra nå????? Å, bare en av elskerne mine.... Hvis vi ikke hadde hatt takhøyde for d, tror jeg ikke jeg hadde vært sammen m han..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. januar 2003 #7 Del Skrevet 25. januar 2003 Dump han ! Dump han ! Dump han ! Dump han ! Dump han ! Å drite partneren sin ut offentlig er så lavmål........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2003 #8 Del Skrevet 25. januar 2003 vet du ?jeg er enig med de andre her! dump ham! jeg var borti en lignende fyr selv, og det jeg ikke så, var at han gjorde dette, fordi han ville knekke selvtilliten min, jeg vet ikke om det er tilfelle i ditt forhold, men det ble i hvertfall begynnelsen på slutten av vårt forhold.... han er en raring hvisk han ser at han ikke sårer deg, og alt i alt har du ikke noe å tape på åmiste ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 25. januar 2003 #9 Del Skrevet 25. januar 2003 Mange her mener at du bør gå fra han....ja,kanskje det. Det jeg tenkte når jeg leste dette her var rett og slett at han vil han gjør dette for å få din oppmerksomhet. Så lenge du blir lei deg, og gir han en reaksjon på det, så vil han fortsette. Om han gjør det fordi han ikke "klarer" å få oppmerksomhet fra deg på normal måte, eller om han rett og slett er ondskapsfull det vet jeg ikke. Men du skal ikke finne deg i dette. Derfor må du sette han på plass. Når du kjenner at du blir lei deg, så tenk på at det er HAN som er idioten her. Neste gang han kommer med kommentaren som: Nææææææææææmen!! Her er det mye fint å se!! Roper han ut i kiosken mens øynene han sveiper over hylla med mannfolkblader. Si noe sånt som: "gikk du glipp at noe i ungdommen din, og forsøker å ta det igjen nå eller? Eller "Det er visst ikke bare en liten TISS du er utstyrt med, hjernen er visst ikke helt utviklet heller" Han ser at jeg er ille berørt og hører mitt nølende svar……..og så ler han tilfreds mens han geleider meg ut av kiosken. Neste gang blir det ingen geileiding ut av kiosken. Du må vise at dette finner du deg IKKE i, så om du ikke har noen treffende kommentarer å komme med. Så overse han. Ingen tårer i øynene, du bare går ut av butikken når du er ferdig. Om han blir snurt fordi du ikke hører på hva han sier, så lat som du er veldig forbauset... Eller; ” nei ved siden av de to skjønnhetene får ikke jeg lov til å sitte for …( mitt navn) – til sine venner – og så ler han. Si "det er godt du vet hvem sjefen er." Si noe sånt som "min lille puddel gjør alt som han får beskjed om han". Og så drar du han litt i øret for å markere det du har sagt. Husk at det er HAN som driter seg ut. Det er IKKE du!!!!! De aller fleste mennesker synest en sånn oppførsel er latterlig barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. januar 2003 #10 Del Skrevet 25. januar 2003 Dump the B`stard!!!!!! Har ikke hørt på makan! Ikke finn deg i det! Send sjarmøren på døra og be han aldri vise seg igjen. Slikk sårene dine og ta vare på deg selv. Det er flere fisker i havet. Ikke kast bort tiden på slimete padder. Du fortjener bedre! Klemmer fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. januar 2003 #11 Del Skrevet 25. januar 2003 Kan ikke annet enn å si meg enig med alle andre her. Bli kvitt denne fyren, du fortjener mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. januar 2003 #12 Del Skrevet 25. januar 2003 En gutt / mann som gir deg mindreverdskomplekser er du ikke tjent med! Dropp ham, og finn deg en som vet å verdsette DEG! Det har du helt sikkert fortjent! Men jeg hadde nok blitt så irritert at jeg før jeg gikk hadde sørget for å synke ned til samme nivå som ham - og kommentert i klare ordelag alt pent jeg så... Voksent? Sikkert ikke... Men herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 25. januar 2003 #13 Del Skrevet 25. januar 2003 Kids kids..hvor gammel er denne guttevalpen da ? Alderen spiller i og for seg liten rolle....han er tydeligvis ikke over pubertetsstadiet i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. januar 2003 #14 Del Skrevet 25. januar 2003 han trykker jo deg så langt ned i søla som mulig jo... Høres ut som du har gått fem på å han har latt selvtilliten din gå til helvete. Fullstendig enig med de andre her: DROPP HAN... Jeg er ikke enig i at han prøver å få oppmerksomheten din- En behandler ikke noen man vil ha og som man er glad i på den måten UANSETT.. :evil: Finn deg en som setter pris på deg, som forteller deg hvor flott DU er og hvor skjønn DU er til venner og alle som gidder å høre på... Mannen har tydeligvis et markeringsbehov... De som roper høyest har ikke alltid den største selvtilliten, å det høres ut som om han trenger å trykke deg ned/nedverdige deg for å føle seg bedre og det blir enda bedre av at du kommer med ett såret blikk og ingen kommentar tilbake. Drit i tårene hans om du DUMPER han. Fortell han om alle skjønnhetene han nå "ENDELIG" kan sette seg ned sammen med ol, og tilføy tørt hvor patetisk han er..