Bibbzy Skrevet 27. januar 2003 #41 Del Skrevet 27. januar 2003 Jeg var nesten 19 år. Hadde bestemt meg for å vente til jeg var i et fast forhold, men mistet tålmodigheten på veien. Så det endte med en "one-night-stand". Har aldri angret på at jeg gjorde det da, men skulle gjerne ønsket at det var en annen person jeg gjorde det med. Men men... Trøster meg med at jeg NEPPE kommer til å møte denne personen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 28. januar 2003 #42 Del Skrevet 28. januar 2003 14 år, med en fyr jeg hadde møtt på internett. Var sammen lenge etterpå. Angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 28. januar 2003 #43 Del Skrevet 28. januar 2003 17 år, 4 måneder og 12 dager. Hun het Beate og har fem barn i dag - både hun og jeg er sikkert fornøyd med at ingen av dem har blitt unnfanget med hjelp av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2003 #44 Del Skrevet 28. januar 2003 15 år. Hadde vært sammen med typen i 3 mnd. Angrer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 28. januar 2003 #45 Del Skrevet 28. januar 2003 16 år ...og vi er sammen ennå (er nå 29...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZyreX Skrevet 28. januar 2003 #46 Del Skrevet 28. januar 2003 Når jeg var 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. januar 2003 #47 Del Skrevet 29. januar 2003 16 år og veldig forelska. Vi var sammen i tre år etterpå, og jeg angrer ingenting, for det hele var veldig gjennomtenkt fra min side i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 29. januar 2003 #48 Del Skrevet 29. januar 2003 16 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. januar 2003 #49 Del Skrevet 29. januar 2003 17 år, full og ekkel. :-? Andre gang var det med han jeg fortsatt er sammen med, så jeg liker å late som om det var første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. januar 2003 #50 Del Skrevet 29. januar 2003 like før jeg ble 18. Kunne godt ha spart meg for ham. Grunnen var at jeg var lei av daværende kjærestes mas om sex (han var eldre, og hadde hatt sex før og syntes det var "såå" vanskelig å ha ett forhold uten sex!) Telle til tre, ferdig med det! Hadde stooore planer om å vente til jeg blei 18, for det hadde søstra mi gjort!! (store forbilde mitt det da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #51 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg var 15 og det var en opplevelse jeg ikke ville vært for uten. Vi er sammen ennå og har et topp sexliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anitrat Skrevet 30. januar 2003 #52 Del Skrevet 30. januar 2003 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 30. januar 2003 #53 Del Skrevet 30. januar 2003 En måned før 19 års dagen min. Jeg angra ikke på at jeg venta så lenge. Var med daværende kjæresten min. Vi var begge jomfruer. Jeg var egentlig ikke klar den gangen, gjorde vondt. Men aldersmessig var jeg utålmodig etter å bli kvitt dyden. NÅ i dag skulle jeg ønske jeg venta enda litt lenger. Men jeg angrer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 31. januar 2003 #54 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg var 17 år, og vi er fortsatt sammen. Er nå 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 31. januar 2003 #55 Del Skrevet 31. januar 2003 18 år. Var glad for og få det overstått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 1. februar 2003 #56 Del Skrevet 1. februar 2003 16 års dagen min.... Det var helt greit, ingen stor opplevelse men angrer ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2003 #57 Del Skrevet 1. februar 2003 13 år og 10 mnd.....angrer ikke, men kunne godt ha venta noen år (mener jeg nå da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. februar 2003 #58 Del Skrevet 2. februar 2003 19 år. Teiteste jeg noengang har gjort Men, men. Gjort er gjort. ONS, selvfølgelig. Det jeg aldri skulle gjøre lissom. Jeg som skulle vente til jeg var i et ordentlig forhold.....Blæh! Jaja, er man ung og dum så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. februar 2003 #59 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg var 18, og det var med ham jeg nå er gift med. Husker jeg kjempe nervøs og syntes det var SÅÅ vondt!! Husker jeg følte meg veldig anderledes etterpå...... Selvom det var vondt da, er det myyye bedre nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. februar 2003 #60 Del Skrevet 2. februar 2003 Mistet dyden v en heller selsom opplevelse da jeg var 15 år. Jeg var vildt forelsket i gutten som het Roger og vi holdt da faktisk ihop ei god stund etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå