Gå til innhold

Når mistet du jomfrudommen din?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Afrodite

jeg var 15 år og 4 mnd, og kjempeforelsket i kjæresten min so jeg hadde kjent i 2 år. (og vært sammen med i 3 mnd). Angrer ikke, selv om jeg idag syntes det var ungt. Den gangen visste jeg veldig godt hva jeg ville, sa til farmor (som var "barnevakt"), at jeg skulle sove hos en venninde, og fikk ingen spm.

J... vondt, men de hadde det vært uanett tidspunkt! :D

Erfaring er bra!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

13-14 års alderen, og det er noe jeg angrer på i den dag i dag. skulle ønske at jeg hadde ventet en stund til. men slik ble det altså ikke. men jeg angrer, skulle ha ventet på den rette, men når man er fjortis er det om og gjøre og være kulest, og det ville jeg. men jeg følte meg ikke så kul etterpå. følte meg dum, og teit. og angrer noe helt sinnsykt o dag. men gjort er gjort, snufs, snufs ;o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17. og det var bare så bra. vi sto ikke opp på tre dager. (ok, noen småturer ble det jo, primærbehov og dusjing måtte besørges). føler meg ganske heldig med den når jeg hører om en del lite minneverdige erfaringer. men så slår det meg at det til nå har vært mitt livs seksuelle høydepunkt. og når ingenting har kunnet måle seg på ti år ser ikke framtida så strålende ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet lenge på den rette... Og siden han ikke dukket opp var jeg nitten da hinna sprakk og den var det en totalt ukjent danske som trengte seg forbi. Vet ikke hva han het, engang... Det verste er at jeg ikke angrer. Det var veldig greit å få det overstått med en fyr jeg ikke kjenner, for den første gangen er ikke så spesiell som man skal ha det til...

Jeg var forresten nitten, og ikke spesielt klar for det da engang.

Jammen er det forskjell på oss, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker jeg ikke om jomfuhinnen, den tok jeg selv ved onanering. :) Så her blir det snakk om med en mennesklig partner. Holdt på å neeesten gjøre det (noen ganger) da jeg var 14, men hadde vett i skallen. :briller:

Så jeg var 16 år ved samleiedebutering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var 15,5 år da jeg hadde samleie første gang. Og jeg kan ikke si at jeg angrer på det i dag. Har nå vært sammen med min kjære i 8 år, og vi har det like godt enda på alle måter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...