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #15 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg har skrattet og ledd, og jeg har grått min tårer i dag over svarene deres på innlegget mitt! Tusen millioner takk til dere alle! En stor tung stein har blitt løftet fra skuldrene mine. Jeg som trodde at jeg var moden for behandling hos psykolog :o - det sa i vertfall kjæresten - og han skulle betale timene for meg også.....det var liksom en betingelse for at forholdet mellom oss kunne fortsette. Jeg har faktisk bestillt time også, men avbestillte den igjen....for han var visst ikke så villig til å betale for dette likevel når det ble alvor av det. Problemet hadde "fryst seg fast i meg" på en måte og jeg slet med en nedbrytende tvil :cry: . Jeg lyttet til mitt hjerte som sa: " Nei dette forholdet vil jeg ikke" og til fornuften som aldri seirer over følelsene uten at det ender med et nerve-krasj :x . Fornuften forteller meg om alle hans gode sider selvfølgelig og dem har han også en del av. Men jeg klarer ikke å bli ydmyket :oops: og behandlet så respektløst fra min "bedre halvdel". Nå drar jeg pusten dypt og lett - Takk Gud for at jeg er normal! Så normal at jeg ikke ser hvor "syk" han er, det ble for nært til å få oversikten over hva "dette er for noe" for meg. Men svarene her gav meg perspektiv. Jeg er sååååå takknemlig!! Han skal virkelig få "kose" seg sammen med meg, med alle sine og mine bemerkninger om det motastte kjønn. Ut fra svarene i innlegget så har jeg gjort opp status om hvordan jeg skal møte hans kontroll-behov :evil: . Han skal ikke få se meg såret mere. Det er ikke på denne måten han skal få min hengivenhet. Forholdet kommer sikkert til å gå i vasken, men det plager meg ikke så mye. det skal være meg en fryd å la ham "få smake på sin egen medisin" før jeg dumper ham eller han dumper meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. januar 2003 #16 Del Skrevet 26. januar 2003 Dette skal du ikke finne deg i jente. Jeg har også en eks som dreit meg ut offentlig gang på gang på gang osv..... Til slutt sa jeg ifra at det var nok å at om han ikke slutta ville han bli kutta ut temmelig kjapt. Han slutta riktig nok etter den trusselen, men han fortsatte med annen form for psykisk terror, så da jeg endelig hadde guts til å dumpe han etter 4 år var jeg skikkelig nedkjørt psykisk med NULL selvtillit, og den er enda ganske fraværende Du har gitt han beskjed flere ganger, han hører ikke på deg dermed respekterer han deg heller ikke. Kom deg ut av forholdet uansett hvor mye grining og sutring han kommer med. Dette skal du ikke finne deg i :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venus, ikke innlogget Skrevet 26. januar 2003 #17 Del Skrevet 26. januar 2003 :blunke: Hei på deg. Jeg er enig med deg som startet råden her inne. Du sier at konklusjonen du har kommet frem til er at; "han tar til takke med deg , inntil han finner noen bedre..." :enig_animasjon: Jeg oppfatter det også slik. Det jeg ikke fatter er at du aksepterer å bli nedverdiget på denne måten, når han faktisk helt åpenlyst i tillegg er ute etter noe annet... :fy: En annen ting er at han kanskje mener dette som spøk, men jeg tviler på det, siden han ikke bare kommenterer bilder, men også kvinner på gata, eller venninner av deg... Men uansett er det nedverdigende, og viser at han ikke er helt fornøyd med tingenes tilstand !!! :evil: Ærlig talt: Fortjener ikke DU også bedre ??? Mitt råd er følgende: Kom deg videre i livet ditt.... UTEN han !!! Du forjener bedre !!! Lykke til fra Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne_27 Skrevet 30. januar 2003 #18 Del Skrevet 30. januar 2003 hmm...må si jeg kjente meg igjen her ja! I alle fall litt, med den usikkerheten som dukker opp når ens elskede titter på andre - og langt penere - damer. Hvem har ikke kjent den usikkerheten? og enda er jeg i et såkalt "voksent" forhold. Om enn på en annen måte, han går nok ikke inn for å ydmyke meg.På en måte forstår jeg han litt. HAn, som mange menn, elsker kvinner, kvinnelige former.. og i øyekroken kan jeg se det laange blikket hans etter vakre damer han treffer på gaten. Men jeg tenker at det er ikke bare min sambo som er sånn, de fleste menn, - er jo glad i kvinner! Det trenger ikke bety at vi er stygge, lite elskelige osv selv om han kjøper playboy og studerer bildene? Det som blir ille er når han kommenterer de vakre kvinnene han ser - til meg. Ertende, javel, men utrolig sårende. Og man føler seg utrolig prippen hvis man skal reagere på det. Summet meg endelig til å si det til sambo etter en lang periode med mye kommentarer om damer og bryster.....da var jeg mektig irritert og sa klart ifra at oppførselen hans var barnslig og sårende. Han reagerte med å slutte helt, tydelig både sint og overrasket over min reaksjon. Uten å si noe om hvorfor han ble sint. Men egentlig handler det om min usikkerhet, tror jeg. Han vil nok fremdeles se på damer. Forskjellen fra nå av vil være at han ikke forteller det til meg når han ser en pen dame....KJenner ikke andre seg igjen her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nemesis99 Skrevet 31. januar 2003 #19 Del Skrevet 31. januar 2003 ....KJenner ikke andre seg igjen her?? NEI!! Jeg hadde ALDRI!!! akseptert en slik oppførsel. Mulig jeg setter store krav, men jeg vil oppleve, føle og tro at jeg er den peneste,fineste og beste dama typen min vet om. jeg trenger å tro at jeg er best for ham, og har aldri opplevd usikker som beskrevet ovenfor. Er glad for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. januar 2003 #20 Del Skrevet 31. januar 2003 Til den som startet tråden ; tror du nå har innsett løsningen ( viser til forrige innlegg ) WAY TO GO !!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå