Gå til innhold

Når mistet du jomfrudommen din?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg var nesten 19 år.

Hadde bestemt meg for å vente til jeg var i et fast forhold, men mistet tålmodigheten på veien. :roll::sjarmor:

Så det endte med en "one-night-stand". Har aldri angret på at jeg gjorde det da, men skulle gjerne ønsket at det var en annen person jeg gjorde det med. Men men... Trøster meg med at jeg NEPPE kommer til å møte denne personen igjen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kim Erik Lokker

17 år, 4 måneder og 12 dager.

Hun het Beate og har fem barn i dag - både hun og jeg er sikkert fornøyd med at ingen av dem har blitt unnfanget med hjelp av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 år og veldig forelska. Vi var sammen i tre år etterpå, og jeg angrer ingenting, for det hele var veldig gjennomtenkt fra min side i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år, full og ekkel. :-? Andre gang var det med han jeg fortsatt er sammen med, så jeg liker å late som om det var første gang. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like før jeg ble 18. Kunne godt ha spart meg for ham. Grunnen var at jeg var lei av daværende kjærestes mas om sex (han var eldre, og hadde hatt sex før og syntes det var "såå" vanskelig å ha ett forhold uten sex!) :roll:

Telle til tre, ferdig med det!

Hadde stooore planer om å vente til jeg blei 18, for det hadde søstra mi gjort!! (store forbilde mitt det da!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned før 19 års dagen min. Jeg angra ikke på at jeg venta så lenge. Var med daværende kjæresten min. Vi var begge jomfruer. Jeg var egentlig ikke klar den gangen, gjorde vondt. Men aldersmessig var jeg utålmodig etter å bli kvitt dyden. NÅ i dag skulle jeg ønske jeg venta enda litt lenger. Men jeg angrer ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

19 år. Teiteste jeg noengang har gjort :roll::roll::roll:

Men, men. Gjort er gjort. ONS, selvfølgelig. Det jeg aldri skulle gjøre lissom. Jeg som skulle vente til jeg var i et ordentlig forhold.....Blæh!

Jaja, er man ung og dum så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18, og det var med ham jeg nå er gift med.

Husker jeg kjempe nervøs og syntes det var SÅÅ vondt!! Husker jeg følte meg veldig anderledes etterpå......

Selvom det var vondt da, er det myyye bedre nå!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Mistet dyden v en heller selsom opplevelse da jeg var 15 år.

Jeg var vildt forelsket i gutten som het Roger og vi holdt da faktisk ihop ei god stund etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...