Gå til innhold

Når mistet du jomfrudommen din?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15år. Med en som ble min elsker i noen år. Skjedde i fylla. Angrer ikke, men det kunne godt ha skjedd i edru tilstand i det minste... :roll:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år. Skulle ønske jeg hadde ventet, han var en komplett idiot...men det visste jeg jo ikke før etterpå :roll:

Og det hjalp ikke på saken at han har den største p***** jeg noen gang har sett, hverken før eller senere.....å fytterakker'n..ouch :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen få dager før jeg fylte 21. Det skjedde på...eeeh... danskebåten... :oops:

Med det endte jo bra, for idag er vi samboere! :D

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 uker før jeg fyllte 16 år.

Angrer ikke...

Det var Bananmannen som "tok" den, og vi er , som dere kanskje vet, sammen enda. (Dvs at jeg ikke har hatt noen andre heller!) :sjarmor:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

17 faktisk. Er jeg litt stolt av, siden jeg kommer fra et sted hvor bortimot alle jentene debuterer leeenge før de er 16....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-HE Kommer litt an på hva som skal regnes som tap av jomfrueligheten.Hadde ett forsøk når jeg var 5-6 år. var inne i denne jenta da. hun var like gammel. Men vet ikke helt om det kan regnes.?

Utenom det hadde jeg pause helt fram til jeg var 14år og 7mnd.

Det var en Herlig opplevelse. har snakket mye med den jenta som var innblandet. siden hun også var jomfru. vi er enige at det egentlig ikke kunne vært bedre. var elsker i mange år.Og kjærester ei lita stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal hjelpe til å dra opp gjennomsnittet litt her.

Jeg var 21 år, og jeg kunne godt ha spart meg for hele opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15. Min daværende kjæreste var også 15, og vi var ganske grønne begge to. Noen stor opplevelse var det ikke, men til å være en debut var det ganske bra. Jeg har aldri angret på det, selv om jeg ikke var sammen med vedkommende så veldig lenge. Min nåværende kjæreste var nok litt redd for meg i begynnelsen, ettersom jeg var mer erfaren enn ham, men jeg må si han har kommet seg betraktelig... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

var 15, og ble lurt trill rundt.. var kanon forelska i ein fyr, og han sa det samme, men dumpa meg et par timer etter vi hadde gjort det.

ANGRER

HILSEN JENTE17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...